Dit was me toch een heerlijk feest!!
Eerst bij Infirium gestaan die een hele dikke set neerzetten met oude knallers
Toen Digital Punk die ook een heerlijke set neerzette met platen zoals Never Again, Hollow & Dark Symphony

Daarna weer naar de Second stage gegaan waar The Sequence een top set neerzetten en Vrogger draaide

Daarna lekker in de hoofdzaal gestaan toen het geluid op eens 10x dikker klonk

Met een super dikke set van Kevin Kaos b2b Bass Chaserz en Adaro die even Mistress, Rollin' en The Black Temple erop knalde!

Halverwege bij Radical Redemption weggegaan omdat ik nog leuk 15 km naar huis moest fietsen..
Maar verder echt een hele dikke avond gehad sfeer, setjes, geluid was allemaal dik in orde
