Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2024 11:02 

Hardtraxxer

Zalig feestje gehad, met name de setjes van Bass-D, Catscan en Nico & Tetta - Rob & MC Joe waren top!
Wel vreselijk lange rij om binnen te komen, en binnen mateloos lopen irriteren aan die houten planken waar het water doorheen kwam als je er overheen liep. Sinds Mysteryland Bussloo 1997 niet meer zoveel bagger meegemaakt op een festival :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2024 11:38 

Hardtraxx Elite

was leuk wel helemaal begaaid nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2024 13:07 

Hardtraxxer

Was echt heel erg dik!

+ N-Vitral set en Dominator anthem
+ Vol verbazing heel wat uur bij die Next-Gen stage gestaan, wat was dat dik qua muziek (early) en sfeer. Hele nieuwe early hardcore movement van relatief jonge mensen ofzo?
+ Angerfist zoals altijd, ook vet dat hij op 155 BPM ofzo begint tegenwoordig
+ Neophyte ondanks de drukte
+ Miss K8
+ Ruffneck vs Painbringer

- Erg dronken stilstaande mensen bij de early stage die een beetje verdwaald om zich heen kijken en tegen je aan leunen xd
- Door de bus en de security wel echt veeeel later binnen dan gehoopt

Voor zover ik weet is er ook 6x een track van mij op de mainstage gedraaid :oh: met als hoogtepunt dat Miss K8 er (voor mij totaal onverwachts) 's avonds een draaide; met show/lichten en al is dat gewoon heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2024 14:47 

Hardtraxx Crew

Hele gave dag gehad! Viel achteraf echt reuze mee met het weer, hebben we geluk mee gehad als je de beelden van 7th Sunday ziet. Heel de dag alleen maar gependeld tussen de Oldschool Gangsters, Millennium Mountain en de PRSPCT.

Enige nadelen blijven de trage doorstroom bij de ingang (bijna een uur over gedaan) en dat het bij de grote namen echt te druk is bij de Millennium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2024 15:42 

Hardtraxx Veteran

INVADE schreef:
Voor zover ik weet is er ook 6x een track van mij op de mainstage gedraaid :oh: met als hoogtepunt dat Miss K8 er (voor mij totaal onverwachts) 's avonds een draaide; met show/lichten en al is dat gewoon heel vet

Aah vet man, mooi dat je zo opgepikt wordt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten