Erg genoten van het feestje

Misschien ook omdat ik er niet zoveel van verwacht had. We waren in 5 minuutjes binnen en kon ook meteen een kluisje bemachtigen dus dit was top. De bewaking was niet teveel aanwezig behalve dat ze moeilijk gingen doen over jointjes roken
Het geluid stond echt veel harder dan ik had gedacht en ook de bass stond snoeihard (af en toe iets té misschien).
Vanaf Bass-D begon het een beetje los te komen, want wat een verademing was dat na Frontliner die tot 3x toe fout mixte en daardoor het geluid stilviel. Ook draaide hij alleen maar house-achtige meuk. Set van de avond was voor Angerfist en Miss K8