Beste Hardtraxxers, Intents staat alweer bijna voor de deur !
Aangezien er weer veel gaan van hier, zal er ook vast wel behoefte zijn naar een lekkere meeting . Het enige wat nog geregeld moet worden, zijn de tijd en de plaats .
Tijd: Plaats:
Zou misschien leuk zijn om tijdens Frequencerz de main op te laten schrikken?