Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 04:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er tijdens oud en nieuw ergens een hardcore(feest)?

Kon alleen deze vinden: http://partyflock.nl/party/293910:Footworxx
Is hier al meer over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

algemeen/stel-je-vraag-t821-11375.html

Dit forum gedeelte dient enkel voor het posten van feesten zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 11:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Grim schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/stel-je-vraag-t821-11375.html

Dit forum gedeelte dient enkel voor het posten van feesten zelf.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten