Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook maar een early kaart gehaald. Zin an :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mokervette line up dit :thumbsup: Jammer dat ik dan nog net niet thuis ben. Was anders zeker een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket ook binnen, gaat een leuke worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet helaas toch nog afhaken...iemand nog een ticket nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 16:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

22:00/23:00 Sequence
23:00/00:30 Promo
00:30/01:30 Bass-D
01:30/02:00 Shadowlands Terrorists
02:00/03:15 Angerfist
03:15/04:15 Tha Playah
04:15/04:45 Suprise act
04:45/06:00 Nosferatu

Timetable

1:30 uur Promo en 1:15 uur Angerfist en Nosferatu. Sehr gut

Ook benieuwd naar de Suprise act, ik hoop op iets van Traxtorm oid. Een Ophidian of Nitrogenetics oid zou echt magistraal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat denk ik heeel leuk worden :D

Nitrogenetics zou wel heel ziek zijn als surprise act inderdaad :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 11:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Binnen wanneer Promo begint. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was dit feest heren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 19:56 
 
Hardtraxxer

Vrij rustig maar wel prima vermaakt. Top setje van promo en nosferatu als afsluiter.
Mystery guest the masochist, ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 01:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook bijgekomen.

Topfeest dit, kwam binnen midden bij Promo door gedoe met de metro.

Promo draaide de verwachte platen plus een paar bazige platen zoals Braincrackin, Butterfly VIP, Thrillseeka e.d.

Bass-D draaide boven verwachting goed, deze man kan zo masterlijk goed mixen. Niet alleen maar hitjes.

Shadownlands Terrorists was niet mijn ding, klonk meer alsof ze een half uur lang een mash up van Voel Je Die Bass, Still Standing Strong en More Bazz draaiden. Wel Props voor Survivors Of Hardcore en Hardcore Wins Again.

Angerfist was magistraal. Naast de bazige platen van hem zoals Stainless Steel, Dance With The Wolves, In A Million Years en Sensational Gargle draaide hij ook platen als So Many Sacrifices en Come Here And Die. Set van de avond, alleen maar kippenvel en genieten. Minpuntje was wel dat hij vooral zijn platen van 2008 - 2011 draaide. Mocht wel iets meer oudere platen.

Tha Playah was eveneens vet, ook veel onverwachte platen zoals Clit.com en aardig wat Evil Activities platen.

Daarna kwam de surprise act, The Masochist die de boel in mijn ogen compleet verneukte. Alleen maar hitjes met kick edits. De set schreeuwde pre-mixed. Propje kan beter wegblijven van zijn oude alias. The Masocist heeft zo veel dikke platen, heb er 0 gehoord.

Nosferatu geskipt want lange reis en er waren al een aantal platen van hem gedraaid zoals Raythered, Cameltoe en Psychiatric Ass.

Feest was top, goede sfeer, niet te druk, niet te warm, genoeg ruimte en ik was zo binnen. Het geluid was even zoeken naar een goed plekje maar linksvoor was het goed. Also die Ballonen die ze daar gaven waren echt huge, kon je zo 2 of 3 keer mee doen.

Het enige mindere wat ik kan verzinnen is, wederom bij The Box, de enorm lange wachttijden aan de bar. Het geluid was even zoeken en het podium wat raar geplaatst (niet in het midden van de zaal) plus die verhogingen door de zaal heen hadden ook niet gehoeven, zeker omdat ze spekglad werden en niet stabiel waren. Een zakte half in elkaar en mensen gleden er vrij naar van af.

Zou volgend jaar zo weer gaan, echter weet ik niet of er een volgende keer komt, als je iedereen een beetje bij elkaar zette voorin, dan zou het nog net half vol zijn denk ik.

+ Het feest in zijn geheel
+ Angerfist, Bass-D, Promo, Tha Playah
+ Balonnen

+/- Zoeken naar goed geluid
+/- Shadowlands Terrorists

- The Masochist
- Angerfist iets te veel nieuwe platen in mijn ogen
- Wachttijden bar
- Ophogingen door de zaal
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten