Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 00:45 
 

Datum:22-12-2012 (zaterdag)
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: Beursgebouw
Straat: Lardinoisstraat 8 (naast stadion)
Stad:Eindhoven NL
Prijs: 31,50 excl. fee

Line-up:
Kasparov (live)
Ophidian (live)
The Offensive
Panic vs
Tha Playah
The Wishmaker
Tieum vs Radium
Promo vs
D-Passion

Fucking vet feest dus. Ga hier zeker naar toe, omdat het aanbod hardcore in Eindhoven nogal minimaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 01:10 
 

Edit: las eerst klokgebouw maar is beursgebouw. Twijfel slaat toe als ik hoor hoe kut het daar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.vakantieveilingen.nl/avondje ... re_xl.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:34 
 

Dat is handig. Nog nooit geprobeerd zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, van de zelfde organisatie als Kings Of Hardstyle. En bij dit feest ook kaarten via vakantieveilingen verkrijgbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het een kut locatie is, zijn de kaartjes al in de pocket. Ach die 5 euro, heb me op kings of hardstyle ook prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 14:23 
 

Leuke line up voor dat geld + het is dichtbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten zijn binnen, dus maar eens kijken hoe het daar is. Ken de locatie niet.
Is voor mij best een end reizen met de trein (vanuit Leiden) hoop dus dat het de moeite waard is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De line-up is niets mis mee trouwens, dus zal goedkomen !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er trouwens mensen uit regio Leiden gaan met de trein, hou me aanbevolen ;)
Met een grotere groep reizen is altijd leuker, dan met 1 iemand. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heu, kaarten gewonnen. Gaan we maar even een kijkje nemen denk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 17:30 
 

Oh, dus 22e feestjes bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best vette line-up :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen hier dus heen. Ik ga er gewoon niks van verwachten, dan kan het alleen maar mee vallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wat mensen die hier heen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nog wat mensen die hier heen gaan?

yes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mocht ik nog kaartje kunnen regelen kom ik ook ff kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit zo'n achterlijk schel en slecht geluid gehoord, de security deed echt overal moeilijk over en het regende continu dikke druppels. Enige pluspunt was de sfeer, die was absoluut dik in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van te voren wist ik dat het geluid dramatisch was net zoals de sfeer. Maar de sfeer maak je zelf! Heb me dan ook prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel te warm enzo natuurlijk, 2,85 voor een pilsje en geluid was niet bepaald om over naar huis te schrijven.. Dingen die je vantevoren kan verwachten, toch redelijk vermaakt..

Binnenkomen tijdens Ruffneck en al meteen Headphone Wisdom horen, dat was al wel even genieten ^^

Kasparov daarna was wel aardig, weinig bijzonders..

Promo en D-Passion openden wel aardig met Up Yours (origineel) en I Come Correct, daarna wat slapjes.. Wel nog Bij Gebrek Aan Beter gehoord, altijd leuk :)

Ophidian was weer de held van de avond, heerlijke tracks afgeleverd door die man. Butterfly live als opener is al puur genieten, jammer alleen van het geluid.. Verder nog tracks gehoord als The Silence, Industrial Base (Ophidian Remix), Forgotten Moments en last but not least: THE MINE :worship:

Wishmaster zonder verwachtingen naartoe, en ineens opent de man met In The Filth! Heel lekker :yes: Veel onbekende maar lekkere tracks, verrassing van de avond!

Panic en Tha Playah waren wel aardig, niet geweldig ofzo.. Zat er even doorheen, en was iedereen kwijt terwijl mn batterij van mn telefoon leeg was.. Weinig meegekregen van de set verder.

Offensive live.. Ja leuk maar nee.

Tieum en Radium knalden er weer lekker op, toch iets voor het einde weg gegaan..



Zometeen weer lekker verder slapen en zorgen dat we uitgerust zijn voor morgen: PRSPCT XL16! :love:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten