Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Aanstaande zaterdag vindt er weer een nieuwe editie plaats van Hard Paradise! Ondanks de berichtgeving in augustus over de tijdelijke sluiting van het pand, kunnen we met blijdschap mededelen dat we gewoon door kunnen met onze hardstyle en hardcore feesten!

Tijdens Hard Paradise kun je weer traditioneel terecht op de 1e verdieping (Klup Bananas) om voorzien te worden van de beste hardstyle.

Line-up:

In Between (Hardstyle In The Park 2014)
Silvio Aquila (Decibel 2014)
D-Toner
Kalas
React
Ragnos

Locatie: Klup Bananas, Peperstraat 19, 9711 PC Groningen
Tijd: 23.00-05.00u

Meer info:
https://www.facebook.com/Klub.bananas
https://www.facebook.com/HardParadise
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten