Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 16:09 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Het is eindelijk tijd om het geheime project van Hard News Events te onthullen aan de buitenwereld. De laatste paar maanden is er in alle geheimzinnigheid gewerkt aan dit evenement. Waarom? Omdat de hoofdstad Den Bosch zoals mensen haar kennen uit elkaar valt. De stad ligt in puin en het is ieder voor zich.

De laatste paar jaar zijn een hel geweest voor dit land. De overheid collecteert elke cent die de bevolking verdient voor wat zij “Het Grotere Goed” noemen. Maar niemand ziet er iets van terug. Tegenspraak wordt niet geduld, met protesteren zet je je leven op het spel. Hun leger is vele malen groter. Dit kan niet langer. Het is tijd voor revolutie! Het is tijd voor opstand! En daarbij zijn jullie nodig!

Hard News Events heeft een aantal van de beste Hardstyle artiesten verzameld om de bevolking bij te staan tijdens deze opstand. Er zijn zoveel mogelijk rebellen nodig. Sta op voor jezelf, sta op voor je naasten en sta op voor dit land!

JOIN THE REBELS AND HELP THEM TAKE BACK THE CAPITAL!

Line-up
Chain Reaction
Frequencerz
Noisecult
Gremios & Tono
Goatbusters
High Society
Hosted by: MC Flo

Tickets
De kaartverkoop zal op vrijdag 21 december van start gaan. Tickets kosten € 12,50 (ex fee) via de website http://www.the-capital.nl. Deurverkoop zal € 17,50 zijn.

Algemene info
Locatie: Maaszaal, Den Bosch (Nederland)
Leeftijd: 18+
Tijd: 20:00 – 02:00

Meer informatie
Voor meer informatie zie de officiële The Capital website http://www.the-capital.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:30 
 

Mag ik de Guilliotine meebrengen? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed verhaal man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardNewsNL schreef:
Het Grotere Goed

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecult! :thumbsup: hou die jongens al een tijdje in de gaten! echt goede talenten!!!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten