Shit is about to get real
Ja ik trapte erin haha.Mogguh
Bietje promoten kan geen kwaadwrote:Hahaha mooie comeback Yowan, of moet ik 'Most Wanted Hardstyle NEW' zeggen?
Die is eigenlijk door Wesley gemaakt hewrote:Ik hoop dat Freek opent met Gaby - Defend The Raw
Wesley maakt nu voor Ilmar zeker?wrote:Die is eigenlijk door Wesley gemaakt hewrote:Ik hoop dat Freek opent met Gaby - Defend The Raw
Dat gaat waarschijnlijk om een ripje van Warface - Refuse To Follow waar ik vanmorgen ongeveer heel het rauwe hardstyleland blij mee heb gemaaktwrote:Bietje promoten kan geen kwaadwrote:Hahaha mooie comeback Yowan, of moet ik 'Most Wanted Hardstyle NEW' zeggen?
Haha.wrote:Ja ik trapte erin haha.Mogguh
lolz xDwrote:Haha.wrote:Ja ik trapte erin haha.Mogguh
wrote:Haha.wrote:Ja ik trapte erin haha.Mogguh
Jezuswrote:Haha.wrote:Ja ik trapte erin haha.Mogguh

Bedankt B2S, zonder jullie was dit feest helemaal in het water gevallen. Zou deze dingen zo vergeten.wrote:
Graag gedaanwrote:Met dank aan Fantazoo aanwezig
Wat is hun snap?wrote:Op de B2S snapchat, posten ze nu voortdurend build up pics (:
officialb2swrote:Wat is hun snap?
Thema is IS?wrote:Handgranaten op de snap, gaat dus een knaller worden
Oh dat word leuk, Themafeest = verkleedfeest toch ?wrote:Thema is IS?wrote:Handgranaten op de snap, gaat dus een knaller worden
Warface soldier?wrote:Oh dat word leuk, Themafeest = verkleedfeest toch ?wrote:Thema is IS?wrote:Handgranaten op de snap, gaat dus een knaller worden
Ik kom als Militair! ( nee niet Radicale Militair)
Nee eerder zoiets :wrote: Warface soldier?