Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2009 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hey peepz,
ik ben aan het proberen een klein hardstyle feest te organiseren, ik weet niet of het lukt
want ik zit met de financiën maar iig, ik wou weten of er dj's geinterreseerd zijn
om een zaterdag avondje gratis te komen draaien?
want je hebt bij mij in de buurt niks geen hardstyle feesten om naar toe te gaan.
laat wat van je weten :)
groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2009 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
hey peepz,
ik ben aan het proberen een klein hardstyle feest te organiseren, ik weet niet of het lukt
want ik zit met de financiën maar iig, ik wou weten of er dj's geinterreseerd zijn
om een zaterdag avondje gratis te komen draaien?
want je hebt bij mij in de buurt niks geen hardstyle feesten om naar toe te gaan.
laat wat van je weten :)
groetjes!

heb opzich wel intresse :) Ik kom wel voor niks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2009 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik weet dat er animo voor is aan de dj kant, dan pas ga ik kijken of ik het ergens kan houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2009 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in welke omgeving wou je het houden? Omgeving hardenberg neem ik aan? En hoe wou je het doen met apparatuur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2009 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het niet een idee om dit bij feesten te gooien? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat moet ik dus nog allemaal zien te regelen maar wil eerst weten of ik wat dj's kon regelen ^^
anders word het al niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
dat moet ik dus nog allemaal zien te regelen maar wil eerst weten of ik wat dj's kon regelen ^^
anders word het al niks

Ik denk dat er zat dj's willen komen ;) Het grootste probleem is mensen regelen (denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zit op een sschool met ruim 2000 leerlingen dus dat zal wel niet zo'n probleem worden
maar het regelen van een adres om het feest te geven dat is denk ik het grootste probleem en de apparatuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 14:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ik zit op een sschool met ruim 2000 leerlingen dus dat zal wel niet zo'n probleem worden
maar het regelen van een adres om het feest te geven dat is denk ik het grootste probleem en de apparatuur


Het is verstandig om eerst even een plan op te stellen hoe je alles aan wilt pakken, dan komt het bij de mensen die je hierover gaat aanspreken ook wat professioneler over.

Want met 'ik wil een hardstyle feest geven' kom je er niet.

Denk eerst eens na over locatie, dan over apparatuur, en dan over de dj's. Niet andersom, want aan gratis dj's kan je altijd wel komen =], en apparatuur hebben ze meestal wel op de locatie, en anders kan je dat huren.

En een feestje geven kost natuurlijk geld, dus in het begin is het een investering...Dat kan je er uit halen door entree te vragen, of iets anders regelen met de locatie.

Je zegt zelf al dat er bij jou in de buurt geen Hardstyle feesten worden gegeven? Denk je dan niet dat het ENORM gaat floppen als jij wel een Hardstyle feest gaat geven? Doe eens wat markt onderzoek, dan kan je daar achter komen =]

Tis allemaal niet zo makkelijk als dat het lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb al een beetje marktonderzoek gedaan, maar daar bleek uit dat er behoorlijk veel mensen uit hardenberg naar een hardstyle feest gaan
in zaal dijk(een discotheek 1-2 uur rijden hiervan weg) kwam headhunterz een keer en daar waren zoveel mensen opaf gekomen
dat niet eens iedereen mee kon met de bus die daar naartoe ging :P
dus er zijn zat mensen die wel willen komen,maar dan is het een kwestie van promoten, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ik heb al een beetje marktonderzoek gedaan, maar daar bleek uit dat er behoorlijk veel mensen uit hardenberg naar een hardstyle feest gaan
in zaal dijk(een discotheek 1-2 uur rijden hiervan weg) kwam headhunterz een keer en daar waren zoveel mensen opaf gekomen
dat niet eens iedereen mee kon met de bus die daar naartoe ging :P
dus er zijn zat mensen die wel willen komen,maar dan is het een kwestie van promoten, etc.


En wat voor soort onderzoek heb je gedaan dan? want wat je nu zegt is natuurlijk ook niet echt relevant, Headhunterz is een gevestigede naam en daar komen mensen op af, dus ook niet liefhebbers!
Maar als jij een feestje gaat organiseren zul je het waarschijnlijk met mindere namen moeten doen, dus zijn er automatisch minder mensen geintereseerd.
Hier in het prachtige altijd zonnige Vriezenveen +- 20 km van Hardenberg, is een "discotheekje" waar om de 2 weken ook een hardstyle feest wordt gegeven door een jongen die wij kennen hier uit de buurt(o.a. een x een track gemaakt op een label van zany) maar ondanks de onderzoeken die gedaan zijn en het vele promotiewerk loopt het toch niet storm. Dat heeft in dit geval ook zeker te maken met de locatie, maar toch ook wel met de "namen" en er komt echt een heleboel bij kijken om echt een feest te organiseren, dat schudt je niet zo ff uit je mouw!
Maar als je serieus iets wil opzetten PM me ff
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 04:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit type ik met me dronken kopie, maar ik ga miss eerst eeen keer probern een klein
(miss well een heel klein hardstyle feest(je) te organiseren, en dan zien we wel weer verder :)
ik zit ook nog op de middelbare school, en dan merk je wel dat er heel weinig feesten zijn waar je naar toe kunt:/
al helemaal als je een beetje weinig geld hebt, daarom wil ik een entree vrij hardstijle feest organiseren.
dit gaat ongetwijfeld niet zo makkelijk, daarom wil ik ook niet meteen keigoeie hardstyle dj's vragen.
en ook niet meteen een gigantische hall huren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
dit type ik met me dronken kopie

Je bedoeld dat je dit topic gestart ben met je dronken kop?? :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha Frank xd

Als het lukt kom ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Let niet op mijn vorige bericht. Ik weet nu wat je bedoeld :P Las er ff te snel overheen. Succes met je feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 16:18 
 
Hardtraxxer

Ik heb wel interesse om te draaien in ieder geval maar aangezien je eerst nog een hele zooi moet regelen, zal het nog wel even duren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil ook best komen draaien.

moet het wel goed geregeld allemaal zijn qua geluid + apparatuur enzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het kan idd nog wel een hele tijd gaan duren, en al helemaal om alles piekfijn te regelen ;)
nu weet ik iig dat er genoeg dj's zijn die wel willen draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

we kunnen er zo een hardtraxx-meeting van maken in dit geval :P
een erg groot opgezet feest zal het in 1e instantie niet worden denk ik ;)

wil best een kratje bier meenemen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha :P
zou best kunnen, miss voor de leden uit het oosten van het land, en overige mensen die willen komen natuurlijk :thumbup:
maar iig gaat het nog wel effe duren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nick schreef:
we kunnen er zo een hardtraxx-meeting van maken in dit geval :P
een erg groot opgezet feest zal het in 1e instantie niet worden denk ik ;)

wil best een kratje bier meenemen ^^


Feestje @ cafe? :cool:
Zorg ik voor de drank :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opzich niet eens zo'n heel slecht idee ;)
miss dat ik wel een keer contact kan opnemen met een cafétje in de buurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

als er vervoer wordt geregeld wil ik wel komen draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha :D
vervoer kan ik niet voor je regelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
haha :D
vervoer kan ik niet voor je regelen :P

geen limo met twaalf mooie halfbloedjes ?:(
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten