Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Okee Joey heeft dus een heerlijke remix van Crypsis - Highest pressure gemaakt :loving:


Ja die was wel lekker he! Ik vind het origineel nog wel beter, maar dat maakt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 05:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er zo moeilijk aan "Radical Redemption heeft een heerlijke remix van Crypsis - Highest Pressure gemaakt"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 08:11 
 

PvO Hardstyle schreef:
Okee Joey heeft dus een heerlijke remix van Grzegorz - Highest pressure gemaakt :loving:


zo beter dan yowan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 08:46 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Wat is er zo moeilijk aan "Radical Redemption heeft een heerlijke remix van Crypsis - Highest Pressure gemaakt"?

Joey typt veel makkelijker weg dan zijn artiesten naam.
Tevens blijft dit altijd een discussie punt hier.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
yowan schreef:
Wie zijn Youri en Joey? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.

Maat, je tampon zit een beetje scheef :kiss:

Hij zegt het wat vaag, maar hij heeft wel gewoon gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de Noisecontrollers snapchat een stukje saxofoon gehoord van solar, vermoed dat ze op hardbass dus live met een echte saxofoon komen.

En hij had een nieuwe track af met Bass modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:35 
 

patrickjeb schreef:
bloemkool schreef:
yowan schreef:
Wie zijn Youri en Joey? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.

Maat, je tampon zit een beetje scheef :kiss:

Hij zegt het wat vaag, maar hij heeft wel gewoon gelijk.

Dit is gewoon mierenneuken, ze heten toch ook gewoon Joey en Youri? Moet je dan persée die artiestennaam uittypen? Zie hier genoeg mensen Thera met z'n voornaam noemen, hier hoor je niemand over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Dit is gewoon mierenneuken, ze heten toch ook gewoon Joey en Youri? Moet je dan persée die artiestennaam uittypen? Zie hier genoeg mensen Thera met z'n voornaam noemen, hier hoor je niemand over.


Ik vind hier wel een klein verschil in zitten, aangezien thera altijd wel een redelijk actief lid is geweest hier op het forum. En forummers onder elkaar gebruiken wel vaker hun voornamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
bloemkool schreef:
Dit is gewoon mierenneuken, ze heten toch ook gewoon Joey en Youri? Moet je dan persée die artiestennaam uittypen? Zie hier genoeg mensen Thera met z'n voornaam noemen, hier hoor je niemand over.


Ik vind hier wel een klein verschil in zitten, aangezien thera altijd wel een redelijk actief lid is geweest hier op het forum. En forummers onder elkaar gebruiken wel vaker hun voornamen.

Ik ben het met Randy eens, Julian.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt gejank om niks, als je toch weet wat hij bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 11:02 
 

Fuzzylogic schreef:
Norther66 schreef:
bloemkool schreef:
Dit is gewoon mierenneuken, ze heten toch ook gewoon Joey en Youri? Moet je dan persée die artiestennaam uittypen? Zie hier genoeg mensen Thera met z'n voornaam noemen, hier hoor je niemand over.


Ik vind hier wel een klein verschil in zitten, aangezien thera altijd wel een redelijk actief lid is geweest hier op het forum. En forummers onder elkaar gebruiken wel vaker hun voornamen.

Ik ben het met Randy eens, Julian.

Wil je mij dan ook niet meer met m'n voornaam noemen? Dit is weer zo typisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 12:27 
 

https://www.facebook.com/3thehardwayofficial/videos/992131927526331/

Previewtje wat we kunnen verwachten van 3THW
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 12:33 
 

TheCrazyDutch schreef:
Preview 3THW!


Gewoon een filmpje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 12:36 
 

Kiloknaller schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Preview 3THW!


Gewoon een filmpje ;)


Dit zijn wel edits van die tracks toch? Tis gewoon een mashupje zo te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 12:53 
 

TheCrazyDutch schreef:
Dit zijn wel edits van die tracks toch? Tis gewoon een mashupje zo te horen


Wat ik kan horen gewoon allemaal het origineel.. Het is inderdaad een mash-up van tracks van de desbetreffende artiesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noem Radical maar niet bij zn voornaam, straks denkt iedereen dat ik Highest Pressure geremixt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HEB JIJ EEN CRYPSIS PLAAT GEREMIXT???
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie je, daar heb je er al één. Bedankt jongens. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:11 
 
Hardtraxxer

Nieuw album on its way.. stay tuned! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde net zeggen, we hebben ook nog 1/2 Youri's op dit forum zitten. En fijn dat ik weer de oorzaak ben voor een offtopic zeikdiscussie in een feest-topic. Ben ik dan echt zo'n klootzak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Niet per se een klootzak maar sinds Kerst (en/of je posts in de Drugsofftopic) ben je erg aanvallerig/prikkelbaar/negatief :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat yowan hier wel gelijk heeft. Altijd maar dat populaire gedoe alsof de artiesten je beste vriendjes zijn. Daarnaast ken ik gewoonweg niet van elke artiest zijn voornaam(en met mij waarschijnlijk meerdere mensen), dus is een artiestennaam veel makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ontwenningsverschijnselen? :lol: Heb namelijk wel wat met de feedback in het drugstopic gedaan sindsdien

Verder bedoel ik nooit iets als aanval, maar kan wel wat chagerijnig uit de hoek komen omdat ik hier laatste tijd echt dingen zie waarvan ik denk pfffffff schei toch uit, doe dat lekker op Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:33 
 

ThaBomba. schreef:
Vind dat yowan hier wel gelijk heeft. Altijd maar dat populaire gedoe alsof de artiesten je beste vriendjes zijn. Daarnaast ken ik gewoonweg niet van elke artiest zijn voornaam(en met mij waarschijnlijk meerdere mensen), dus is een artiestennaam veel makkelijker.


Agreed
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten