Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:12 
 
Organisator

Afbeelding

EEN NACHT ITALIAN HARDSTYLE CLASSICS TIJDENS HARDCLASSICS


Italian Hardstyle classics met o.a. Tuneboy & Daniele Mondello tijdens HardClassics!

Het enorme enthousiasme waarmee de Italiaanse crème de la crème op hardstyle gebied ontvangen werd tijdens de voorgaande edities van HardClassics, heeft free2party doen besluiten een volledige editie aan onze pasta-minnende vrienden te wijten! Iets wat garant zal staan voor een avond fantastische beukers van het hoogste niveau zoals jullie inmiddels van free2party gewend zijn. Style Italiano heeft voor deze avond niemand minder dan Daniele Mondello, Tuneboy, Davide Sonar, Trance Generators & Jimmy the Sound op het menu staan. Tezamen met ons eigen residenten ColdFusion en als Primo de primeur van onze enige eigen Bonifacio, heeft deze editie alles in huis om een nacht te worden waar, zoals eerder al vermeld, zelfs de notoire orgies van Berlusconi een puntje aan kunnen zuigen!


Eerdere edities

Weet jij nog steeds niet hoe het er aan toe gaat tijdens HardClassics? Shame on you!
Check hier de after movie van de afgelopen editie van HardClassics in de Sand of kijk naar de vele vette HardClassics filmpjes op youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=4vStV5bFB48


Promo Mix HardClassics

Natuurlijk is er voor deze Keiharde Italiaanse editie ook weer een super vette promomix gemaakt door Coldfusion & G-Member. WAARSCHUWING!! Na het luisteren van deze promo mix lijken die laatste weken naar HardClassics tergend lang te duren…

http://www64.zippyshare.com/v/49473223/file.html


Kaart verkoop

Heb jij je HardClassics tickets voor deze zeer speciale editie nog niet in de pocket?
Tickets kun je bestellen via http://www.free2party.nl of bij alle Primera & Free-record shop filialen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:18 
 
Hardtraxxer

Heel interessant! :thumbup:
Ik ga hier maar eens wat vrienden voor vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

feesten/hardclassics-stile-italiano-06-10-2012-the-sand-amsterdam-t26593.html
Koekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Topic kan dicht dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:47 
 
Organisator

Nemesyz schreef:
Topic kan dicht dus


Dit is de laatste update ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Free2party schreef:
Nemesyz schreef:
Topic kan dicht dus


Dit is de laatste update ;)

Kan je ook in dat topic neerzetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 15:42 
 
Organisator

Mr Lellebel schreef:
Kan je ook in dat topic neerzetten

Ja had gekund, heb k niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 15:46 
 

Free2party schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kan je ook in dat topic neerzetten

Ja had gekund, heb k niet gedaan.


wil je vechten ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
wil je vechten ofzo

Zucht.

Ik zet het wel eventjes in de eerste post van het eigen topic. Dan kan deze in ieder geval dicht.
(Free2Party: mocht je de eerste post van dat andere topic willen hebben, PM mij dan eventjes, dan verander ik dat even.)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten