Jaa hoop het, zeker eentje die ik aan ga zetten!wrote:B-Front b2b Adrenalize... Nieuwe collab premiere?![]()
Het grote QONNECT toppa. Upcoming: QONNECT New Year's Eve Special 2021
- Venue
- Q-dance Network
- Price
- Gratis
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hopen dat de stream nu eindelijk goede audiokwaliteit heeft. Dat is toch wel een dingetje vind ik. Voor de rest top stream.
Tis wel wat beter dan de vorige keer, maar compressie is nog wel te merkenwrote:Hopen dat de stream nu eindelijk goede audiokwaliteit heeft. Dat is toch wel een dingetje vind ik. Voor de rest top stream.
Jazeker!wrote:B-Front b2b Adrenalize... Nieuwe collab premiere?![]()
Dit is een lekker streampje tot nu toe.
wrote:Jazeker!wrote:B-Front b2b Adrenalize... Nieuwe collab premiere?![]()
Erg lekkere setjes tot nu toe!
Is er ook iets van een timetable?
Timetable:
13:00 – 14:00 Jay Reeve
14:00 – 15:00 Max Enforcer
15:00 – 16:00 Bass Modulators
16:00 – 17:00 Frontliner
17:00 – 18:00 Audiotricz
18:00 – 19:00 DJ The Prophet
19:00 – 20:00 Adaro & Digital Punk
20:00 – 20:30 Adrenalize
20:30 – 21:00 B-Front & Adrenalize
21:00 – 22:00 Deetox
22:00 – 23:00 Endymion
23:00 – 00:00 Nosferatu
13:00 – 14:00 Jay Reeve
14:00 – 15:00 Max Enforcer
15:00 – 16:00 Bass Modulators
16:00 – 17:00 Frontliner
17:00 – 18:00 Audiotricz
18:00 – 19:00 DJ The Prophet
19:00 – 20:00 Adaro & Digital Punk
20:00 – 20:30 Adrenalize
20:30 – 21:00 B-Front & Adrenalize
21:00 – 22:00 Deetox
22:00 – 23:00 Endymion
23:00 – 00:00 Nosferatu
Wat vinden jullie van onze 1.5 meter back2back (of face2face) set oplossing? 
Geen mondkapjes?!wrote:Wat vinden jullie van onze 1.5 meter back2back (of face2face) set oplossing?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Morgen even rustig alles terug luisteren. Vandaag geen tijd om te luidteren helaas.
Kan mooi zowrote:Wat vinden jullie van onze 1.5 meter back2back (of face2face) set oplossing?
Ik vind het een goede (noodzakelijke) oplossing, echter komt dit het (spannende, originele en gewaagde) mixwerk niet ten goede wat ik bijv. bij een Adaro echt zonde vind. Aan de andere kant vond ik de communicatie en afstemming tussen de DJ’s wel interessant om te zien!wrote:Wat vinden jullie van onze 1.5 meter back2back (of face2face) set oplossing?
Kan het niet duidelijk zien op de stream maar heeft B-Front nou alleen maar cdj's voor zich staan om op play te drukken en Adrenalize de cdj's met mixer?
Nope. Ze hebben beide dezelfde installatie.wrote:Kan het niet duidelijk zien op de stream maar heeft B-Front nou alleen maar cdj's voor zich staan om op play te drukken en Adrenalize de cdj's met mixer?
Wel een heerlijke set overigens
Een halve euforische line-up.wrote:Wees gerust, voor morgen hebben we een lekkere euforische line-up staan!wrote:Doe mij maar wat lekkere euforische zomerkaas, Adrenalize, Demi Kanon, Envine, Jay Reeve, Wildstylez, en niet die luchtalarm kleuterstyle
Waarom blijven jullie je toch iedere keer zo vasthouden aan die eeuwige opbouw van euforisch naar harder naar raw naar hardcore.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Echt typerend dat er van die buitenlanders bij zitten die snel hun biertje atten als ze in beeld zijn 
-
LHardtraxxer
- 69 posts member since 2019
- last seen Jul 2026
Leuk vermaak tochwrote:Echt typerend dat er van die buitenlanders bij zitten die snel hun biertje atten als ze in beeld zijn
Vraagje: hoe hete de laatste plaat van Endymion?
Weet je ook waarom ze er zo bijlopen op festivals.wrote:Echt typerend dat er van die buitenlanders bij zitten die snel hun biertje atten als ze in beeld zijn
En dat er ook Nederlanders bijzitten die snel een punt nemen met hun hoofd 30 centimeter voor de camera? Zo kun je over iedereen wel wat zeggen wat je vaker ziet in die stream.wrote:Echt typerend dat er van die buitenlanders bij zitten die snel hun biertje atten als ze in beeld zijn
Bass Chaserz - Big Dick (Crude Intentions Remix) (NB095)wrote:Leuk vermaak tochwrote:Echt typerend dat er van die buitenlanders bij zitten die snel hun biertje atten als ze in beeld zijn
Vraagje: hoe hete de laatste plaat van Endymion?
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Die heb ik nog niet voorbij zien komen sorry.wrote:En dat er ook Nederlanders bijzitten die snel een punt nemen met hun hoofd 30 centimeter voor de camera? Zo kun je over iedereen wel wat zeggen wat je vaker ziet in die stream.wrote:Echt typerend dat er van die buitenlanders bij zitten die snel hun biertje atten als ze in beeld zijn
Of de mensen die overdreven blij gaan doen en dan pas gaan dansen, of even fake huilen, want hey je bent in beeld...wrote:En dat er ook Nederlanders bijzitten die snel een punt nemen met hun hoofd 30 centimeter voor de camera? Zo kun je over iedereen wel wat zeggen wat je vaker ziet in die stream.wrote:Echt typerend dat er van die buitenlanders bij zitten die snel hun biertje atten als ze in beeld zijn
De algemene QONNECT shows willen we toegankelijk maken voor zoveel mogelijk fans, daarom kiezen we voor een opbouwende avond die verschillende stromingen bevat. Uiteraard kunnen we niet iedereen pleasen, maar gelukkig duurt elke show ruim 10 uur waardoor er altijd wel wat tussen zit voor iemand.wrote:Een halve euforische line-up.wrote:Wees gerust, voor morgen hebben we een lekkere euforische line-up staan!wrote:Doe mij maar wat lekkere euforische zomerkaas, Adrenalize, Demi Kanon, Envine, Jay Reeve, Wildstylez, en niet die luchtalarm kleuterstyle
Waarom blijven jullie je toch iedere keer zo vasthouden aan die eeuwige opbouw van euforisch naar harder naar raw naar hardcore.