wrote:Hmm dordrecht word moeilijk, kzal kijken
Ik heb ook een taxiservice gefixt voor die avond. Voor 5 euries wordt je vanaf het station voor de deur gedropt!
wrote:Hmm dordrecht word moeilijk, kzal kijken
Wow dat klinkt goed, kzal eens kijken wat ik kan fixen bij mijn mattieswrote:wrote:Hmm dordrecht word moeilijk, kzal kijken
Ik heb ook een taxiservice gefixt voor die avond. Voor 5 euries wordt je vanaf het station voor de deur gedropt!Meer info volgt als de site volgende week online gaat!
Trance Energywrote:ziet er vet uit! was mss gekomen, maar heb al kaartjes voor trance energy
ik compenseer het wel met een hardcore feestjewrote:Trance Energywrote:ziet er vet uit! was mss gekomen, maar heb al kaartjes voor trance energy............niet egt waardig voor een hardstyleking he
dan is et goedwrote:ik compenseer het wel met een hardcore feestjewrote:Trance Energywrote:ziet er vet uit! was mss gekomen, maar heb al kaartjes voor trance energy............niet egt waardig voor een hardstyleking he
Jup, doe je goed, denk helaas niet dat ik er bij ben, al men geld gaat op aan carnavalwrote:Netjes geregeld maat
Al een tracklist in gedachten voor je eigen set, of ga je die ter plekke verzinnenwrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Het is bijna zover!!! HEB ER ZIN IN!!! :d
wrote:Al een tracklist in gedachten voor je eigen set, of ga je die ter plekke verzinnenwrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Het is bijna zover!!! HEB ER ZIN IN!!! :d
Ik zal het de volgende keer eens doen dan!wrote:Ik had het inderdaad al gezien.. 250 bezoekers ofzo. Dat is wel jammer op sich. Misschien tip voor de volgende keer: iets meer variatie in de line-up. Want ik vind zelf dat bijvoorbeeld DBSTF, Noisecontrollers, Frequencerz en J&W in mindere mate redelijk dezelfde stijl hebben. Als je dan net een wat andere twist aan het eind van de avond kan geven, misschien dat dat een verbetering is.
wrote:Ik zal het de volgende keer eens doen dan!wrote:Ik had het inderdaad al gezien.. 250 bezoekers ofzo. Dat is wel jammer op sich. Misschien tip voor de volgende keer: iets meer variatie in de line-up. Want ik vind zelf dat bijvoorbeeld DBSTF, Noisecontrollers, Frequencerz en J&W in mindere mate redelijk dezelfde stijl hebben. Als je dan net een wat andere twist aan het eind van de avond kan geven, misschien dat dat een verbetering is.Als het dan nog niet lukt, geef ik gewoon jou de schuld!
:P