Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:49 

Hardtraxxer

Afbeelding

Line-up + timetable:
21:00 - 22:00 Twice vs Charter
22:00 - 23:00 Trilok & Chiren - DHHD
23:00 - 23:45 Inner Heat
23:45 - 00:00 John Harris (Live)
00:00 - 00:45 Scope DJ
00:45 - 01:30 Sound Freakerz
01:30 - 02:15 Dark Chemistry vs DJ Fanatic
02:15 - 03:00 Dj Desnar vs D-Sturb
03:00 - 03:45 Jason Payne
03:45 - 04:30 Dark Pact vs Vantage Point DJ/Producers
04:30 - 05:00 Sound-Experience old stars
Hosted by The Syntax MC

Tickets: http://www.futureofhardstyle.nl/Tickets.html

Datum: vrijdag 29 januari 2016
Tijd: 21:00 - 05:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:15 

Hardtraxx Veteran

Wéér zo'n ''liefdadigheids''feest waarvan 85% van de opbrengst gaat naar de locatie/vervoer van artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:37 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Wéér zo'n ''liefdadigheids''feest waarvan 85% van de opbrengst gaat naar de locatie/vervoer van artiesten

Neehoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:47 

Hardtraxxer

yowan schreef:

Kansloze opmerking, waar baseer je het op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:59 

Hardtraxx Veteran

Op basis van wat ik pasgeleden hoorde over dat feest in club Rodenburg. Verder is dit alweer het zoveelste feest. Als ik wat zou willen geven aan een goed doel deed ik dat wel op een normale manier en hoef ik er zeker geen feest voor terug. Slaat namelijk nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:00 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Op basis van wat ik pasgeleden hoorde over dat feest in club Rodenburg.

Wat heb je gehoord dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:17 

Hardtraxx Veteran

Locatie wilde naast de opbrengts van de muntverkoop ook nog een flink aandeel uit de kaartverkoop. En de meeste DJs kwamen niet geheel gratis draaien, wilden vergoeding voor hun reiskosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:25 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
23:45 - 00:00 John Harris (Live)

Wat is dit dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:36 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Locatie wilde naast de opbrengts van de muntverkoop ook nog een flink aandeel uit de kaartverkoop. En de meeste DJs kwamen niet geheel gratis draaien, wilden vergoeding voor hun reiskosten

Kaartverkoop gaat gewoon netjes naar de organisatie, zoals het hoort! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:02 

Hardtraxxer

yowan schreef:
En de meeste DJs kwamen niet geheel gratis draaien, wilden vergoeding voor hun reiskosten

Dit viel mij op Fight For Your Life laatst ook op. Rare bedoening, terwijl een groot deel volgens mij zn gigs ook nog eens niet voor het oprapen had (waaronder ik). Misschien had ik toen als DJ wel graag een drankje meer gratis gewild, maar je gaat verder toch geen vergoeding vragen bij een benefit party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 16:40 

Artiest

Toch even op reageren. De artiesten leveren honderden zo niet meer euro's in (ok naast de locals) wat ze normaal zouden krijgen voor het optreden en de organisatie biedt zelf aan een vergoeding te geven voor de reiskosten. Het had ook niet gehoeven, maar lijkt me persoonlijk niet meer dan fair/logisch.

Het is niet zo dat ik anders niet was gekomen ofzo. Dit was puur organisatorisch zo besproken en veel artiesten moeten ook aardig wat km's maken btw.

Ze hebben overigens meer dan 1050 na alle regelingen met de club voor oa drank en apparatuurhuur (en de lichtshow kostte ook aardig wat vertelde de organisator me) en benzinevergoedingen overgehouden (lijkt niet veel maar het was uiteindelijk voor de grootte van het feest en de gemaakte nodige kosten een behoorlijke donatie voor de MS stichting. En er komt nog een vervolg ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten