Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

De Hard Paradise editie van mei was een groot succes, de maand juni hebben we overgeslagen, maar in het eerste weekend van juli zijn we er weer! Een mooie gelegenheid om te afteren na Raw Beats wat overdag in Groningen plaatsvindt.

Line-up:
Argos
Point Blank
In Between
Spirit
D-Toner
Kalas

De entree bedraagt slechts €2,- en de deuren zijn zoals gebruikelijk om 23.00u geopend. Tot dan in Troubadour Steps!

Meer info:
https://www.facebook.com/HardParadise
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:04 
 

D-toner, Krijgen we dan haperende printergeluiden met een kick eronder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
D-toner, Krijgen we dan haperende printergeluiden met een kick eronder?

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo stel ik mijzelf parttime DJ's op maandagochtend altijd voor. Dat je dan op de kopieer knop staat te CUE-en, en je niet doorhebt dat de halve werkvloer inmiddels naar je zit te kijken alsof je niet goed snik bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 10:18 
 

xd :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten