Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:39 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Waar: Mondial in Beek
Wanneer: 31 augustus 2012
Prijs:
Voorverkoop: € 9 ,-
€14,-groepsticket voor 2 personen
Deurverkoop: € 12 ,-
Line Up:
22:30 – 00:00 Humanoise
00:00 – 01:30 Innovators
01:30 - 03:00 Wasted Penguinz (Zweden)
03:00 – 05:00 E-Force
05:00 – 06:00 D-Ultra
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Kom wel ff kijken, E-Force :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite

Benieuwd naar Wasted Penguinz, nog niet gezien. E-Force gaat natuurlijk ook heel leuk worden. Heeft altijd wel een goed setje, en nu 2 uur zelfs! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:22 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb iig al veel zin in morgen! :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten