Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat nergens over :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox

Je haaR blonderen en silicone tieten nemen, gegarandeert dat je binnen komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ff een vraagje hé, ik wil geen vader worden maar ik wil toch binnen komen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen condooms halen). xoxoxoxox

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Daveytl schreef:
Ff een vraagje hé, ik wil graag binnen een botanische tuin, kan ik dan ook binnen bomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Ik ben er bij, als ik binnen kom.


Bij Qlimax moet iedereen z'n ID onder een scanner houden dus je zal niet binnen komen onder de 18 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Possible Partyflock thread.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Possible Partyflock thread.


beetje tijd doodde duurt nog te lang :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Daveytl schreef:
Ff een vraagje hé, ik wil geen vader worden maar ik wil toch binnen komen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen condooms halen). xoxoxoxox

:P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt te lang tot Qlimax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ff een vraagje hé, ik wil graag pater worden maar ik wil niet aan kinderen komen. Wat moet ik doen? (en nee, ook niet als ze betalen). xoxoxoxox
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox



Sla iemand neer in de rij met een kaartje :D Problem solved
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox



Sla iemand neer in de rij met een kaartje :D Problem solved

Gewoon van een vdk Duitser/Fransman/Pool/Spanjaard/ andere buitenlander z'n kaartje kopen voor 2 snoepjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox



Sla iemand neer in de rij met een kaartje :D Problem solved

Gewoon van een vdk Duitser/Fransman/Pool/Spanjaard/ andere buitenlander z'n kaartje kopen voor 2 snoepjes xd


krijg je probleem 2.

staan er hondjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet voor de ingang (tent)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox


Gastenlijst aanvraag doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 08:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:
Gewoon van een vdk Duitser/Fransman/Pool/Spanjaard/ andere buitenlander z'n kaartje kopen voor 2 snoepjes xd


krijg je probleem 2.

staan er hondjes


Jij bent je waar dan toch al kwijt? Hondjes vinden dus niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 12:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

partylife schreef:
Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
partylife schreef:
Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.


:huh:

:lol: Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 22:33 
 

partylife schreef:
Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.

Hello, I but ticket for the regular qlimax that I am a girl and I can very good come, but not could get ticket of sale was to fast but your price is too many so we can go down maybe. Intereseted I am but how I do know if it real?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
partylife schreef:
Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.

Hello, I but ticket for the regular qlimax that I am a girl and I can very good come, but not could get ticket of sale was to fast but your price is too many so we can go down maybe. Intereseted I am but how I do know if it real?
Afbeelding

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

partylife schreef:
Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.

50€ and we have a deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk niet dat ik kom, maar kom enkelen van jullie vast wel weer tegen, dat gebeurt (op een rare manier) altijd wel. Aantrekkingskracht. En het ligt eraan in de staat hoe ik dan ben, anders loop ik misschien wel gezellig mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Denk niet dat ik kom, maar kom enkelen van jullie vast wel weer tegen, dat gebeurt (op een rare manier) altijd wel. Aantrekkingskracht. En het ligt eraan in de staat hoe ik dan ben, anders loop ik misschien wel gezellig mee :P


Dit dus, ik herken alleen niemand :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten