mikeee schreef:
Oh ja nog Foto gemaakt van Chukkels voor zijn metamorfose:

Hahahaha, SOWIESO!
Ik had die ook nog zien staan, zij tegen een maat van me: haha ze zetten hier ook al standbeelden voor pillen neer

93Wesley93 schreef:
De persoon helemaal rechts met de zwarte v-hals.
Ah ok, weet ik dat ook weer

En die kerel midden onder met dat wittte? en die met dat zwart ernaast?
Nazale schreef:
Zonder gekheid, ik heb niet iedereen aangesproken waarvan ik dacht "die zal wel van hardtraxx zijn"!
Haha jammer hoor

volgende keer dus wel doen

Nagenoeg alle HT'ers zijn gewoon chill
