Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle In The Park Festival
Stadspark, Groningen
Zaterdag 31 augustus 2013
13:00 - 23:45
Ticket: €20,-
https://www.facebook.com/events/418710538210278/

Line up:

Main Stage Hardstyle

Brennan Heart
The R3belz
Ran-D
Adaro
Code Black
Bass Modulators
Dj Spirit
D-Nand
Chronic Error

MC Renegade

RAW Hardstyle Stage

Chris One
Digital Punk
Geck-o
Alphaverb
Outbreak
Xerenetox
Silvio Aquila

MC Resurrection

Hardcore Stage

Angerfist
DJ Panic
DJ Promo
Meagashira
Negative A
The Wishmaster
D-Passion

MC Syco

Early Rave Stage

The Viper
Sequence & Ominous
G-town Madness
Crazy Ed
Easy A
The Vandal
M-Pack
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:33 
 
Hardtraxxer

http://www.hardtraxx.nl/forum/feesten/hardstyle-in-the-parkt-zaterdag-31-augustus-2013-stadspark-groningen-t37258.html

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hm had er nog op gezocht maar vond niks. Nouja, slotje dan maar.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten