Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 13:57 
 
Hardtraxxer

Feest: HARDFEST
Datum: 27-04-2024
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: campus Universiteit Twente
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://tickets.hardfest.nl/6144f5af7ee ... 61/tickets
Prijs: €44,50

Line-up:
MAINSTAGE:
Aversion
D-Block & S-te-Fan
D-sturb
Free Fire
Jay Reeve
Phuture Noize
Raptvre
Radical Redemption No Retaliation LIVE
Rebelion vs Vertile
Rooler
Sub Zero Project
The Purge vs Adjuzt vs Sanctuary
Villain
Warface

HARDCORE:
Angerfist vs Unfused
Barber
Dither
Dr. Peacock – Album Showcase LIVE
Juliéx
Major Conspiracy
Mc Syco
Nosferatu
Nvdr
Partyraiser
Rave Generators
Spitnoise

EXTRA RAW:
Boray
Collusion
Dual Damage
Element
Fraw
Imperatorz
Inflame vs Cold Confusion
Mc Synergy
Mish
Mutilator
Riot Shift
Thyron
Vexxed

CLASSICS:
Adaro
Binary Beatz
Deetox
Dymonic
Flux Overload
Hotte
Jones
Promo
Resonance
Tatanka
The Viper

EUPHORIC BLAZE:
Alleviate
Jesse Jax
Lost Melodies
Re-pulze
Shinzo
Solstice
Exoduz
Zero Days
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan de ene kant heel nice dat er een euforische stage toegevoegd is. Aan de andere kant jammer dat dit niet van het begin gecommuniceerd is. Als ik het eerder geweten had dan had ik hiervoor een kaart gekocht, nu andere plannen gemaakt met Koningsdag ivm de tegenvallende lineup.

Hopelijk is dit een succes en is de euforische stage een blijvertje! Dan volgend jaar wellicht aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

''De Hardfeest is uuh eigenlijk heel eerlijk gezegd uuh een rauw hardstyle eerlijk gezegd, dan praat ik over echt de aller beste de deejays die er ook maar zijn''
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 15:14 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Aan de ene kant heel nice dat er een euforische stage toegevoegd is. Aan de andere kant jammer dat dit niet van het begin gecommuniceerd is. Als ik het eerder geweten had dan had ik hiervoor een kaart gekocht, nu andere plannen gemaakt met Koningsdag ivm de tegenvallende lineup.

Hopelijk is dit een succes en is de euforische stage een blijvertje! Dan volgend jaar wellicht aanwezig!


Precies dat, had nog niet echt andere plannen maar nu deze stage erbij is wordt het waarschijnlijk wel weer Hardfest dit jaar. Denk dat de stage komt op de plek waar vorig jaar de techno stage was?
Naast de euforische stage de rest van de lineup ook nog keer bekeken, eigenlijk op elke stage, gelukkig op de classic stage na, maar +- 2 artiesten die ik de moeite waard vindt. Dus denk dagje schipperen tussen classics en euforisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds corona niet meer geweest, mede door gebrek aan interessante euforische en classics keuze. Na een uurtje of 19u vind ik het wel weer mooi geweest.
Toevoeging van classics is zeker interessant, maar zoals hierboven ook al vernoemd werd, inmiddels al andere plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie dat de timetable ook al online staat:

Afbeelding

Zat te twijfelen of ik wou gaan, maar met deze timetable zie ik het wel zitten :) Eerste helft van de dag main, rest van de dag op de classics hangen met nog een uitstapje naar Solstice. Wordt voor mij weer de eerste Hardfest sinds 2019.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 16:32 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Zie dat de timetable ook al online staat:

Zat te twijfelen of ik wou gaan, maar met deze timetable zie ik het wel zitten :) Eerste helft van de dag main, rest van de dag op de classics hangen met nog een uitstapje naar Solstice. Wordt voor mij weer de eerste Hardfest sinds 2019.


Ah, dan staat die net online, thanks. 1.15u lang Phuture Noize, das niet verkeerd. En wordt tot het einde blijven voor Element. Voor de rest met name main en classics.

Las ook dat de hardcore nu in een tent wordt gezet, en de extra raw buiten (oude plek hardcore).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 16:33 
 
Hardtraxxer

Zin in zoals vanouds, chille op de xtra raw en ff tussendoor Solstice bezoeken voor t eerst. Hopen op beetje fatsoenlijk weer en niet dat tyfus weer zoals t al 320 dagen van t jaar is en dan ben ik tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor wie van classics houdt:
Van 13.00 tot 14.00 draaien wij (Resonance) op de Classics-stage, dus komt dat zien en support Hardtraxx!! :clap: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 17:35 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Voor wie van classics houdt:
Van 13.00 tot 14.00 draaien wij (Resonance) op de Classics-stage, dus komt dat zien en support Hardtraxx!! :clap: :P

Succes! Wat draaien jullie dan zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Vitality schreef:
Voor wie van classics houdt:
Van 13.00 tot 14.00 draaien wij (Resonance) op de Classics-stage, dus komt dat zien en support Hardtraxx!! :clap: :P

Succes! Wat draaien jullie dan zoal?

Zal wel wat ouder spul zijn, gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Zal wel wat ouder spul zijn, gok ik zo.


Van Rickzel begrepen dat die op zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Zal wel wat ouder spul zijn, gok ik zo.


Van Rickzel begrepen dat die op zijn


hardstyle classics om 21:00 weer op inderdaad, dus halsoverkop maar wat hardcore namen geregeld. Verstandig wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Vitality schreef:
Voor wie van classics houdt:
Van 13.00 tot 14.00 draaien wij (Resonance) op de Classics-stage, dus komt dat zien en support Hardtraxx!! :clap: :P

Succes! Wat draaien jullie dan zoal?


Zoals een wijs man zei:
Remi schreef:
Zal wel wat ouder spul zijn, gok ik zo.


We proberen er een leuke uplifting set van te maken, met een mooie balans tussen de bekende hitjes en wat minder gedraaide platen. Een beetje zoals dit: hardstyle/history-of-hardstyle-by-resonance-part-1-t80871.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 14:57 
 
Hardtraxxer

Tickets komen pas op de dag zelf beschikbaar? Benieuwd wat dat zal doen met Ticketswap, hoopte eigenlijk last minute nog knoop door te hakken mede door hopelijk een lagere ticketprijs. Gezien ik beetje zal pendelen tussen classics en euforisch (zelfde als op Rebirth) niet echt zin om volle pond neer te leggen.
Weersvoorspellingen voor einde van de week lijken beter te worden dus dat lijkt mooie ontwikkeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 20:09 
 
Hardtraxxer

Kwami schreef:
Tickets komen pas op de dag zelf beschikbaar? Benieuwd wat dat zal doen met Ticketswap, hoopte eigenlijk last minute nog knoop door te hakken mede door hopelijk een lagere ticketprijs.

Blijkbaar is er een resale platform: https://resell.seetickets.com/hardfest-2024/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 20:10 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
We proberen er een leuke uplifting set van te maken, met een mooie balans tussen de bekende hitjes en wat minder gedraaide platen. Een beetje zoals dit: hardstyle/history-of-hardstyle-by-resonance-part-1-t80871.html

Nice, als ik op tijd binnen kom ik wel even buurten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Lunatic schreef:
Vitality schreef:
Voor wie van classics houdt:
Van 13.00 tot 14.00 draaien wij (Resonance) op de Classics-stage, dus komt dat zien en support Hardtraxx!! :clap: :P

Succes! Wat draaien jullie dan zoal?


Zoals een wijs man zei:
Remi schreef:
Zal wel wat ouder spul zijn, gok ik zo.


We proberen er een leuke uplifting set van te maken, met een mooie balans tussen de bekende hitjes en wat minder gedraaide platen. Een beetje zoals dit: hardstyle/history-of-hardstyle-by-resonance-part-1-t80871.html

Was leuk hoor! We hebben genoten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2024 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was me wel weer een mooi dagje. Hoogtepunten wel het setje van Phuture Noize, Solstice, Barber en Element.

Enige minpuntje was het personeel achter de bar. Nog nooit zo'n zootje ongemotiveerde incompetente downies bij elkaar gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2024 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Half dagje mee kunnen pakken, setjes van Tatanka, Adaro, Deetox en Element was flink rausen. Heeft Tatanka nog wat Zanza Labs spul gedraaid? Volgens mij helemaal gemist =[. Wou Fraw ook nog checken maar geen idee wat ik dat uurtje heb gedaan. Sfeer op vooral de classic stage was top en het geluid stond wat beter dan voorgaande jaren. Netjes netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 08:59 
 
Hardtraxxer

PN - Classics - Element, is wel de samenvatting van mijn dag. Met name classics was gezellig met veel bekenden. Geluid stond vooral begin van de dag erg zacht en was onzuiver, in de avond was het iets beter maar top werd het nooit. Valt toch altijd wel tegen bij Absolutely Fresh feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ontzettend genoten, zowel tijdens onze eigen set als de rest van de dag!! :yay:
Voornamelijk bij de Classics blijven hangen met een grote groep bekenden, was erg gezellig en prima setjes gehoord!

Voor de geïnteresseerden, bij deze onze tracklist:

01. D-Block & S-te-Fan - Rockin' Ur Loopmachine
02. Frontliner - Keep It Up
03. Josh & Wesz - Like Thiz
04. Omegatypez - Dirty Style
05. Noisecontrollers - Escape
06. Coone ft. K19 - Times Gettin Hard
07. D-Block & S-te-Fan - Together
08. Max Enforcer - Gold
09. Wildstylez & Zany ft. DV8 - Ready To Go
10. Gostosa - Sutra
11. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
12. Code Black & Atmozfears - Accelerate (XXlerator Outdoor 2014 Anthem)
13. Bass Modulators - I Want Your Love (Live Edit)
14. Headhunterz - Reloaded Part II
15. Showtek - World Is Mine
16. Davide Sonar - Natural w/Southstylers - Pounding Senses
17. Wildstylez & Alpha² ft. DV8 - Leave It All Behind
18. Devin Wild - Components of Matter
19. Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 OST)
20. DBSTF & Deepack - Rocking With The Best
21. Project One - The Art of Creation

Henk-Jan schreef:
Was leuk hoor! We hebben genoten ^^

Leuk dat jullie er bij waren, groepje dat helemaal vooraan stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ie zn onderbroek op zn hoofd had, dan was dat 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2024 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Als ie zn onderbroek op zn hoofd had, dan was dat 'm.

xd
Later stonden we wel vooraan indd! Maar volgens mij bij jullie set nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 17:50 
 
Hardtraxxer

was top wel veel duitsers
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten