Veel te warm enzo natuurlijk, 2,85 voor een pilsje en geluid was niet bepaald om over naar huis te schrijven.. Dingen die je vantevoren kan verwachten, toch redelijk vermaakt..
Binnenkomen tijdens Ruffneck en al meteen Headphone Wisdom horen, dat was al wel even genieten
Kasparov daarna was wel aardig, weinig bijzonders..
Promo en D-Passion openden wel aardig met Up Yours (origineel) en I Come Correct, daarna wat slapjes.. Wel nog Bij Gebrek Aan Beter gehoord, altijd leuk
Ophidian was weer de held van de avond, heerlijke tracks afgeleverd door die man. Butterfly live als opener is al puur genieten, jammer alleen van het geluid.. Verder nog tracks gehoord als The Silence, Industrial Base (Ophidian Remix), Forgotten Moments en last but not least: THE MINE
Wishmaster zonder verwachtingen naartoe, en ineens opent de man met In The Filth! Heel lekker

Veel onbekende maar lekkere tracks, verrassing van de avond!
Panic en Tha Playah waren wel aardig, niet geweldig ofzo.. Zat er even doorheen, en was iedereen kwijt terwijl mn batterij van mn telefoon leeg was.. Weinig meegekregen van de set verder.
Offensive live.. Ja leuk maar nee.
Tieum en Radium knalden er weer lekker op, toch iets voor het einde weg gegaan..
Zometeen weer lekker verder slapen en zorgen dat we uitgerust zijn voor morgen: PRSPCT XL16!
