wrote:wrote:Betalen voor een wc bezoek is sowieso triest
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
De eerste tekenen van een verslag lijken zich te vormen in een ander topic: Headhunterz vs Abject - Scantraxx Rootz (REVIVE & Level One Remix) (SCAN409)
Misschien is het de bedoeling dat we het verslag zelf bij elkaar sprokkelen uit de verschillende topics waar hij kleine delen in plaatst. Vind dit overigens een erg leuke manier van een feestverslag lezen. Zeer verfrissend.Met stomheid geslagen dat beide heren on stage kwamen bij Headhunterz om deze track te draaien.
Dat ie hier niet goed werd ontvangen is nog tot daar aan toe. Maar van hhz had ik never verwacht dat ie hier aandacht aan zou geven. Natuurlijk wel hartstikke tof voor die gasten!
Volgens mij heeft hij nog nooooit de noisecontrollers remix gedraaid, niet zover ik me kan herinneren. En dan wel deze? Confused! Hahaha
Goeie hint . Was altijd goed in speurtochten dus dit is leuk.
Was natuurlijk wel dezelfde dag dat hij dat posttewrote:De eerste tekenen van een verslag lijken zich te vormen in een ander topic: Headhunterz vs Abject - Scantraxx Rootz (REVIVE & Level One Remix) (SCAN409)
Misschien is het de bedoeling dat we het verslag zelf bij elkaar sprokkelen uit de verschillende topics waar hij kleine delen in plaatst. Vind dit overigens een erg leuke manier van een feestverslag lezen. Zeer verfrissend.Met stomheid geslagen dat beide heren on stage kwamen bij Headhunterz om deze track te draaien.
Dat ie hier niet goed werd ontvangen is nog tot daar aan toe. Maar van hhz had ik never verwacht dat ie hier aandacht aan zou geven. Natuurlijk wel hartstikke tof voor die gasten!
Volgens mij heeft hij nog nooooit de noisecontrollers remix gedraaid, niet zover ik me kan herinneren. En dan wel deze? Confused! Hahaha
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
wrote:Hou maar op! Ons Teupert heeft besloten dat het niet grappig genoeg is!!!wrote:Lkkr lachen hier zeg. Not normal.
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
Not. Hier met dat kk verslag en een beetje tempo.....
Edit; sorry
Edit; sorry
Last edited by Teupie1 on , edited 1 time in total.

De jongens van het bijna op sterven na maar nog net niet dode forum, aan het wachten op het verslag van ons kbm_ (ingekleurd)
The word is dat zelfs Headhunterz en Wildstylez nu in afwachting zijn en aan de hand van kbm’s report beslissen of een volgende editie nog toekomst heeft.
Headhunterz keerde sneller terug dan kbm_ z'n verslag
Langzaamaan geef ik de hoop op een goede afloop op.
Ik ook, het boeit me geen reet meer wat kbm_ zal gaan zeggen.
Hype is totaal weg. K*tvent
Hype is totaal weg. K*tvent
Misschien kan iemand een vlog starten om de hype een beetje in leven te houden? Die dan eigenlijk helemaal niet gaat over de review van kbm_ maar dan toch blijkt te eindigen met de terugkeer van die review.
Ik raad je aan om Rickzel en Jordi van Extravaganza Producties te benaderen voor wat kijkvoer gedurende het wachten.wrote:Misschien kan iemand een vlog starten om de hype een beetje in leven te houden? Die dan eigenlijk helemaal niet gaat over de review van kbm_ maar dan toch blijkt te eindigen met de terugkeer van die review.
B
Hardtraxxer
300 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Het was gezellig 
Waarom grijpen de moderators niet in? Elke dag dat de review niet geplaatst wordt een officiële waarschuwing lijkt mij zeer gepast.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Heb nog nooit zo veel leven gezien in het bijna morsdode forum!
Wat een review wel niet te weeg kan brengen!!
En nou opschieten met dat schijtverslag godverju!
Wat een review wel niet te weeg kan brengen!!
En nou opschieten met dat schijtverslag godverju!
Voor een schijtverslag verwijs ik u graag door naar Goku!
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Schrijnend hoe dood dit forum is a.h.v. dit topic....
Misschien toch weer een corona opleving zodat er wat meer actie is bij off-topic
Misschien toch weer een corona opleving zodat er wat meer actie is bij off-topic
Godver ik denk Pipa komt hier een weerverslag uitbrengen voor tijdens de review.
Miwer en hardstylboy terug aub.wrote:Waarom grijpen de moderators niet in? Elke dag dat de review niet geplaatst wordt een officiële waarschuwing lijkt mij zeer gepast.
Heel weekend er overheen en nog niks?
Teleurstelling alom.
Teleurstelling alom.
Who was there
Nobody has said they're going yet.