Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 13:38 
 

KSwoosh schreef:
zolang er maar frenchcore/terror/uk hardcore is

Laat draidy maar afsluiten. Denk dat er niemand tegen hem opgewassen is.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 13:50 
 

ik lift sowieso meer
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de buurt van utrecht is perfect. Zal dus ook aanwezig zijn dan :) Maybe met een maat, maar dat zie ik tegen die tijd wel
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Het feest is 17+ en id-controle zal alleen bij SL8492 worden uitgevoerd.

Oh jij wist nog niet dat ik over 15 dagen al 17 ben? xd

Als ik kan ben ik sowieso aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
KSwoosh schreef:
zolang er maar frenchcore/terror/uk hardcore is

Laat draidy maar afsluiten. Denk dat er niemand tegen hem opgewassen is.

Dan wil ik wel voor Draidy, ga ik een beetje opbouwen naar wat industrial van 150/160 bpm, mag Steven het afmaken :)
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nerazzurro93 schreef:
KSwoosh schreef:
zolang er maar frenchcore/terror/uk hardcore is

Laat draidy maar afsluiten. Denk dat er niemand tegen hem opgewassen is.

Dan wil ik wel voor Draidy, ga ik een beetje opbouwen naar wat industrial van 150/160 bpm, mag Steven het afmaken :)


Ik zeg doen. Wel dan een lekker portie trommelen op wavelijzer tracks hé? Erg vermakelijk was dat xd
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nerazzurro93 schreef:
KSwoosh schreef:
zolang er maar frenchcore/terror/uk hardcore is

Laat draidy maar afsluiten. Denk dat er niemand tegen hem opgewassen is.

Dan wil ik wel voor Draidy, ga ik een beetje opbouwen naar wat industrial van 150/160 bpm, mag Steven het afmaken :)

Geen early met mij? :cry:

En ik snap de opmerkingen over een objectieve jury natuurlijk, dus ik vind t goed. Welke juryleden wijzen we aan dan? Moet ook geen commissie met 10 leden worden lijkt me
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Het feest is 17+ en id-controle zal alleen bij SL8492 worden uitgevoerd.

Oh jij wist nog niet dat ik over 15 dagen al 17 ben? xd

Als ik kan ben ik sowieso aanwezig :)

Het feest is over 4 dagen.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 17:36 
 

Mag ik Portier zijn? ik moet voor school nog een stukkie praktijk doen en een stukkie theorie bijpassende als Portier.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 17:40 
 

_theon_ schreef:
Ik stem voor Tilburg Allstars live!

:D
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 17:57 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Lol De Bilt, daar woon ik op het moment. Waar zou je het willen houden? (niet dat ik extreem bekend ben met locaties hier)
De locatie is HF Witte Centrum, bij de AH!
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongons, gewoon lekker vs doen zodat veel kunnen draaaien. :/
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Kunnen we café D'Ouwe haven te waspik niet huren? Best een leuke tent :corn:
http://www.ouwehaven.nl/


Haha hoe kom jij daar in een keer bij uit? :P
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na de bbq waren ze daar naartoe geweest :P
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
Mag ik Portier zijn? ik moet voor school nog een stukkie praktijk doen en een stukkie theorie bijpassende als Portier.


"Hey kijk, lekker wijf!" "Heeeeuj waar?!"

Hoppa binnen

________________

Ik ben er sws, ben benieuwd hoe en wat. :)
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:42 
 

Bas schreef:
En-er-gy schreef:
Mag ik Portier zijn? ik moet voor school nog een stukkie praktijk doen en een stukkie theorie bijpassende als Portier.


"Hey kijk, lekker wijf!" "Heeeeuj waar?!"

Hoppa binnen

________________

Ik ben er sws, ben benieuwd hoe en wat. :)

:yes: :whistle:
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon de HMh huren
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:25 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben er bij samen met Jorg :loving:
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:40 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Ik ben er bij samen met Jorg :


Dit gaat zo'n leuk feestje worden :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me gaaf!
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil best in de jury, maar denk niet dat ik naar het feest kom. :P
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:40 
 

Laat gewoon iedereen hier stemmen ipv een 'jury'. Die jury is sowieso wel subjectief :P
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Laat gewoon iedereen hier stemmen ipv een 'jury'. Die jury is sowieso wel subjectief :P


Ja, TC is bij mij wel een -1... :P

En ik ken niemand persoonlijk, dus ik denk dat ik wel een goed jurylid 'kan' zijn.

---

Maar voor de duidelijkheid, hoeveel mensen willen er draaien? Hoeveel plek is er? Is het B2B?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:57 
 
Hardtraxxer

Ik ga alleen als Henk Jan en Dakpan ook komen
Bericht Geplaatst op 26 sep 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Na de bbq waren ze daar naartoe geweest :P


Ooh, daar was ik toen ook. Kermis was het toen volgens mij :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten