Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Hardtraxxers, Intents staat alweer bijna voor de deur :D !

Aangezien er weer veel gaan van hier, zal er ook vast wel behoefte zijn naar een lekkere meeting :whistle: .
Het enige wat nog geregeld moet worden, zijn de tijd en de plaats :).

Tijd:
Plaats:



Zou misschien leuk zijn om tijdens Frequencerz de main op te laten schrikken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
edit: nu zijn er 2 topics, deze maar dicht dus.

Idd, maar deze was eerst ineens verdwenen xd.

Slotje aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Slotje aub!

Kan je ook gewoon even zelf doen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten