Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kutzooi....
had net een fucking kaartje gekocht :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
kutzooi....
had net een fucking kaartje gekocht :woot:


Ik weet zeker dat als ze 16+ hadden gedaan het gewoon was doorgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Trainfreak schreef:
Dj C-Mind schreef:
kutzooi....
had net een fucking kaartje gekocht :woot:


Ik weet zeker dat als ze 16+ hadden gedaan het gewoon was doorgegaan.


inderdaad want dan was ik ook gegaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Trainfreak schreef:
Dj C-Mind schreef:
kutzooi....
had net een fucking kaartje gekocht :woot:


Ik weet zeker dat als ze 16+ hadden gedaan het gewoon was doorgegaan.


inderdaad want dan was ik ook gegaan :D

Same here, jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muahaha, opzich had 't best 16 + kunnen zijn inderdaad. (ookal zijn 18 + feesten stukken beter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Muahaha, opzich had 't best 16 + kunnen zijn inderdaad. (ookal zijn 18 + feesten stukken beter)


Mja idd heb je gelijk in, maar organisatie moet zoiets toch ook inzien als je Decibel voor je en Q-Base vlak achter je hebt, dat je dan moeilijk uitverkocht zal raken als je geen uberubervette line-up hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik weet zeker dat als ze 16+ hadden gedaan het gewoon was doorgegaan.


Citaat:
inderdaad want dan was ik ook gegaan :D
Citaat:
Same here, jammer!


+1 Was anders 100% gegaan.

Wellicht dat iemand van hun dit forum leest, of gewoon dat ze het in de nabije toekomst vanaf 16+ doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch had ik niet het idee dat de voorverkoop zo slecht liep...misschien dat de verwachting te hoog waren!
Maar hoeveel zouden ze er nu verkocht hebben en hoeveel zouden er benodigd moeten zijn?

Het blijft jammer, had er veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 12:39 
 
Hardtraxx Newbie

Elementz Festival 2010
Aangezien het Hard Energy Festival in Zwolle is afgelast en de organisator van dit evenement dit erg betreurd, is in goed overleg met High Energy Events besloten om Zatox aan de line-up toe te voegen. Om zo de bezoekers uit Zwolle een hart onder de riem te steken. De kosten die hieraan verbonden zijn worden grotendeels betaald door High Energy Events. Dit is een unicum in de dancewereld en het geeft aan dat relatief kleine organisaties elkaar besten kunnen helpen.

Met Zatox erbij, misschien wel de beste hardstyleproducer, hebben er zelden zoveel goede hardstyle en hardcore dj's op één podium gestaan. Elementz Festival 2010 biedt haar bezoekers maar liefst vier battles, twee live optredens, één kwartet aan Italianen en 'the godfather of hardcore himself' en dit alles voor maar €22,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sky schreef:
Elementz Festival 2010
Aangezien het Hard Energy Festival in Zwolle is afgelast en de organisator van dit evenement dit erg betreurd, is in goed overleg met High Energy Events besloten om Zatox aan de line-up toe te voegen. Om zo de bezoekers uit Zwolle een hart onder de riem te steken. De kosten die hieraan verbonden zijn worden grotendeels betaald door High Energy Events. Dit is een unicum in de dancewereld en het geeft aan dat relatief kleine organisaties elkaar besten kunnen helpen.

Met Zatox erbij, misschien wel de beste hardstyleproducer, hebben er zelden zoveel goede hardstyle en hardcore dj's op één podium gestaan. Elementz Festival 2010 biedt haar bezoekers maar liefst vier battles, twee live optredens, één kwartet aan Italianen en 'the godfather of hardcore himself' en dit alles voor maar €22,50.


Emmen ligt te ver weg voor mij.
Zwolle was nog wel te doen...
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten