Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Evolution
Chez Marknesse
Entree / Deurverkoop : 7 euro
16+

Hoofdzaal
22:00 - 23:00: Proto Bytez
23:00 - 24:00: Vintage Boy
24:00 - 01:00: Afterburner & Patenka
01:00 - 02:30: Diabolic & Influentialz
02:30 - 03:30: E-Force
03:30 - 04:30: Deetox
Hosted by MC Triggah

The Glow
22:00 - 23:00: Hardscape
23:00 - 24:00: Redeemers
24:00 - 01:00: Pure Insanity
01:00 - 02:00: Active-B & Stematic
02:00 - 03:00: E-Q-Lizer
03:00 - 04:00: Xerenetox
Hosted by MC Den=

Chez Madness
22:00 - 23:00: Decane
23:00 - 24:00: Bukxss
24:00 - 01:00: D-Attack
01:00 - 02:00: D'Cepticon
02:00 - 03:00: Cybertek
03:00 - 04:00: Spinello & Twist
Hosted by MC Resurrection
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force & Deetox, sws aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 16:53 
 

waar ligt marknesse
:huh:


Geldig antwoord: VDK ^^ of NODK
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
waar ligt marknesse
:huh:


Geldig antwoord: VDK ^^ of NODK


In de Noordoostpolder vlakbij Emmeloord ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 18:38 
 
Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
E-Force & Deetox, sws aanwezig :D

Wel een verslag maken he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
flevoboys schreef:
E-Force & Deetox, sws aanwezig :D

Wel een verslag maken he

Nee daar doe ik niet aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 16:00 
 
Hardtraxxer

AANWAZIG! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige avond gehad! De hele avond alleen maar dikke tracks voorbij horen komen. De sets van Redeemers, E-Q-Lizer, Deetox & E-Force staken er bovenuit! Hier kun je mijn verslag lezen : http://partyflock.nl/report/12881:Hards ... ution.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 02:19 
 
Hardtraxxer

Deetox & E-Force bedankt!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Geweldige avond gehad! De hele avond alleen maar dikke tracks voorbij horen komen. De sets van Redeemers, E-Q-Lizer, Deetox & E-Force staken er bovenuit! Hier kun je mijn verslag lezen : http://partyflock.nl/report/12881:Hards ... ution.html


Wow :oh: die tracklist van Redeemers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was een tof feessie :) .. Moest helaas meteen weg aangezien ik al hoofdpijn had voordat ik moest draaien, na mijn set was het helemaal erg, wat stond dat geluid ontiegelijk hard. Ondanks dat toch voor mijn gevoel een lekker setje gedraaid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
flevoboys schreef:
Geweldige avond gehad! De hele avond alleen maar dikke tracks voorbij horen komen. De sets van Redeemers, E-Q-Lizer, Deetox & E-Force staken er bovenuit! Hier kun je mijn verslag lezen : http://partyflock.nl/report/12881:Hards ... ution.html


Wow :oh: die tracklist van Redeemers :love:

Sick he :D .

Deetox schreef:
Was een tof feessie :) .. Moest helaas meteen weg aangezien ik al hoofdpijn had voordat ik moest draaien, na mijn set was het helemaal erg, wat stond dat geluid ontiegelijk hard. Ondanks dat toch voor mijn gevoel een lekker setje gedraaid :)

Ah balen dat je hoofdpijn had. Ik vond het geluid niet alleen enorm hard staan maar ook heel schel, en het kraakte wat.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten