Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na het grote succes van vorig jaar mocht een vervolg niet uitblijven! Ook dit jaar presenteert Art of Dance Hardkingz, het enige echte Koningsdag harder styles event van de hoofdstad. Het allerbeste op gebied van hardstyle, hardcore, rawstyle en happy hardcore, komen samen op het Java-Eiland in Amsterdam. Royaal beuken voor een oranje gekleurde prijs is de missie!

Line up
Een koninklijke mix artiesten is geselecteerd om Amsterdam in de juiste dosis harder styles te voorzien:

Charlie Lownoise & Mental Theo
Frontliner
Angerfist
Radical Redemption
Korsakoff
Darkraver
Crypsis
Miss K8
Outblast
Luna
Bass-D
MC Tha Watcher

Start kaartverkoop
De kaartverkoop start zaterdag 28 februari om 12.00. Een kaartje kost slechts €17,50.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de line-up niet heel speciaal, maar waarschijnlijk wel aanwezig omdat het super dichtbij is.

edit: hoezo werkt die youtube video niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.mostwanted.dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een verrassende line up van Art of Dance. Chain, Warface of Act of Rage i.p.v. Frontliner en het was compleet. Ach ja, ze zullen het toch nooit gaan veranderen.

Wat zijn eigenlijk de redenen voor Art of Dance om voornamelijk Most Wanted artiesten te boeken op hun feesten? Is dit vriendjespolitiek, of krijgen ze gewoon kortingen bij het boeken van deze artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Wat zijn eigenlijk de redenen voor Art of Dance om voornamelijk Most Wanted artiesten te boeken op hun feesten? Is dit vriendjespolitiek, of krijgen ze gewoon kortingen bij het boeken van deze artiesten?


Volgens mij is het zelfs een dochter bedrijf van Art of Dance.

https://www.linkedin.com/profile/view?id=310760244
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

General manager van MostWanted is ook werkzaam bij Art of Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een klote feest was dit vorige keer. Echt enkel opgefokte idioten en rond 1500 massale knokpartij. Gehele dag ook 0 sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een klote feest was dit vorige keer. Echt enkel opgefokte idioten en rond 1500 massale knokpartij. Gehele dag ook 0 sfeer.

Kom naar Arnhem dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga naar Eindhoveng man. Dikste feest wat ik tot nu toe heb gehad met Koningsingsgsdagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar we konden afteren bij Davey in Aalten :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja :D :D AAN
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar van ellende halverwege hier weggegaan. Veel te veel mensen voor het terrein, verschrikkelijke toestand bij de eetkraampjes (echt enorme zwermen vliegen), opbouw van niks en geluid was ook alles behalve goed. Zo schel dat ik er flinke koppijn van kreeg (en volgens mij was ik niet de enige). De sfeer was inderdaad ook ver te zoeken. Nee, dit jaar maar naar Eindhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Vind de line-up niet heel speciaal, maar waarschijnlijk wel aanwezig omdat het super dichtbij is.

edit: hoezo werkt die youtube video niet :huh:


Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen! Line-up vind ik niet bepaald boeiend, beetje teveel hardcore voor mij, maar het zal ongetwijfeld weer een gezellige dag worden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg genoten van het feestje :D Misschien ook omdat ik er niet zoveel van verwacht had. We waren in 5 minuutjes binnen en kon ook meteen een kluisje bemachtigen dus dit was top. De bewaking was niet teveel aanwezig behalve dat ze moeilijk gingen doen over jointjes roken :thumbdown:
Het geluid stond echt veel harder dan ik had gedacht en ook de bass stond snoeihard (af en toe iets té misschien).
Vanaf Bass-D begon het een beetje los te komen, want wat een verademing was dat na Frontliner die tot 3x toe fout mixte en daardoor het geluid stilviel. Ook draaide hij alleen maar house-achtige meuk. Set van de avond was voor Angerfist en Miss K8
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Frontliner die tot 3x toe fout mixte

Prima set voor zijn doen dus
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten