Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Citaat:
Dames en Heren! Hier is die weer! De nieuwe editie van heart of style, deze nog keer nog rauwer dan de vorige keer! We gaan het deze keer anders aanpakken, we nemen alleen de grote zaal voor maximale sfeer!


Prijs: 7,50
Tijd: 23:00 - 05:00

Line Up:

23:00 - 00:00 Sephix
00:00 - 01:00 Firetrap
01:00 - 02:00 R-Thur & Nitro
02:00 - 03:00 Zirkum
03:00 - 04:00 Electric Punk
04:00 - 05:00 The Shade
Hosted by: MC Da Costa

https://www.facebook.com/events/1492212 ... 9/?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn eerste gig! Zou tof zijn als er enkele Hardtraxxers aanwezig zijn! :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten