Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:20 
 
Hardtraxxer

Ik kon eerst niemand vinden, maar ik kwam er al snel achter dat iedereen her en der ergens links vooraan stond.
Ik sprak wat mensen aan met 'zijn jullie van Hardtraxx?' en toen werd ik heel dom aangekeken haha :P .
Uiteindelijk heb ik toch nog wat mensen gezien, waaronder RobertV. Jammer dat iedereen niet bij elkaar stond, maar
volgende keer beter ;) .

Vond het een leuk feestje btw :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Kippenborstjes :D

Maar ff serieus. De éckte bazenmeeting was gewoon HIER JONGE!

die foto is goed gelukt :D
Dat is Foxbuster ;)

die post noiot ofwel?[/quote]
Ik post wel, maar niet veel ;) Ik ga naar meer dan genoeg feesten... Ik volg hardtraxx alleen voor nieuwe releases en livesets! Ik zal hier niet zo'n actieve poster worden zoals jullie ;) Helaas :D

Verdiep me ook niet zo in alle termen die er worden gebruikt op dit forum! Vind het harstikke leuk om ervan te leren en te doen, maar meer ook niet! Een passie voor de muziek is er toch wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

helemaal de meeting vergeten zaterdag, maar blijkbaar toch onbewust nog enkele hardtraxxers opgemerkt!

Project 141 ben ik nog langsgelopen, maar ik bedacht me 2minuten later pas dat ik dat MOH-VIP shirt moest herkennen voor de meeting, en toen ik terugging kon ik m niet meer vinden :cry:
Patrickjeb heb ik ook verschillende keren gezien denk ik, herkende een Loudness t-shirt volgens mij?
Wesskeej herken ik volgens mij ook van die foto van zaterdag, maar niet aangesproken toen!
en dan nog de standaard mensen hier uit de omgeving.

sorry jongens, volgende keer vergeet ik hem niet,beloofd! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
pecola-tje schreef:
helemaal de meeting vergeten zaterdag, maar blijkbaar toch onbewust nog enkele hardtraxxers opgemerkt!

Project 141 ben ik nog langsgelopen, maar ik bedacht me 2minuten later pas dat ik dat MOH-VIP shirt moest herkennen voor de meeting, en toen ik terugging kon ik m niet meer vinden :cry:
Patrickjeb heb ik ook verschillende keren gezien denk ik, herkende een Loudness t-shirt volgens mij?
Wesskeej herken ik volgens mij ook van die foto van zaterdag, maar niet aangesproken toen!
en dan nog de standaard mensen hier uit de omgeving.

sorry jongens, volgende keer vergeet ik hem niet,beloofd! :x


Ah ja was volgens mij wel een goede keuze om dat MoH shirt aan te doen, was de enige daar met VIP op de rug :D Alleen dacht GielH dat er WP stond van White Power :lol:


Had je een beetje zwarte krullen of iets in die richting? Dan heb ik je wel zien lopen maar ik dcaht, waarschijnlijk zijn er toch nog 300 andere met zo'n shirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ah ja was volgens mij wel een goede keuze om dat MoH shirt aan te doen, was de enige daar met VIP op de rug :D Alleen dacht GielH dat er WP stond van White Power :lol:

xd wat een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Patrickjeb heb ik ook verschillende keren gezien denk ik, herkende een Loudness t-shirt volgens mij?


Kan kloppen :P
Was volgens mij de enige met een Loudness shirt, werd er ook de hele tijd op aangesproken van:

'Ben je er heen geweest?'
'Waarheen?'
'Loudness!'
'Natuurlijk!'
'Vet feest hea!'
'Zeker!'

:P

Edit: Nog foto gevonden :lol:
Afbeelding

Full: http://www.kloontjes.nl/nggallery/page- ... 316/page-6

Ik altijd met me kutkop :mad:

Ps. Thommetje of Nando, er was nog zon foto, van festival nog iets, welke was dat ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:

Ah ja was volgens mij wel een goede keuze om dat MoH shirt aan te doen, was de enige daar met VIP op de rug :D Alleen dacht GielH dat er WP stond van White Power :lol:



haha giel was volgensmij beetje vdk :x
je was trouwens zeker niet de enige met dat shirt. heb nog minstens 1 iemand meer met zo'n shirt zien rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:34 
 

RobertV schreef:
Project 141 schreef:

Ah ja was volgens mij wel een goede keuze om dat MoH shirt aan te doen, was de enige daar met VIP op de rug :D Alleen dacht GielH dat er WP stond van White Power :lol:



haha giel was volgensmij beetje vdk :x
je was trouwens zeker niet de enige met dat shirt. heb nog minstens 1 iemand meer met zo'n shirt zien rondlopen.


Beetje maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:13 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
pecola-tje schreef:
helemaal de meeting vergeten zaterdag, maar blijkbaar toch onbewust nog enkele hardtraxxers opgemerkt!

Project 141 ben ik nog langsgelopen, maar ik bedacht me 2minuten later pas dat ik dat MOH-VIP shirt moest herkennen voor de meeting, en toen ik terugging kon ik m niet meer vinden :cry:
Patrickjeb heb ik ook verschillende keren gezien denk ik, herkende een Loudness t-shirt volgens mij?
Wesskeej herken ik volgens mij ook van die foto van zaterdag, maar niet aangesproken toen!
en dan nog de standaard mensen hier uit de omgeving.

sorry jongens, volgende keer vergeet ik hem niet,beloofd! :x


Ah ja was volgens mij wel een goede keuze om dat MoH shirt aan te doen, was de enige daar met VIP op de rug :D Alleen dacht GielH dat er WP stond van White Power :lol:


:lol: haha ja zag t niet meer zo helder, dacht echt dat er WP stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Afbeelding


Wtf, zowat halve vriendengroep waar ik mee was staat gewoon op die laatste foto. Ik dacht dat ik toen een eindje van hun weg stond. :lol: Ik sta hier in ieder geval een stuk frisser op dan dat ik dacht. :P (Ben die in het blauwe shirt)

Wie is die gast links dan? De rest ken ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:11 
 
Hardtraxxer

ik was er ook bij maar dat zal wel niemand door gehad hebben, ik ging gewoon met wessel daar staan omdat dat enige rustige plek was met zuiver geluid:P
ging er eigenlijk ook niet heen voor de meeting, maar ngo wel ene joorriit gesproken ( weet niet hoeveel o's en i's hij zei dat het waren:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:50 
 

93Wesley93 schreef:
patrickjeb schreef:
Afbeelding


Wtf, zowat halve vriendengroep waar ik mee was staat gewoon op die laatste foto. Ik dacht dat ik toen een eindje van hun weg stond. :lol: Ik sta hier in ieder geval een stuk frisser op dan dat ik dacht. :P (Ben die in het blauwe shirt)

Wie is die gast links dan? De rest ken ik wel.

kom maa rop met die namen dan :P van links naar rechts
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kom maa rop met die namen dan :P van links naar rechts


Ken alleen Nando, Tom en Wesley :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
KSwoosh schreef:
kom maa rop met die namen dan :P van links naar rechts

Ken alleen Nando, Tom en Wesley :lol:

De achterste 4 zijn vrienden van mij, 3 hebben hier ooit een account geregistreerd maar posten eigenlijk nooit. De linker persoon ken ik verder niet. Dus aan de namen ga je niet zoveel hebben denk ik hehe.

Nou de rest kennen jullie zelf wel al neem ik aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb de meeting gemist... werd op gegeven moment aangesproken door een meid die hier ook op hardtraxx zit dat er een meeting was waar ik stond (links voorin bij de main om 6 uur volgens mij) maar heb niemand kunnen vinden. Volgende keer beter :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 01:05 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
ik? Ja ik wordt vaak jonger geschat, wordt in september 18 maar mensen zullen wel vreemd opkijken als ik autorijd :P Ben idd ook niet een van de grootsten, of van de breedsten

laat es een foto zien dan


Afbeelding
De rechter ben ik


Trolololol, ben jou paar keer tegen gekomen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog een groepsfoto gemaakt toch? Ik sta niet op de vorige maar weet zeker dat ik gefotografeerd ben samen met iig Gill, KSwoosh Patrickjeb en Nando.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Er is nog een groepsfoto gemaakt toch? Ik sta niet op de vorige maar weet zeker dat ik gefotografeerd ben samen met iig Gill, KSwoosh Patrickjeb en Nando.

Afbeelding
stond al paar paginas terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Er is nog een groepsfoto gemaakt toch? Ik sta niet op de vorige maar weet zeker dat ik gefotografeerd ben samen met iig Gill, KSwoosh Patrickjeb en Nando.

Afbeelding
stond al paar paginas terug :P

Helemaal gemist, zit op me werk en die oude pc pakt het plaatje nie thanks! Leuke foto wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Ben die naast G1LL staat :$


Weten we dat ook weer :thumbsup:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten