Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tijd: 0:00 - 6:00

HARD with STYLE is back at full force, ready to open your mind with an exciting night at the infamous Patronaat in Haarlem.

Expect a mind-blowing, genre-bending line-up, as we invite lovers of everything hard with style to a very special happening.

▬▬▬▬▬ LINE UP ▬▬▬▬▬
Audiofreq
Bass Modulators
Audiotricz
Dr. Rude
Rebourne

▬▬▬▬▬ TICKETS ▬▬▬▬▬
http://www.nrgvibe.nl/tickets

Voorverkoop €20,-
Deurverkoop €30,-

▬▬▬▬▬ GARDEROBE ▬▬▬
There is a sufficient number of lockers to accommodate every visitor.

▬▬▬▬▬ TRAVEL ▬▬▬▬▬
http://www.9292.nl

▬▬▬▬▬ PARKING ▬▬▬▬▬
Free parking from 23:00 in the central of Haarlem. Nearby you will find the parking lot Raaks.
http://www.parkeren-haarlem.nl/parkeergarage-raaks

Age 18+

Bron: NRG Vibe Facebook | Facebook Event
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt interessant, ik wacht alleen de line up nog ff af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
lekker origineel logo, weet willem hiervan?

Je maakt een grapje toch? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
lekker origineel logo, weet willem hiervan?


Haha wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet dat audiofreq tegenwoordig de hard with style podcasts doet? En audiofreq is al confirmed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: zit met me hoofd heeeeel ergens anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
willem


yowan schreef:
Wie zijn Youri en Joey? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed bezig Yowan :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik had gewoon niet moeten reageren xd

iemand nog vragen over kluisjes/of je shirt uit mag/warm up mixes hieronder posten graag mvgr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 17:59 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Eeeeeehh
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 18:19 
 
Hardtraxx Addict

jeffrey2107 schreef:
:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Via een van de organisatoren dit bericht gehad:

'word meer oudere en mainstream euphoric'

Daarbij komt dat het 5 minuten fietsen is. Optie dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien komt P1 hier wel

edit: oh ja , melkweg had er al eens eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Leuke line up maar ben er niet bij want Emporium is op de zelfde dag.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten