Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Evolution
Chez Marknesse
Entree / Deurverkoop : 7 euro
16+

Zaal 1 (Hardstyle)

Line-up :
23.00-00.00 Patenka
00.00-01.00 Vintage Boy
01.00-02.00 Degraderz
02.00-03.00 Influentialz
03.00-04.00 Diabolic

Hosted by MC Tellem

Zaal 2

Line-up :
23:00 - 00:00 KLNKRS (Dubstep/UK bass)
00:00 - 02:00 Thune & Monzenhauer (Bass,garage,techno, deephouse)
02:00 - 03:00 KLNKRS (Dubstep)
03:00 - 04:00 Foque Monsieur (Drum 'n Bass)

Eindelijk weer eens iets boeiends in Chez :D . De vorige Hardstyle avond was op een vrijdag (namelijk de Project N50 DJ Contest). Gelukkig het nu eens op een vrijdag.
Ben benieuwd hoe druk het wordt. En mocht het een succes worden (waar ik van overtuigd ben) dan gaat dit vast eens vaker herhaald worden :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt genoten! Tof dat het een vast concept wordt! Hier kun je mijn verslag lezen. Enjoy! http://partyflock.nl/report/12846:Hards ... ution.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Episch hoe saai ik jouw verslagen altijd vind :P
Maar is denk ik ook meer iets voor jezelf en voor mensen die het wel interessant vinden om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Woah, dat is wel een enorm verhaal voor zo'n klein feestje. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Episch hoe saai ik jouw verslagen altijd vind :P
Maar is denk ik ook meer iets voor jezelf en voor mensen die het wel interessant vinden om te lezen.

Dat kan :) . Ik lees merendeel positieve reacties en dat is fijn om te lezen, maar het kan zijn dat sommigen zoals jij het niets vinden. Zelf vind ik het altijd tof om zo'n verslag na een tijdje weer terug te lezen en het weer te ervaren. En het is idd een verslag hoe ik zelf de avond ervaren heb.

chicken schreef:
Woah, dat is wel een enorm verhaal voor zo'n klein feestje. :oh:

Als ik enthousiast over een feest ben komt er veel uit haha.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten