Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Hardshock Festival
Datum: 01-06-2019
Tijd: 11.00 - 23.00
Locatie: Hellendoorn Woods, Hellendoorn
Leeftijd: 16+
Ticketsale: URL
Prijs: €39,50
Line-up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle erbij :lol: , verder niet zo super denderend. Met Defqon verderop in juni en Intents dezelfde datum wederom niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Genoeg namen om me te vermaken, waarschijnlijk wel aanwezig.

Beetje jammer alleen van de karige Industrial line-up.

Detest, Penta, Satan, Negative A en Thrasher had ik liever op de main/millennium gezien voor andere namen. KRTM samen met Tripped is ook jammer, hoewel Tripped wel in de zelfde hoek als KRTM zit tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje een ongeinspireerde line-up vergeleken met wat ze vorige jaren hadden neergezet, zeker die mainstage is een beetje standaard. Tripped vs [KRTM] live is dan wel weer supervet, ik heb die Motormouthz podcast van hun helemaal stukgedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genox liveact, vet! Feest verder niks voor mij, maar hoop dat hij ook op Defqon staat oid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die hardstyle line-up is ook weer zo standaard als de pest zeg :/ Maar goed daarvoor ga je ook niet naar Hardshock! Hier en daar wel vette hardcore acts :) Misschien in de week zelf kijken of ik er goedkoop heen kan, anders laat ik hem schieten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sleep: :sleep:

Waar ze voorheen altijd wel sterke lineups hadden met veel namen die je niet vaak ziet op de andere grote festivals, valt dit toch wel heel erg tegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardshock kunnen we ook afschrijven dus. Wat ontzettend zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Genox liveact, vet! Feest verder niks voor mij, maar hoop dat hij ook op Defqon staat oid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle hoort op Dominator! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Hardstyle hoort op Dominator! :thumbdown:

:lol: Dat moest je 10 jaar geleden eens roepen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellendoorn is lekker dichtbij dus absoluut wel weer aanwezig, maar het is wel jammer om te zien dat de Crossbreed plek heeft moeten maken voor een doorsnee hardstyle stage, wat de eerste editie al niet werkte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:00 
 
Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
Feest: Hardshock Festival
Datum: 01-06-2019
Tijd: 11.00 - 23.00
Locatie: Hellendoorn Woods, Hellendoorn
Leeftijd: 16+
Ticketsale: URL
Prijs: €39,50
Line-up:
Afbeelding



Pff dat mensen die GPF niet beu geraken worden :cry:
voor de rest ziet her echt wel uit als en goedkope dominator versie
Kwa line up ook wel , veel te veel uptempo , maar raw wel leuke name maar zie ik dan wel op intents gelukkig dat ik ticketje daar voor al had dus ! ,ook veels te ver hellendoorn
maar dan tog liever harmony of hardcore zo te zien de week er op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Angerfist
Mad Dog
Nosferatu
The DJ Producer
The Outside Agency
Negative A
Tripped & KRTM
Sei2ure & Stolen Cult
Igneon System
Stormtrooper & Dataklysm
Densha Crisis
Neophyte
Noize Suppressor
Tha Playah
Re-Style
Unexist
Ophidian
Promo
Buzz Fuzz
Sequence & Omnious
Delete
Rooler
Genox.


Zat namen om me mee te vermaken op zich, het is dicht bij en niet te duur. Maar inderdaad, wat dit feest uniek maakte was een grote variatie aan artiesten, een mooie balans tussen 1/3e Industrial, 1/3e Mainstream en 1/3e Terror/Frenchcore/Uptempo. Nu is het 2/3e Uptempo e.d. en de rest is maar halfbakken er bij gedaan en ze gooien hardstyle er bij. Nu lijkt het inderdaad de cheap man's Dominator. Het gros van de artiesten die er staan daar heb ik ook iets van, ja het is leuk maar ik had toch liever wat anders gezien, vooral de Industrial, daar mis ik toch een Ophidian, Demanufacturer, Wavolizer, DJIPE, eDub, Deathmachine, Sacerdos Vigilia e.d. een stukje variatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het riekt hier naar een deal met Most Wanted
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 13:48 
 
Hardtraxx Newbie

paperclip schreef:
Het riekt hier naar een deal met Most Wanted


De trailer voice lijkt anders ook de stijl van art of dance ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met Airforce en Dominator als festival en MOH als indoor feest hoef ik echt niet nog zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

N-Vitral schreef:
Surprise industrial set at the Hardshock Shockroom at 19h

Vet, maar gezien dit topic zo ver naar beneden is gezakt zullen vast weinig HT’ers van deze info gebruik maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee hoe Genox Live was? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Iemand enig idee hoe Genox Live was? :drool:

RTM93 heeft Genox helemaal meegemaakt, die kan er wel wat over vertellen :P van wat ik meegekregen had was de sfeer 10x niks en stond het echt leeg bij de hele stage.

Ik heb me over t algemeen meer dan prima vermaakt op het festival!
Elke stage behalve de fc wel bezocht, muziek was dan niet altijd even helemaal m'n ding, maar heb me met de mensen die er waren wel erg goed vermaakt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 06:01 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Iemand enig idee hoe Genox Live was? :drool:

Was met 3 anderen heftig aan het genieten.
Volgens mij opende hij als ik mij niet vergis met de originele inhuman en eindigde hij met de Satisfaction bootleg.
daarvoor nog inhuman 2.0, Power en nog wat onbekende tracks langs gekomen.

Sfeer was zoals gezegd dood. eeuwig zonde dat hij zo'n speciale set deed op een hardcore festivals met weinig echt hardstyle publiek.

laatste 10 minuten werd het wat drukker omdat deadly guns na hem draaide. Maar ook dat publiek had niet echt veel met de muziek die uit de speakers kwam. Na die tijd nog gesproken met hem en hij had gelukkig nog 2 vrienden meegenomen dus al met al heeft hij tenminste 4 mensen echt heel blij gemaakt.
De overige pak em beet 40 man wisten echt niet wat ze met de muziek aanmoesten.
Hij was mij in ieder geval zo dankbaar dat ik een plekje op z'n insta story had verdient. :cool:

En ik ben uiteindelijk blij dat ik de volledige set heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 06:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou hier nog graag aan toevoegen dat ik mij nog nooit zo ongemakkelijk heb gevoeld tijdens het losgaan op een Hardstyle stage/festival.
Alsof je in de lokale kroeg staat en er heel toevallig net dat ene hardstyle plaatje voorbij komt welke jij kent en niemand anders en je toch besluit om erop te bewegen en erna een beetje spijt hebt.

Ik schat dat er misschien 100 mensen puur en alleen voor die hardstyle stage zijn gekomen. Ik ben er een paar keer langs gelopen door de hele dag gezien en het fluctueerde ontzettend hoeveel mensen er stonden. Bij Radicale en Warface was het veruit het drukste en ik denk dat toen nog geen 60% van de ruimte gevuld was. Hardshock heeft wat hardstyle publiek echt last gehad van intents.
Volgend jaar vallen ze niet samen dus is het te hopen dat het drukker bezocht wordt. Maar dit jaar was de stage wellicht overbodig.

Verder wil ik toevoegen dat de locatie echt onwijs vet is en dat ik het zeker aanraad voor een volgende editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik schat dat er misschien 100 mensen puur en alleen voor die hardstyle stage zijn gekomen. Ik ben er een paar keer langs gelopen door de hele dag gezien en het fluctueerde ontzettend hoeveel mensen er stonden. Bij Radicale en Warface was het veruit het drukste en ik denk dat toen nog geen 60% van de ruimte gevuld was. Hardshock heeft wat hardstyle publiek echt last gehad van intents.

Wat raar, iedereen was laaiend enthousiast over de hardstylestage op Facebook. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 09:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Verder wil ik toevoegen dat de locatie echt onwijs vet is en dat ik het zeker aanraad voor een volgende editie


Locatie leek mij ook erg dik, maar hou het dan een weekend ervoor of na intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Iemand enig idee hoe Genox Live was? :drool:

Was met 3 anderen heftig aan het genieten.
Volgens mij opende hij als ik mij niet vergis met de originele inhuman en eindigde hij met de Satisfaction bootleg.
daarvoor nog inhuman 2.0, Power en nog wat onbekende tracks langs gekomen.

Sfeer was zoals gezegd dood. eeuwig zonde dat hij zo'n speciale set deed op een hardcore festivals met weinig echt hardstyle publiek.

laatste 10 minuten werd het wat drukker omdat deadly guns na hem draaide. Maar ook dat publiek had niet echt veel met de muziek die uit de speakers kwam. Na die tijd nog gesproken met hem en hij had gelukkig nog 2 vrienden meegenomen dus al met al heeft hij tenminste 4 mensen echt heel blij gemaakt.
De overige pak em beet 40 man wisten echt niet wat ze met de muziek aanmoesten.
Hij was mij in ieder geval zo dankbaar dat ik een plekje op z'n insta story had verdient. :cool:

En ik ben uiteindelijk blij dat ik de volledige set heb meegemaakt.


Zonde zeg, had die set ook erg graag gezien maar zou er niet speciaal voor naar Hardshock gaan. Trekt me verder totaal niet dat feest. Hopen dat hij nog vaker ergens live staat :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten