Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 12:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Feest: Hardclassics On Tour
Datum: 14-01-2023
Tijd: 15:00 - 00:00
Locatie: Eventcenter Zak, Uelsen Duitsland
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://eventcenterzak.eventgoose.com/
Facebook eventlink: https://www.facebook.com/events/539850754291669
Prijs: €15

Line-up:
Area 1
Daniele Mondello
Luna
Deepack
Pavo
Dj Thera
Josh & Wesz
Gizmo
Pila
Members of Hardclassics

Area 2
Dj Yves & Friends (Club X Tribute)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke namen voor een net prijsje, jammer dat het 3 lichtjaren reizen is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, dat zijn nog eens inkomprijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2023 06:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 10:26 
 
Hardtraxxer

Heb ook wel zin om heen te gaan, even kijken of ik vrienden mee kan krijgen.
Is eindelijk een keer dichtbij (40 minuutjes rijden) en goedkope tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig, te herkennen aan een twente shirt want tijdens thera zal er ajax twente gekeken worden.
Verzoekjes: zombie nation
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2023 06:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
THArdstyler schreef:
Nog iets minder dan 2 weekjes wachten. Nog wat meer volk vanuit het forum aanwezig? :thumbup:

Geen geld voor een ticket


Blij om te lezen dat het financieel beter gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2023 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aanwezig, te herkennen aan een twente shirt want tijdens thera zal er ajax twente gekeken worden.
Verzoekjes: zombie nation


Hoop dat je met een voetbal shirt binnen komt. In verleden deden ze daar wel moeilijk over
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2023 12:27 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
RTM93 schreef:
THArdstyler schreef:
Nog iets minder dan 2 weekjes wachten. Nog wat meer volk vanuit het forum aanwezig? :thumbup:

Geen geld voor een ticket


Blij om te lezen dat het financieel beter gaat!


Nu moet jij ook wel mee toch :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2023 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
RTM93 schreef:
THArdstyler schreef:
Nog iets minder dan 2 weekjes wachten. Nog wat meer volk vanuit het forum aanwezig? :thumbup:

Geen geld voor een ticket


Blij om te lezen dat het financieel beter gaat!

tegen die tijd is mijn ruggengraat weer net zo absent als het geld op mijn rekening
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2023 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Gezellig aan het dansen met ons heggenschaar.
Maar martin waus, wij zijn benieuwd waar jij staat en waar ik je aan kam herkennen. Sta met kwami en heggenschaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2023 02:24 
 
Hardtraxx Veteran

Onverwacht prima vermaakt toch nog!
Leuke sfeer, goed geluid en alleen maar lachende mensen.

Set van de avond was verreweg thera die er flink opklapte.
Speciale vermeldingen voor Formula, Zimmersion en Lunatik (Original). Was flink rammen vooraan.

Daarna kwam die italiaan zoals verwacht met een uitermate laag tempo en een opener van een track die je beter voor Pila ofzo had kunnen plannen. Dus toen maar gauw huiswaarts gegaan.

Verder nog misschien wel het mooiste compliment gekregen in lange tijd. Een wat oudere man die mijn onuitputtelijke glimlach zo tof vond dat ie zei dat ie de hele avond al genoot van m'n vrolijkheid. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2023 14:32 
 
Hardtraxxer

Uiteindelijk toch nog alleen heen gegaan, dacht voor 5 uurtjes prima te doen voor de prijs en afstand. Gezien de relatief korte duur van het feest ook geen oordoppen meegenomen, direct spijt van gekregen. Even vergeten dat de normen in Duitsland anders zijn, helaas had het verkooptentje en de geluidsman geen oordoppen. Dus geëindigd met propjes wc papier in mn oren

Verder heerlijk feestje gehad, bij binnenkomst rond 1800 niet heel druk maar wel direct gezellig. Warmte was wel een dingetje.
Muzikaal gehoopt iets meer early te horen, maar de tracks gingen meer de andere kant op. Met als uitschieter Let There Be Light (desondanks niet erg, blijft een super fijne track).
Pila en Deepack prima setjes, mixwerk bij Pila was soms wel minder.
Josh & Wesz viel mee wat betreft de bingokaart en voorspelbare set
Luna had meer weg van een vwab warm up mix.
En Thera, poahh wat een set.
Zaal 2 ben ik niet geweest en heb op einde van de avond zelf gehoord dat die ook gesloten werd. Qua drukte verder hele avond meer dan genoeg ruimte
En zoals Rick al zei, Daniele Mondello na zo'n set van Thera was wel echt een dooddoener

Al met al meer dan prima vermaakt, al helemaal als je kramp krijgt tijdens het wegrijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2023 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gezellig aan het dansen met ons heggenschaar.
Maar martin waus, wij zijn benieuwd waar jij staat en waar ik je aan kam herkennen. Sta met kwami en heggenschaar


Amigos, had jullie graag ontmoet maar door last minute familie omstandigheden is me hele weekend anders gelopen.
Volgende keer dan maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2023 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
RTM93 schreef:
Gezellig aan het dansen met ons heggenschaar.
Maar martin waus, wij zijn benieuwd waar jij staat en waar ik je aan kam herkennen. Sta met kwami en heggenschaar


Amigos, had jullie graag ontmoet maar door last minute familie omstandigheden is me hele weekend anders gelopen.
Volgende keer dan maar ;)

Zelfs mij? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2023 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had je iig gelijk op je bek gepakt, tijger
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:

Verder nog misschien wel het mooiste compliment gekregen in lange tijd. Een wat oudere man die mijn onuitputtelijke glimlach zo tof vond dat ie zei dat ie de hele avond al genoot van m'n vrolijkheid. :D

Dat was DJ Blear
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zimmersion zieke early plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zimmersion zieke early plaat! :worship:

Was vet toen ie op Sensation Black 2004 gedraaid werd idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zimmersion is toch al een soort Like Thiz geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Martin Waus schreef:
RTM93 schreef:
Gezellig aan het dansen met ons heggenschaar.
Maar martin waus, wij zijn benieuwd waar jij staat en waar ik je aan kam herkennen. Sta met kwami en heggenschaar


Amigos, had jullie graag ontmoet maar door last minute familie omstandigheden is me hele weekend anders gelopen.
Volgende keer dan maar ;)

Zelfs mij? :p


Dat was dan het moment geweest dat je doei had mogen zeggen tegen me
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 02:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zimmersion zieke early plaat! :worship:

Tja je kan wel vanaf je computer hierover zeuren, maar als dj lees je ook gewoon je publiek en wil je je publiek zoveel mogelijk vermaken en los zien gaan

Daarnaast is er geen, ik herhaal geen, briefing over jaartallen. Het gaat om, ff makkelijk gezegd, harde classics in de breedste zins des woords. Als ik voel dat bepaalde tracks goed kunnen vallen dan draai ik ze, anders niet. Dat is gewoon hoe t werkt. Sowieso als tracks gebaseerd zijn op oudere stijlen, dan maakt zo’n jaartal niet heel veel uit. Het is niet dat er ineens piepkicks gedraaid worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 07:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was al voor 5uur aanwezig. De zaal was voor 10% gevuld en de echte early, hoe vet het ook klonk, kon bijna niemand wat mee. Op een paar duitsers na die al sowieso super enthousiast zijn op een feestje danste er niemand.
Pas vanaf Deepack en Josh en Wesz zag je de zaal pas echt goed loskomen (en voller) en ik denk dat thera voor de meeste het hoogtepunt was.
De eerste plaat van die italiaan paste wellicht meer in het hard classic straatje thuis. Hij zag waarschijnlijk ook dat de zaal daar niet aan toe was dus zijn tweede plaat klonk al wat recenter . Echter was het niet voldoende om mijn interesse te wekken dus ben ik maar weg gegaan.

Iedereen komt met hun eigen reden naar een feestje maar ik gok dat de meesten er niet kwamen om een hele avond early te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 08:24 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Ik was al voor 5uur aanwezig. De zaal was voor 10% gevuld en de echte early, hoe vet het ook klonk, kon bijna niemand wat mee. Op een paar duitsers na die al sowieso super enthousiast zijn op een feestje danste er niemand.
Pas vanaf Deepack en Josh en Wesz zag je de zaal pas echt goed loskomen (en voller) en ik denk dat thera voor de meeste het hoogtepunt was.
De eerste plaat van die italiaan paste wellicht meer in het hard classic straatje thuis. Hij zag waarschijnlijk ook dat de zaal daar niet aan toe was dus zijn tweede plaat klonk al wat recenter . Echter was het niet voldoende om mijn interesse te wekken dus ben ik maar weg gegaan.

Iedereen komt met hun eigen reden naar een feestje maar ik gok dat de meesten er niet kwamen om een hele avond early te luisteren.

Ik deel je mening en tegelijk sta je met hardclassics voor mn gevoel dan nog op het verkeerde feest.
Zoals thera al zegt is er geen briefing over jaartallen en toch voelt hardclassics voor me als niet nieuwer dan 2006/2007
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik was al voor 5uur aanwezig. De zaal was voor 10% gevuld en de echte early, hoe vet het ook klonk, kon bijna niemand wat mee. .


Ja heel eerlijk, wie zit er (los van een paar dooie forum leden) nou in 2023 nog te wachten op early platen uit begin jaren 90 :P Vgm zitten sommigen hier nog echt in een onrealistische bubbel wbt classics feesten.

Nou weet ik ook wel heeel goed dat ik wel de andere keerzijde ben, ik echt tering simpel wbt classics (e-force die platen uit 2015 draait, kom maar door :love: ) maar toch.

Zimmersion komt ook gewoon uit 2011, plaat is 12 jaar oud, wat is daar neit "classic" aan.

inb4; "classic is geen jaartal classic is een sound"
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten