Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2020 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feest gehad. Wel kut dat geluid zachter ging omdat mensen gingen klagen die daar wonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 00:23 
 
Hardtraxxer

Kan iemand mij vertellen hoe dit geregeld is voor groepen kleiner dan 10? (dus bijv 5 individuele kaartjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 08:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je moet dan tegelijkertijd binnenkomen en dan sta je samen in dat vak. In dat vak kunnen ze dan nog 5 andere random mensen (of nog een groep van 5 bijv.) doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godverdomme wat was ik hier aan toe zeg! Wat was dit mega. Jammer dat we iets eerder weg moesten dus tot en met Isaac gebleven. Hoogtepuntje was voor mij Pila. Widowmaker en Thugs :love: Krombacher pils van de tap is top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 11:32 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Je moet dan tegelijkertijd binnenkomen en dan sta je samen in dat vak. In dat vak kunnen ze dan nog 5 andere random mensen (of nog een groep van 5 bijv.) doen.

Top precies wat ik al dacht.
Kan je je eigen vak kiezen als je vroeg bent, of wordt t toegewezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd hoe de platenkeuze was en dan vooral bij Clive King, Isaac en Davide Sonar. Van tweede genoemde weet ik dat hij zich eraan kan houden (Genesis vorig jaar), maar het ook aardig kan verneuken. Andere 2 nog niet echt positieve ervaringen mee gehad. Dus ben daar wel benieuwd naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 13:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heerlijk om dit feest zo te hebben, deze manier van feesten was echt top. Gewoon lekker je eigen vak met je vrienden waarbij het bier en/of eten naar je gebracht wordt en je alleen je mondkapje even op doet om naar de wc te gaan of munten te halen.

Ook op zich wel fijn dat ze gewoon streng controleerde of je je wel aan alles hield en of je wel in je eigen vak stond, straks wordt een geval wel getraceerd naar dit feest en dan is dit ook weer verpest door mensen die weer lekker tegendraads moeten wezen.

Vroeg aanwezig dus we hadden een goede plek. Drinken was inderdaad duur maar dat was enigszins te verwachten gezien je nou eenmaal minder tickets e.d. verkoopt. Het was goed bier (Krombacher) in ieder geval en in de zon was het helemaal top. Geluid was ook meer dan prima maar door klachten moest het geluid zachter op het laatst, oordoppen uit doen en het geluid was alsnog wel prima. Hadden andere verplichtingen nog dus gingen vlak voor Thera weg.

Derb en vooral Pila draaiden heel vet. Clive King begon leuk maar begon toen meer classics te draaien uit de late 00's en had het tempo ook wel wat hoog voor early. Members Of Hardclassics was helemaal geen early meer, Isaac helemaal niet. Pavo zat er een beetje tussenin. Wel veel classics t.o.v. early maar goed, ik stoorde me er niet aan want weer feest na zo veel maanden waar je lekker veilig je ding kon doen.

Eigenlijk hoop ik dat (mochten we volgend jaar nog geen grote evenementen geven) Nederland dit ook gaat doen met een mondkapjesplicht. Zonder mondkapjes kan je zoiets als dit namelijk echt niet doen. Al hoewel, tijdens een feest je eigen vak hebben met zitmogelijkheden, drinken naar je toegebracht, en geen last van mensen die tegen je aan beuken/door je heen lopen is eigenlijk ook heel chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Je moet dan tegelijkertijd binnenkomen en dan sta je samen in dat vak. In dat vak kunnen ze dan nog 5 andere random mensen (of nog een groep van 5 bijv.) doen.

Dit is wel heel erg vreemd imo. Dan is de regel van afstand houden toch meteen geschonden? Worst case scenario sta je daar in nauw contact met 9 onbekenden of begrijp ik het verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Sarabande schreef:
Je moet dan tegelijkertijd binnenkomen en dan sta je samen in dat vak. In dat vak kunnen ze dan nog 5 andere random mensen (of nog een groep van 5 bijv.) doen.

Dit is wel heel erg vreemd imo. Dan is de regel van afstand houden toch meteen geschonden? Worst case scenario sta je daar in nauw contact met 9 onbekenden of begrijp ik het verkeerd?

Klopt. In Duitsland mag dat blijkbaar dus dikke prima. In Frankrijk hebben ze alweer feesten met 5000 man zonder social distancing regels. Is gewoon in elk land anders wat wel/niet mag en op welke manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Helicaze schreef:
Sarabande schreef:
Je moet dan tegelijkertijd binnenkomen en dan sta je samen in dat vak. In dat vak kunnen ze dan nog 5 andere random mensen (of nog een groep van 5 bijv.) doen.

Dit is wel heel erg vreemd imo. Dan is de regel van afstand houden toch meteen geschonden? Worst case scenario sta je daar in nauw contact met 9 onbekenden of begrijp ik het verkeerd?

Klopt. In Duitsland mag dat blijkbaar dus dikke prima.


Nja, zo dikke prima vind ik dat niet. Van je vrienden weet je wel of ze (redelijk) verantwoordelijk met de hele situatie omgaan. Van onbekenden weet je dit totaal niet, hoeft maar een mouries de hont gekkie tussen te zitten die het allemaal niet zo nauw neemt en je bent verder van huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfff. Zullen we het discussiëren over de regels voor het coronatopic bewaren? Ben d’r een beetje klaar mee met dat gezeik. Het is Duitsland, daar mag het blijkbaar op deze manier. Ze hebben echt wel hun best gedaan het veilig te houden met mondkapjes buiten je vak, afstand in de wc’s, temperatuurcheck bij de ingang, niet wisselen van vak, etc etc. Je bent uiteindelijk vrij om zelf te beslissen of je wel of niet heen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 14:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Pfff. Zullen we het discussiëren over de regels voor het coronatopic bewaren? Ben d’r een beetje klaar mee met dat gezeik. Het is Duitsland, daar mag het blijkbaar op deze manier. Ze hebben echt wel hun best gedaan het veilig te houden met mondkapjes buiten je vak, afstand in de wc’s, temperatuurcheck bij de ingang, niet wisselen van vak, etc etc. Je bent uiteindelijk vrij om zelf te beslissen of je wel of niet heen gaat.

Precies dit, als je er geen vertrouwen in hebt moet je gewoon niet komen.

Maar goed om te lezen dat er over het algemeen positieve reacties zijn, volgende editie ben ik er ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Thera die The Piano Song van The Hose er nog even op klapt :cry: :love: (wat een held! godverdomme man staan janken daarzo als een baby, hele mascara naar de panda).

@ Thera: wanneer komt de set online? Wil hem heel graag terugluisteren :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 11:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
wanneer komt de set online? Wil hem heel graag terugluisteren

Ik ben in afwachting van de organisatie om de (audio) set door te mailen, hopelijk gebeurt dat een dezer dagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Awesome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 00:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Awesome!

Hebbes! Morgen online :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 08:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 12:23 
 
Hardtraxxer

Hoe zit het trouwens met Reminder op 10 oktober? Nog geen kaartverkoop en het is al (te) lang stil...
ik hoop zoooo dat dit doorgaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze moeten nog wat vergunningen regelen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 12:44 
 
Hardtraxxer

hmmmm :huh: als van uitstel maar geen afstel komt hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 16:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hardstyle/dj-thera-hardclassics-19-sept-2020-zak-uelsen-t71521.html

Mijn set :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik geloof dat Duitsland vlak voor het feest weer wat wijzigingen had aangebracht in de maatregelen. De burgemeester kreeg ook klachten en was daar ook. Als Zak gewoon een vergunning krijgt en alles kan regelen qua de maatregelen zal de kaartverkoop wel starten.

Vind dit veel slimmer eigenlijk, eerst maar even 100% zeker weten of het kan voor je tickets gaat kopen en artiesten gaat boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
https://hardtraxx.com/hardstyle/dj-thera-hardclassics-19-sept-2020-zak-uelsen-t71521.html

Mijn set :-)

Staat aan. Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 20:16 
 
Hardtraxxer

Nou mooi niet dus. Scheiße. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:cry: :cry:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten