Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Hardest Relion
Waar: In de kerk van De Proosdij in Zwolle
Wanneer: 17 november 2012
Tijd: Van 20.00 uur tot 02.00
Prijs: Early bird: €12,50 | Normal ticket: €15,00

Line-up:
20:00 - 20:45: Furious
20:45 - 21:30: M!ke
21:30 - 22:15: D33t
22:15 - 23:15: The Vision
23:15 - 00:15: Phuture Noize
00:15 - 01:00: The Guardian
01:00 - 02:00: sinaK-E

Ticketsale @ http://www.ticketevent.nl/events/2500/ticket.htm


Afbeelding


For more info see: http://hardestreligion.nl/ & de Facebook pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag maar tot 2 uur doorgaan, maar wel met 10 euro korting! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

zozo in Zwolle :)

ben benieuwd naar de Line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
zozo in Zwolle :)

ben benieuwd naar de Line up

Daar staan jullie dus op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig, kan zon thuis wedstrijd niet laten schieten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable is gepost. Zwolle gaat op z'n kop! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 23:56 
 

Godver, de treinverbinding naar zwolle gaat pas een paar weken daarna open. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Godver, de treinverbinding naar zwolle gaat pas een paar weken daarna open. :cry:

Ach joh, gewoon komen! Wordt een knalfeest! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Aanwezig tot twaalf uur ofzo :)

Hoezo maar tot 12 uur? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat ik de hardcore ook laat schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:20 
 
Hardtraxx Newbie

Gaat zeker een mooi feest worden. xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is dj chukkels
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

da fuck, in een kerk? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
da fuck, in een kerk? :D

Ja, lachen toch? :D

Nog maar een paar daagjes en dan lekker de kerk met de grond gelijk maken. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest is gecancelled! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Chukkels schreef:
Feest is gecancelled! :cry:

Hoezo dat opeens? 2 dagen ervoor... :/

Feest wordt verzet naar een andere datum volgend jaar op een andere locatie met andere line-up. Voor volgende week vrijdag is hier uitsluitsel over.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten