Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Meeting
1 uur voor de regie in het midden 91%  91%  [ 29 ]
Andere optie, zie reacties 9%  9%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Mike-O schreef:
Soms krijg je het ook per ongeluk, als het barpersoneel het druk heeft of het niet in de gaten heeft. Op Q-base goot de barvrouw een flesje Vitamine Water leeg in een beker voor me, omdat ze meende dat flesjes verboden zijn, das helemaal kut.

Maar ja.. Ik kijk wel of ik tussendoor even langs kan schieten als m'n hoofd in staat is het te kunnen onthouden. Op partyflock waren ze bezig een polonaise te plannen. Die types van 'links voor voor het hardste los' natuurlijk...............

Waarom mogen die dopjes eigenlijk niet?


Volgens mij officieel gezien omdat je er dan mee kunt gooien, wat vast ook wel meetelt... maar ik heb 't gevoel dat het ook wel van commercieel belang is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik een flesje vol giet met water en hem vol op iemand gooi (zonder dopje), zit er zeker nog voor 80% aan water in, dus die regel snap ik niet. Het is wel zo dat je vol gas kan gaan met een dopje op je flesje, omdat er dan niets uit gutst. Op die manier heb je natuurlijk ook niet zo snel een nieuw flesje water nodig.

(In het meeting-topic voor Qlimax gaat het over flesjes en dopjes.. >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Als ik een flesje vol giet met water en hem vol op iemand gooi (zonder dopje), zit er zeker nog voor 80% aan water in, dus die regel snap ik niet. Het is wel zo dat je vol gas kan gaan met een dopje op je flesje, omdat er dan niets uit gutst. Op die manier heb je natuurlijk ook niet zo snel een nieuw flesje water nodig.

(In het meeting-topic voor Qlimax gaat het over flesjes en dopjes.. >.< )


Denk dat het meer gaat om naar de DJs gooien enzo. Als die eenmaal daar aankomt is er vast wel een hoop water uit, plus over een afstand is mikken wat moeilijker denk met een draaiend projectiel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

gewoon alleen tijdens de set van BH geen dopjes geven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem altijd zelf dopjes mee, nog nooit afgepakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog verder offtopic:
Op Defqon moest ik mijn dopje inleveren :(

Verder is het ook gedaan zodat er geen flesjes met dop op de grond liggen, als je daar op gaat staan ga je namelijk knoepert hard op je plaat. Terwijl je het flesje zonder dop gewoon klein stampt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Nog verder offtopic:
Op Defqon moest ik mijn dopje inleveren :(

Verder is het ook gedaan zodat er geen flesjes met dop op de grond liggen, als je daar op gaat staan ga je namelijk knoepert hard op je plaat. Terwijl je het flesje zonder dop gewoon klein stampt :thumbup:


Dopje in boxer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vroeg een keer om een dopje omdat ik die van mij kwijt was geraakt en de grootste reden is inderdaad dat flesjes met dopjes gevaarlijker zijn ivm gooien en er op gaan staan.. maar ook met het dopje kan er gegooid worden..
Bij Q-base kreeg ik gewoon een dop op me vitaminewater en me normale water overigens..

die vitaminewater flesjes die stamp je nog niet plat als je er op gaat staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal vind ik halverwege de avond/nacht gewoon een dopje op de grond, en dan spoel ik hem even goed schoon en gebruik ik die :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Meestal vind ik halverwege de avond/nacht gewoon een dopje op de grond, en dan spoel ik hem even goed schoon en gebruik ik die :P


me 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 17:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand op fantasy island wou m'n dopje kopen voor 10 euro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Almighty schreef:
Mike-O schreef:
Soms krijg je het ook per ongeluk, als het barpersoneel het druk heeft of het niet in de gaten heeft. Op Q-base goot de barvrouw een flesje Vitamine Water leeg in een beker voor me, omdat ze meende dat flesjes verboden zijn, das helemaal kut.

Maar ja.. Ik kijk wel of ik tussendoor even langs kan schieten als m'n hoofd in staat is het te kunnen onthouden. Op partyflock waren ze bezig een polonaise te plannen. Die types van 'links voor voor het hardste los' natuurlijk...............

Waarom mogen die dopjes eigenlijk niet?


Hoorde dat je dan niet met volle flesjes water kan gooien ofzo.

En er kunnen serieuze ongelukken gebeuren als een flesje vol lucht afgesloten op de grond ligt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen op Defqon kreeg ik trouwens nog een flesje met dopje van een relaxte kerel. Op alle andere feesten kreeg ik niks van die chagrijnige wijven :mad:

Heb trouwens wel echt een kutdopje van coca-cola, die is vrij stroef en als ik dan xtc op heb neem ik vaak een klein slokje en heb dus na elk feest 3 weken lang een dikke blaar op mijn duim van het steeds open en dicht maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 21:02 
 

is et niet veel logischer dat ze geen dopjes geven omdat je anders de flesjes bij kan vullen? zonder veel te morsen enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe niet zo fakking moeilijk met je dopjes en koop gewoon een nieuw flesje, net of ik op mn geld ga letten tijdens zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel als je naar zo vies veel feesten gaat. Dan helpen alle kleine beetjes. Ben ook maar een arme student :P

Heb trouwens ook nog wel eens dat ik iemand ken die achter de bar staat, waardoor ik ook een dopje krijg (of goedkoper water/bier) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
is et niet veel logischer dat ze geen dopjes geven omdat je anders de flesjes bij kan vullen? zonder veel te morsen enzo?


Nee, het is echt zodat je niet mee kan gooien, ook niet met volle flessen..

Overigens mensen, Ik neem al bij minimaal 30 feesten dit jaar een dopje mee naar binnen zonder dat hij af gepakt word, en soms heb ik zelfs meerdere bij (2 verschillende.. Source en Claud.....)
Ik leg ze gewoon bij de rest van de spullen als ik bij de controle staat.
nog nooit iets van gezegd of weg gegooid, dus ik weet niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, of jullie treffen net de verkeerde.

Maargoed
Of ik bij de meeting ben, 99% Kans van niet! :D
Waarschijnlijk wel weer mijn space tshirt aan :)

(Ja ik leef ook nog :D weinig actief nog)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
KSwoosh schreef:
is et niet veel logischer dat ze geen dopjes geven omdat je anders de flesjes bij kan vullen? zonder veel te morsen enzo?


Nee, het is echt zodat je niet mee kan gooien, ook niet met volle flessen..

Overigens mensen, Ik neem al bij minimaal 30 feesten dit jaar een dopje mee naar binnen zonder dat hij af gepakt word, en soms heb ik zelfs meerdere bij (2 verschillende.. Source en Claud.....)
Ik leg ze gewoon bij de rest van de spullen als ik bij de controle staat.
nog nooit iets van gezegd of weg gegooid, dus ik weet niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, of jullie treffen net de verkeerde.

Maargoed
Of ik bij de meeting ben, 99% Kans van niet! :D
Waarschijnlijk wel weer mijn space tshirt aan :)

(Ja ik leef ook nog :D weinig actief nog)


Je wilt gewoon minder geassocieerd worden met hardstyle nu je probeert te stoppen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Overigens mensen, Ik neem al bij minimaal 30 feesten dit jaar een dopje mee naar binnen zonder dat hij af gepakt word, en soms heb ik zelfs meerdere bij (2 verschillende.. Source en Claud.....)
Ik leg ze gewoon bij de rest van de spullen als ik bij de controle staat.
nog nooit iets van gezegd of weg gegooid, dus ik weet niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, of jullie treffen net de verkeerde.

Kwestie van de verkeerde treffen inderdaad :') Bij 10 years werden ze in de rij naast me wel afgepakt, bij mij niet. Maar bij MOH begin dit jaar kreeg ik juist de tip van de beveiliger om er meer mee te nemen en ze te verkopen, zou een gat in de markt zijn volgens hem :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:33 
 

whahaha dat is egt te geniaal xd
zon hele zak met doppen meenemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb eens gehoord dat er 3 redenen waren,
als eerste een commerciële reden: als je flesje niet dicht is sta je er constant mee in je hand en ben je sneller geneigd om ervan te drinken, zodat je sneller een nieuwe moet kopen.
2 en 3 zijn a gezegd, namelijk dat je ermee kunt gooien, en dat je erover kunt vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Ik heb eens gehoord dat er 3 redenen waren,
als eerste een commerciële reden: als je flesje niet dicht is sta je er constant mee in je hand en ben je sneller geneigd om ervan te drinken, zodat je sneller een nieuwe moet kopen.
2 en 3 zijn a gezegd, namelijk dat je ermee kunt gooien, en dat je erover kunt vallen.


Maar er zou juist minder flesjes op de grond gegooid worden. Dus dan heb je minder kans ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet je t doen als in Duitsland, daar krijg je gewoon geld terug als je je flesje bij de bar inlevert als soort van statiegeld.

Maar gaan we het nog over een meeting hebben ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch al bekend? 1 uur voor bij de regie. Let op het volgende A3-blaadje:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar dr moeten nog enkele zaken geregeld worden.

Zoals: wie regelt het bier, raketjes en fristi? Wie gaat er het hardste stampen en wie klapt het hardst in zn handjes? Wie schaatst het hardst met z'n kaken heen en weer om 1 uur.

Zijn allemaal zaken die er toe doen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten