Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Aanstaande zaterdag is het eindelijk zover: een nieuwe editie van Hard Paradise die in het teken staat van de Birthday Bash van resident DJ In Between.

Je krijgt van ons uiteraard de lekkere hardstyle voorgeschoteld, zoals je van ons gewend bent, en we sluiten af met een uur hardcore.
MC Invalid is de host van de avond en heeft op feesten gestaan als o.a. X-Qlusive Frontliner en Suppression. De Amsterdammer zal samen met de DJ's Groningen op z'n kop zetten!

Line-up:

In Between
D-Mind
Silvio Aquila
B-Shockz & React
Ragnos
D-Between
Host: MC Invalid

Hard Paradise: In Between Birthday Bash

Troubadour Steps
Peperstraat 19, Groningen
Tijd: 23.00-05.00
Entree: €2,-

Meer info:
https://www.facebook.com/HardParadise
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie zijn dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tacoboy26 schreef:
Wie zijn dit?

Denken ze vast ook van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
tacoboy26 schreef:
Wie zijn dit?

Denken ze vast ook van jou.

Wou zeggen, heb ze behalve D-Between allemaal vaker voorbij zien komen in de noordelijke regio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entree €2? Doe dan gratis, die paar euro haal je er met drankverkoop wel uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
MC Invalid is de host van de avond en heeft op feesten gestaan als o.a. X-Qlusive Frontliner en Suppression. De Amsterdammer zal samen met de DJ's Groningen op z'n kop zetten!


willen ze nou echt mensen lokken met een MC :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Citaat:
MC Invalid is de host van de avond en heeft op feesten gestaan als o.a. X-Qlusive Frontliner en Suppression. De Amsterdammer zal samen met de DJ's Groningen op z'n kop zetten!


willen ze nou echt mensen lokken met een MC :P


Haha goeie gozer die tim daar niet van, maar het is niet echt een naam om mensen mee te lokken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heuheuheu D-Mind :beer:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten