Voorgaande jaren was er toch ook nog Euphoria naast Thrillogy/Unlocked. Enige wat ik me zou kunnen bedenken waardoor dit feest er een aanleiding toe is zijn de euforische namen hier.wrote:Dus dit is dan ook gelijk een vervanger voor Euphoria? Zou dat persoonlijk erg jammer vinden
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb het gevoel dat dit totaal niet gaat lopen.
Oh niet naar gekeken haha.wrote:Voorgaande jaren was er toch ook nog Euphoria naast Thrillogy/Unlocked. Enige wat ik me zou kunnen bedenken waardoor dit feest er een aanleiding toe is zijn de euforische namen hier.wrote:Dus dit is dan ook gelijk een vervanger voor Euphoria? Zou dat persoonlijk erg jammer vinden
Marketing eersteklas weer hoor
. Lage ticketprijs valt me wel op
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Wellicht heeft de ticketprijs wel te maken met de locatie. Ik ken de locatie zelf niet maar ik weet dat bij de prijs voor indoorfeesten vaak de kosten van de locatie de doorslag geeft of een feest duur wordt of iets goedkoper.
Die ondertitel ook... A Hardstyle Halloween... kan dat niet creatiever? Je kan zoveel vette dingen bedenken met Halloween en dan kom je met dit aanzetten. 
''Oke wie van de stagiaires heeft zijn opdracht nog niet af? Hier doe met deze line up maar iets..''wrote:Marketing eersteklas weer hoor. Lage ticketprijs valt me wel op
Dit feest moet wel afgelast gaan worden lijkt me haha..er staan nu maar liefst 50 mensen op aanwezig op FB 
Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant
Ja ik vind dit gewoon een line Up dat nooit veel mensen zal kunnen aantrekken. Aangezien veel raw liefhebbers dus ook weinig met euphoric hebben en ik vind de euphoric line up nou ook weer niet zo heel denderend. Ik bedoelde het ook meer van: B2S moet beter weten en met een interessantere line up komen dat mensen aantrekt. Doelde niet specifiek op smaak met mijn opmerking
Dit zijn gewoon namen die ook op de Defqon mainstage/Blue zouden kunnen staanwrote:Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant
Truee maar het gaat om het totaalplaatje en dat vind ik iedergeval gewoon ruk en waarschijnlijk laat dat zich ook wel zien in de kaartverkoop. Snap zelf ook wel dat er bekende dj's staanwrote:Dit zijn gewoon namen die ook op de Defqon mainstage/Blue zouden kunnen staanwrote:Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Kut thema en tegenwoordig willen mensen of euforisch of raw. die opbouw in de avond interesseert al bijna niemand meer. De mensen die hier zitten en er wel van houden zijn echte de kleine 5% . Ik hoor ook niemand over dit feest nergens niet. Nee dit wordt hem niet.
Haha wtf, dat is wel heel treurig.wrote:Dit feest moet wel afgelast gaan worden lijkt me haha..er staan nu maar liefst 50 mensen op aanwezig op FB
Ik wordt hier zo verdrietig van hewrote:Kut thema en tegenwoordig willen mensen of euforisch of raw. die opbouw in de avond interesseert al bijna niemand meer. De mensen die hier zitten en er wel van houden zijn echte de kleine 5% . Ik hoor ook niemand over dit feest nergens niet. Nee dit wordt hem niet.
Ik vind t ook wel tof maar ik vind gewoon de meeste euphoric bij lange na niet interessant. Alleen de spirit of hardstyle groep, Wildstylez, Headhunterz, DBSTF en Sound Rush vind ik interessant. De rest kan me echt een worst wezen 
Voor mij persoonlijk een hele fijne line-up
. Optie 
A
opbouw
als het doorgaat sowieso bij
Vind het juist mooi om te zien dat ze eens wat meer met de euforische namen durven te doen op zo'n soort feest.wrote:Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant
Het is misschien niet allemaal helemaal mijn smaak maar dat is iets persoonlijks, heeft niks te maken met een ruk line up.
Maar goed ik heb natuurlijk ook totaal geen kennis van de scene, zat voorheen in de scene van de hardrock en de Ierse folkmuziek maar ben de laatste maanden toch eens bij de harde elektronische dansmuziek aan het kijken
Welkom in onze scene!wrote: Maar goed ik heb natuurlijk ook totaal geen kennis van de scene, zat voorheen in de scene van de hardrock en de Ierse folkmuziek maar ben de laatste maanden toch eens bij de harde elektronische dansmuziek aan het kijken
Als je vragen hebt kun je altijd bij Ricardo terecht!
Nou eigenlijk gewoon bij iedereen hoor. WE ARE ONE BIG FAMILY!
Ik heb het al uitgelegd dat het meer om het totaalplaatje gaat. Ik had het misschien (alweer) beter kunnen verwoorden #guilty
Het is commercieel gezien een ruk line up. Dat had ik er aan toe moeten voegen denk ik
Het is commercieel gezien een ruk line up. Dat had ik er aan toe moeten voegen denk ik
Want? DBSTF met hun album krijgen weer flink wat populariteit, Ran-D, Rebelion, Adaro, Requiem en Public Enemies zijn normaal gesproken populair. SZP en PN stijgen enorm in populariteit. Adrenalize, Rebourne en Code Black volg ik niet meer maar ik kan me niet voorstellen dat die weinig fans hebben. Leg eens uit hoe dit dan commercieel gezien een ruk line-up is?wrote:Het is commercieel gezien een ruk line up. Dat had ik er aan toe moeten voegen denk ik