Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:04 
 
Organisator

Afbeelding

Celebrate the new year with a hardcore reunion

Hardcore & Early Rave liefhebbers zet je schrap! Op 1 januari presenteert Free2Party in samen werking met The Sand in Amsterdam “Hardcore Classics 1992-2002”. Met een mega dikke line-up die garant staat voor a trip down memory Lane, knallen de Harde klassiekers je om de oren . Speciaal voor deze grootse Nieuwjaars reünie word The Sand speciaal gerestyled met extra super dikke led walls, lasershows, aangevuld met spectaculair entertainment.

Line-up

The Viper, Promo, Ruffneck, Omar Santana, Scott Brown, Buzz Fuzz, Bounty Hunter, Gizmo, Waxweazle, Human Resource, Norman, OCD, Vox, The Rusher, special guests.
Hosted by Da Mouth of Madness


Kaarten
All in One Vipkaarten voor maar € 65,00
(Entrée, onbeperkt drinken, locker en Wc)

Early Bird Ticket € 17,50 Normale Ticket € 25,00


Event link: https://www.facebook.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als het op een andere datum was dan had ik het overweegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
overweegd.

Really?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: >.<

Ja, met Friezen heb je dat hè :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 01:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
:lol: >.<

Ja, met Friezen heb je dat hè :$ :P


Ik ben geen fries faalhaas :P

Overwogen bedoelde ik natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 08:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Hosted by Da Mouth of Madness


DE reden om niet te gaan. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
El Mare schreef:
:lol: >.<

Ja, met Friezen heb je dat hè :$ :P


Ik ben geen fries faalhaas :P

Overwogen bedoelde ik natuurlijk.


Oh, maar je woont daar nu wel toch? xd Of verwar ik je met iemand anders? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Broken Balance schreef:
El Mare schreef:
:lol: >.<

Ja, met Friezen heb je dat hè :$ :P


Ik ben geen fries faalhaas :P

Overwogen bedoelde ik natuurlijk.


Oh, maar je woont daar nu wel toch? xd Of verwar ik je met iemand anders? :lol:


Ik heb een huisje in Leeuwarden omdat ik daar studeer maar kom nog gewoon uit Drenthe :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten