Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:43 
 
Hardtraxx Addict

Wat
Hardcore4Life

Wanneer
23 Februari 2013

Tijd
22:00 - 7:00

Tickets
zaterdag 15 december 2012 om 13:00.


Line up

Area 1 – Hardcore
Tha Playah
Partyraiser
Amnesys
StereoType
Amada
Kasparov
Nitrogenetics
Korsakoff
Nosferatu –
MC Jeff

Area 2 – Early Rave & Hardcore classics
Panic
Meagashira
Distortion
Affix
Buzz Fuzz
Painbringer
Frantic Freak
MC Alee

Area 3 – Industrial, Frenchcore & Terror
The Sickest Squad
Marcus Decks
Sei2ure
Dither
Sandy Warez
s'Aphira
The Vizitor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Area 2 ziet er goed uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Line-up is op 4/5 namen na niet echt boeiend helaas. Vorig jaar was t wel een tof feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien me verjaardag vieren haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Misschien me verjaardag vieren haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:41 
 

Optie, zit eraan te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Optie, zit eraan te denken.

Hier hetzelfde, maar alleen als ik een baan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, hopen dat ik je tegenkom! Ik zal wel opvallen, klein ventje, donkerblond stekeltjeshaar, spijkerbroek en zwarte fred perry polo aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nice, Marcus Decks is goed bezig :thumbsup: (ben er niet bij helaas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het is uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een bruut feessie, alleen wel fucking druk xD
Maassilo is trouwens een fucking vette locatie xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feestje had gewoon alles! Goede sfeer, top geluid, leuke setjes, bar personeel was aardig en vlug, bij de wc's waren geen druktes. Enige minpunt voor mij was de wc waar je 3 euro voor moest betalen. Partyraiser heeft me echt gesloopt, wat een held! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Dit feestje had gewoon alles! Goede sfeer, top geluid, leuke setjes, bar personeel was aardig en vlug, bij de wc's waren geen druktes. Enige minpunt voor mij was de wc waar je 3 euro voor moest betalen. Partyraiser heeft me echt gesloopt, wat een held! :loving:


3 euro voor de wc? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja voor 3 euro kreeg je een stempel toch voor heel de avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik liep gewoon gratis naar binnen maat! xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ja voor 3 euro kreeg je een stempel toch voor heel de avond?

Ja voor heel de avond, en je flesje vullen mocht niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit een vet ziek feest!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ik sta er zelf ook op, op 1.34 links langs die andere personen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten