Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Facebook event: http://www.facebook.com/events/14926862 ... 399064492/

Datum: 12-12-2015
Tijd: 22:00 tot 04:00
Locatie: De Graanbeurs, Breda
Tickets: https://shop.ticketflow.eu/hs
€10.00 Early Birds
€15.00 Regular tickets

Line-up:

Zaal 1
Crypsis
Delete (AUS)
The Shade
Jay Reeve
Ravenous
Defuser

Hosted by: MC Barricade

Rookruimte

P.P.F
Wakiyan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zal deze worden of de dag ervoor Delete & Jason Payne in Epic Tilburg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Het zal deze worden of de dag ervoor Delete & Jason Payne in Epic Tilburg :thumbsup:


Heb gevraagd hoelang Crypsis en Delete zouden draaien, elk 1.5 uur heb ik als antwoord terug gehad.
Dus zal omdat het een onbekender feest is en een langere settijd beschikbaar is meer gevarieerd gedraaid worden door beide heren, dat hoop ik althans. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
DL22 schreef:
Het zal deze worden of de dag ervoor Delete & Jason Payne in Epic Tilburg :thumbsup:


Heb gevraagd hoelang Crypsis en Delete zouden draaien, elk 1.5 uur heb ik als antwoord terug gehad.
Dus zal omdat het een onbekender feest is en een langere settijd beschikbaar is meer gevarieerd gedraaid worden door beide heren, dat hoop ik althans. :D


Hoop ik ook ja, vind De Graanbeurs ook best wel vet. Beetje underground ingericht beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete altijd leuk. Aanwezig. :woot:

Delete draait helaas maar een uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Delete altijd leuk. Aanwezig. :woot:

Delete draait helaas maar een uur.


Ik zag het ook ja, jammer dat ervoor werd gezegd tegen mij dat het 1,5 uur zou zijn.
Desalniettemin aanwezig vanavond rond 23:30 wanneer Crypsis begint.
Nu ik die mix van Jay Reeve heb gehoord ben ik wel bang dat ik tussendoor de stad in ga of even boven ga kijken bij de rokersruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk word de Spok de rokersruimte en niet die chillhoek boven (of allebei natuurlijk). Als ze boven de ruimte als zaal gebruiken heb je amper plek, geen ''show'' etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Half 4 weggegaan, werd ineens 'de laatste track' aangekondigd terwijl het tot 4 zou duren..
Yowan nog tot het einde gebleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wattefak, na "de laatste plaat" zoals die mc zei kwamen er nog 3.. Alleen maar hardcore want delete dacht ook dat ie dus al om half 4 moest stoppen. Zonde van de tijd. Uiteindelijk maar een half uurtje delete en daarna een paar hardcore platen tot kwart voor 4.
Die mc wist ook niet echt wat ie aan het doen was. Minimaal 4x in een setje door de climax lullen zodat de eerste kick niet doorkwam..

Maar het was wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Maar het was wel leuk


Inderdaad, volgens mij hoorde ik nog een nieuw nummer van Crypsis, maar misschien gewoon een oude track van hem.
Zal hem zo online zetten en dan hieronder zetten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt wel een oude bunker ofzo, ziet er wel dik uit. Hoor ik daar trouwens die endless void kick aan het eind? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/minus-militia-ain-t-f-cking-around-t51688.html?hilit=minus%20militia#p1518321
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
http://hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/minus-militia-ain-t-f-cking-around-t51688.html?hilit=minus%20militia#p1518321


Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 23:19 
 
Hardtraxxer

Top feestje gehad! Crypis is altijd goud. Helaas moesten we op tijd weg om de trein te halen. Maar als ik dit zo lees heeft delete maar 30 minuten gedraaid. Zonde voor diegene die wel tot het eind waren gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/Hardstyle-Sold ... cale=nl_NL

De aftermovie staat al online.
Kom voor in het stukje in de rij de eerste 10s (?) :$
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten