Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:45 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand of je het kaartje voor de bus bij de bus moet kopen of al ergens van te voren?

Alvast bedankt!

Gr Kees
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hé Kees,

Ik zou je graag willen helpen maar ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar je het over hebt.

Gr Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee je hoeft geen kaartje te hebben voor de bus. Je krijgt een kaartje in de bus en moet inde time out afrekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:53 
 
Hardtraxx Newbie

De Magic Bus is een bus die van plaatsen in de buurt naar de Time Out toe gaat. Deze bus regelt de Time Out zelf. Maar er staat nergens op die site waar je de kaartjes voor die bus moet kopen. Maar wel waar en hoe laat je kunt opstappen. Dus dan zal je bij de bus wel je kaartje kunnen kopen denk ik, maar dat weet ik dus niet zeker. Dus ik dacht ik vraag t even op t forum voor de zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:54 
 
Hardtraxx Newbie

dennis schreef:
Nee je hoeft geen kaartje te hebben voor de bus. Je krijgt een kaartje in de bus en moet inde time out afrekenen


Oke dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:54 
 

algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit erover te denken vanavond ook te gaan, vraag me alleen af hoelang HHZ dan draait? Ben paar keer eerder in de Time Out geweest maar da was tijdens TBYD en Hardcore Vibes. Is er wel de hele avond hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Ik zit erover te denken vanavond ook te gaan, vraag me alleen af hoelang HHZ dan draait? Ben paar keer eerder in de Time Out geweest maar da was tijdens TBYD en Hardcore Vibes. Is er wel de hele avond hardstyle?

Ja hele avond hardstyle, in The Sub. Grootste zaal daar, ziek geluid en goede lichtshow. F8trix / Pato is daar de huis dj, en rond half 2 tot 4 zal HHZ wel draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoi i kben er vanvond ook :yay:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten