Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Tijdens welke set meeten we?
The Prophet 0%  0%  [ 0 ]
Minus is More Showcase Live 26%  26%  [ 14 ]
Stephanie 11%  11%  [ 6 ]
Tatanka 17%  17%  [ 9 ]
Thera 13%  13%  [ 7 ]
The R3bels 20%  20%  [ 11 ]
Twilight Forces 2%  2%  [ 1 ]
The Pitcher 6%  6%  [ 3 ]
Frontliner Live 6%  6%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 54
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer ;)

Idd, jij bent ook gewoon naar Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Pommer schreef:
Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer ;)

Idd, jij bent ook gewoon naar Decibel?


Jup, zal voornamelijk in Loudness te vinden zijn denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geld voor mij ook licht alleen ook mede aan met wie ik daar rondt loop die gasten waar mee ik gaan zijn geloof ik ook wel erg van de hittjes, daar in tegen heb ik gister en tijdens Defqon meer HTer's rondt gelopen dan de mensen waar mee ik was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

top meeting! ik heb me wel over veel dingen verbaasd, had niet verwacht dat bepaalde mensen toch zoooo verschrikkelijk aardig kunnen zijn :lol: de warme knuffels van; roberttt, chukkels, olijfboompje, nando, iris, pommer, en ga zo nog maar even door :thumbsup: ik zit nu nog bij chukje thuis, en raad is; olijfboompje is echt superlief als hij slaapt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe zat het trouwens met die foto iemands zei dat de geheugen kaart van die fotograaf was gestolen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Hoe zat het trouwens met die foto iemands zei dat de geheugen kaart van die fotograaf was gestolen ofzo.

een fotograaf maakte een foto van onze groep en terwijl hij dat deed zag ik een of andere mafklapper in zn tas graaien en er een geheugenkaartje uitpakken -.- daarna was die ook meteen weg

Had dus een een nieuwe (lege) kunnen zijn of een oude waar al fotos op stonden.. anyway die site zuigt toch:
http://www.oypo.nl/

betalen voor een foto zonder watermerk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou ik ben volgens mij wel 20 x op de foto gegaan dus dat komt wel goed, of ik er goed op sta is wat anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En in maar zoeken daar links voorin, kon alleen ISense vinden maar die wist niet eens dat er ene meeting gehouden werd xD
wel wta mensen gezien,gesproken

MR. Lellebel
Chuckels
Nando
QnalQut
Robertt
Hardstyle Holland
en volgens mij nog een paar waar ik niet meer op kom :x

maar meetings kunnen beter worden voortgezet door te smsen waar de groep is denk ik :whistle:
naja de enige sets die ik leuk vond waren The Pitcher, The R3bels, MIM Showcase jammer van het OO Zoo slechte geluid soms in de sets
Bijv. rechter geluid uitval bij The Pitcher, Het zachte geluid bij MIM, je hoorde de samples amper :/
en die drukte, die kleine tenten (voor zn groep mensen), het weer, het barpersoneel hier en daar(Bijv. Ik vroeg om ene flesje cola voor 2 munten sorry meneer die is op, ohw echt waarom staat er dan een treetje in de koelkast?! Sorry Meneer het is toch niet op, het koude eten en zo nog veel meer :/
het is dan gratis maar je kon ook echt aan ALLES merken dat het gratis was, Sonde had er wel zin in maar die zin was al snel verdwenen
en dan nog eens dat ik de meeting niet kon vinden :cry:
volgende keer maar beter! :thumbup:
volgend jaar iniedegeval niet aanwezig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nou ik ben volgens mij wel 20 x op de foto gegaan dus dat komt wel goed, of ik er goed op sta is wat anders :P


nou, dat moeten we inderdaad nog maar is zien, aangezien bijna alle ht-ers vdk waren.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
Pommer schreef:
Nou ik ben volgens mij wel 20 x op de foto gegaan dus dat komt wel goed, of ik er goed op sta is wat anders :P


nou, dat moeten we inderdaad nog maar is zien, aangezien bijna alle ht-ers vdk waren.. xd


Dat ook, maar door de regen en de hitte zag ik er volgens mij nog verrotter uit dan normaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar het festival zelf tekort schoot, maakte deze groep het voor mij helemaal goed! 't Was dat ik toevallig al in de buurt van de meeting stond, maar anders was ik het helemaal vergeten :$ Rond een uur of 7 heb ik volgens mij nog aan iemand gevraagd of de meeting al begonnen was, waarop ik obv uitgelachen werd, aangezien het al een uur gaande was :P
Maargoed, heb weer mooi wat nieuwe HT-ers leren kennen en prima mee vermaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Waar het festival zelf tekort schoot, maakte deze groep het voor mij helemaal goed! 't Was dat ik toevallig al in de buurt van de meeting stond, maar anders was ik het helemaal vergeten :$ Rond een uur of 7 heb ik volgens mij nog aan iemand gevraagd of de meeting al begonnen was, waarop ik obv uitgelachen werd, aangezien het al een uur gaande was :P
Maargoed, heb weer mooi wat nieuwe HT-ers leren kennen en prima mee vermaakt :thumbsup:

Haha schitterend :D

Eerste wat je zei tegen mij ging over het feit dat je dacht dat ik je niet mocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
b-ram schreef:
Waar het festival zelf tekort schoot, maakte deze groep het voor mij helemaal goed! 't Was dat ik toevallig al in de buurt van de meeting stond, maar anders was ik het helemaal vergeten :$ Rond een uur of 7 heb ik volgens mij nog aan iemand gevraagd of de meeting al begonnen was, waarop ik obv uitgelachen werd, aangezien het al een uur gaande was :P
Maargoed, heb weer mooi wat nieuwe HT-ers leren kennen en prima mee vermaakt :thumbsup:

Haha schitterend :D

Eerste wat je zei tegen mij ging over het feit dat je dacht dat ik je niet mocht xd


Das niet een al t beste opening lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Olijfboompje schreef:
b-ram schreef:
Waar het festival zelf tekort schoot, maakte deze groep het voor mij helemaal goed! 't Was dat ik toevallig al in de buurt van de meeting stond, maar anders was ik het helemaal vergeten :$ Rond een uur of 7 heb ik volgens mij nog aan iemand gevraagd of de meeting al begonnen was, waarop ik obv uitgelachen werd, aangezien het al een uur gaande was :P
Maargoed, heb weer mooi wat nieuwe HT-ers leren kennen en prima mee vermaakt :thumbsup:

Haha schitterend :D

Eerste wat je zei tegen mij ging over het feit dat je dacht dat ik je niet mocht xd


Das niet een al t beste opening lijkt me :P

Achja..gisteren is wel gebleken dat mensen mij hier wat minder serieus moeten nemen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mr_vertigo schreef:
Das niet een al t beste opening lijkt me :P

Achja..gisteren is wel gebleken dat mensen mij hier wat minder serieus moeten nemen! :P

Ik zal jou eens serieus NEMEN :D

Geen hardtraxx shirts gezien en ik had helemaal niet door dat er een meeting was... Wat een slecht feest trouwens en dat is gebaseerd op de slechte sets en het geluid. Frontliner LIVE en The Pitcher waren lekker en tijdens Thera stond iedereen gewoon stil, terwijl hij de eindBAAS hoort te zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The R3bels draaiden trouwens lang niet zo slecht als ik iedereen altijd hoor zeggen. Gewoon redelijk gemixt met alleen maar klappers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
tijdens Thera stond iedereen gewoon stil, terwijl hij de eindBAAS hoort te zijn! :)


dan stond jij duidelijk niet voorraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Haha schitterend :D

Eerste wat je zei tegen mij ging over het feit dat je dacht dat ik je niet mocht xd

Ik dacht: Let's start with a loke ;) Was wel mooi je te ontmoeten en thanks again :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik dacht: Let's start with a loke ;) Was wel mooi je te ontmoeten en thanks again :thumbsup:

Haha, ja, dat had ik niet meegekregen :P

Was idd mooi man :)
Geen probleem :)
Everything to help out a fellow partylovert :D
Foxbuster schreef:
Ik zal jou eens serieus NEMEN :D

Geen hardtraxx shirts gezien en ik had helemaal niet door dat er een meeting was... Wat een slecht feest trouwens en dat is gebaseerd op de slechte sets en het geluid. Frontliner LIVE en The Pitcher waren lekker en tijdens Thera stond iedereen gewoon stil, terwijl hij de eindBAAS hoort te zijn! :)

Weet waar je aan begint schatteke :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben maar weinig mensen tegen gekomen.

Roberttt op het begin eventjes, Nando/tommutje en Iris ook.
En trouwens Mike-O nog met toeval , en damnn die heb me toch een knappe vriendin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer ;)

Pommer lijkt op een pombeertje, alleen dan rood, echt! Zo schattig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Pommer schreef:
Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer ;)

Pommer lijkt op een pombeertje, alleen dan rood, echt! Zo schattig


Haha :$
Ja ik heb dat al m'n hele leven, op de basisschool noemden ze me ook altijd tomaat enzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iris93 schreef:
Pommer schreef:
Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer ;)

Pommer lijkt op een pombeertje, alleen dan rood, echt! Zo schattig


Haha :$
Ja ik heb dat al m'n hele leven, op de basisschool noemden ze me ook altijd tomaat enzo xd

Nu weet ik ook eindelijk wie het pombeertje is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pombeer :worship:

Afbeelding
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten