Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me sowieso ook erg koud op een ijsbaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feestje op fietsafstand heb je hier in Den Haag en omgeving niet zo veel.

Ook erg benieuwd, kaartje kostte wel wat dus kijken wat ze aan aankleding e.d. hebben gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Is die spam van promotie vanwege de tegenvallende kaartverkoop? Volg helemaal niets van dit event op Social Media maar toch zie ik het elke dag voorbij komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een week geleden gaven ze aan dat 65 % verkocht was, dus lijkt me wel een tegenvallende kaartverkoop (helemaal met in het achterhoofd dat organisaties het soms beter laten lijken dan dat het werkelijk is). Ik heb ook al elke artiest gratis kaarten zien weggeven op fb, dus erg hard zal het inderdaad niet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

40 euro voor een line-up die je wekelijks ziet, niet zo gek nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Ik heb ook al elke artiest gratis kaarten zien weggeven op fb, dus erg hard zal het inderdaad niet gaan.

kaartjes stonden ook een tijdje gratis op im in, van onze groep hebben er een stuk of 10 gewonnen..
is alweer het zoveelste RAW feest maar aangezien het niks kost ga ik zeker wel even kijken.. toch niks te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 03:06 
 
Hardtraxx Newbie

Ik woon ook op loopafstand en met deze line-up lijkt het mij toch wel de moeite waard. Nog nooit een feest in de Uithof meegemaakt, dus ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben :) Tenminste eindelijk een organisatie die het wel wil proberen in Den Haag. Juich ik alleen maar toe.

En als je dit al als standaard line-up ervaart ben je echt heel erg verwend. Echt de creme de la creme op raw gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 04:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan zal ik wel verwend zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou het niet verwend noemen maar eerder verzadigd, wat betreft de gehele Raw scene eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik wel aanwezig ben hier. Nog even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Denk dat ik wel aanwezig ben hier. Nog even kijken.


Ik weet bijna wel zeker dat jij hier aanwazig gaat zijn :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook op loop afstand voor mij, echter niet aanwezig want vind het toch te duur voor wat je er (waarschijnlijk) voor terug krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik zou het niet verwend noemen maar eerder verzadigd, wat betreft de gehele Raw scene eigenlijk.


Dit, elk raw feest heeft toch voor een groot deel de zelfde line up. Het is meer eentonigheid van de ene kant en de niet kritische kijk van de andere kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
vind het toch te duur voor wat je er (waarschijnlijk) voor terug krijgt.


Daar ben ik ook bang voor, maar wij gaan de gok toch wagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, Deetox & Delete zo vroeg. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Jammer, Deetox & Delete zo vroeg. :(


Ik hoop niet dat ze zich teveel gaan inhouden dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in! Draag een Theracords shirt met daarop een hart en de tekst 'Music produced from the heart' en draag rood witte air max classics. Spreek me maar aan als je me ergens ziet rondspringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wit shirt (inb4 shirt uit grapje), spijkerbroek, witpaarse airmax en wellicht een ralphlauren petje/zonnebril
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lichtblauwe broek en een shirt met bordeaux rode, donkerblauwe en witte printjes erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik draag nu een trainingsbroek en een simpel wit shirtje van de HEMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een prima feestje!­ Vond het sfeertje er goed in zitten.­ Gladde vloer en het geluid was wel een beetje een minpunt.­ Set van de avond was Deetox vs.­ Delete voor mij, waarna het toch wel even opnieuw inkomen was omdat het daarna toch niet zo hard ging.­ B-Front ook een geweldige set!­
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten