Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Hard Bass 2018
Past

Hard Bass 2018

Time
(Sun)
Price
TBA (Vorig jaar €65,-)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Niks moet uiteraard, ieder z'n ding natuurlijk. Vroeger was Hard Bass nog wel een feest waar je vaak verrassende plaatjes in sets hoorde. Tegenwoordig is het meer een showcase van (nieuwe) tracks van de artiesten die in een team staan. Maarja, over het algemeen zijn sets van DJ's deze kant op gegaan dus dan kun je het overal ook wel verwachten..
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Lijkt me niet meer dan logisch dat je je eigen tracks wilt draaien met 30k mensen voor je neus. En daarom hebben ze 3 artiesten in anderhalf uur eh, dan hoor je al genoeg verschillende tracks.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Ik neem even deze set als voorbeeld:
https://lsdb.nl/set/105152/coone-deepac ... d-11-02-12
dus niet meer dan logisch ben ik het niet mee eens, tevens stonden er toen ook al zoveel mensen.
Maarja, VWAB hé -.-
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Luna draaide toen nieuwe minus is more platen en E-force nieuwe track. Deepack een nieuwe Phuture noize en coone vooral veel eigen nieuwe platen.
Dus eigenlijk niet heel anders dan nu. Alleen misschien wat meer eigen werk.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
02. Josh & Wesz - DSTRCTN (ZR'Z CN'T TCH THS DT)
06. Code Black - Red Planet
09. Unbreakable & X-Pander - Pavorem Monstra
10. Alphaverb - Klubbsound
12. Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)
13. Ironite & Crucial Value - Beneath The Dark
17. Phuture Noize - Fire In The Hole
18. Antracks ft. Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-Kick Mix)
21. Low-E & Kevin Kaos - Electric Future
24. Zany & Ran-D ft. Nikkita - Son Of Torture
Vond dit destijds best verrassende/leuke tracks om te horen iig :$

Maargoed, allicht komt het ook omdat ik over het algemeen niet zoveel met Rebelion en E-Force heb dat ik het zo jammer vind :$
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
THArdstyler wrote:
02. Josh & Wesz - DSTRCTN (ZR'Z CN'T TCH THS DT)
06. Code Black - Red Planet
09. Unbreakable & X-Pander - Pavorem Monstra
10. Alphaverb - Klubbsound
12. Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)
13. Ironite & Crucial Value - Beneath The Dark
17. Phuture Noize - Fire In The Hole
18. Antracks ft. Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-Kick Mix)
21. Low-E & Kevin Kaos - Electric Future
24. Zany & Ran-D ft. Nikkita - Son Of Torture
Vond dit destijds best verrassende/leuke tracks om te horen iig :$

Maargoed, allicht komt het ook omdat ik over het algemeen niet zoveel met Rebelion en E-Force heb dat ik het zo jammer vind :$
Dat denk ik eerder, verder geen schande maar ik zou mijn hoop op E-force niet zo snel opgeven.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:Ik neem even deze set als voorbeeld:
https://lsdb.nl/set/105152/coone-deepac ... d-11-02-12
dus niet meer dan logisch ben ik het niet mee eens, tevens stonden er toen ook al zoveel mensen.
Maarja, VWAB hé -.-
Eerste edities hard bass waren sowieso magisch!! 2011/2012 :love:

Heb echt heel veel zin in zaterdag, maar die hype van toen is wel echt een stuk minder

edit: zit oude line-ups te bekijken, 2015 stond Outbreak nog op de line-up, kerel is ook van de aardbodem verdwenen sindsdien he.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Veel eigen plaatjes draaien vind ik juist een pluspunt. Ik baal er soms echt enorm van dat ik bij een set sta van een van mijn favorieten DJ's en dat de helft van de set dan opgevuld zit met platen van een ander :cry:. Ik kom naar jullie set om platen van jullie te horen en niet die van een ander :P

OT: Met name benieuwd naar de nieuwe Rebelion platen :bomb:. De zin begint nu toch wel een beetje te komen.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Svbtwee wrote:Ik kom naar jullie set om platen van jullie te horen en niet die van een ander :P
Op Hard Bass heb je weinig andere keuzes.

Ik kom naar een feest om vermaakt te worden en als een DJ dan een onverwachte dikke plaat erop gooit ben ik veel enthousiaster dan wanneer hij weer datzelfde voorspelbare hitje erbij pakt.
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Svbtwee wrote:Veel eigen plaatjes draaien vind ik juist een pluspunt. Ik baal er soms echt enorm van dat ik bij een set sta van een van mijn favorieten DJ's en dat de helft van de set dan opgevuld zit met platen van een ander :cry:. Ik kom naar jullie set om platen van jullie te horen en niet die van een ander :P
Frontliner is dan ideaal!
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Exterkate wrote: Eens! Al heb ik dat bij een Hard Bass / Qlimax minder. Voor mij persoonlijk zijn dat events waar ik de nieuwste hits verwacht
Klopt, bij Qlimax/Hard Bass verwacht ik dat ook niet. Maar des te mooier als het dan wel gebeurt. (Audiotricz die Nomansland op Qlimax draaien, Titan die Ghetto en W.U.F.U. draait op Hard Bass)
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Svbtwee wrote:OT: Met name benieuwd naar de nieuwe Rebelion platen :bomb:.
Ook zeker benieuwd naar hun nieuwe platen. Maar heb bij Rebelion altijd dat ze veel te veel produceren waardoor er ook daadwerkelijk geen 1 plaat echt blijft hangen. Het is niet meer bij te houden voor mij, waardoor het me niet echt meer pakt.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Foto van de stage weer weggehaald en in opbouw topic gezet. Deze komen van b2s facebook
Last edited by The-Znayzer on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Niet iedereen wil de stage zien, post dat maar hier.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wow vgm wordt dat echt heel ziek :O
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Dus RoyAPO, gewoon gaan! Hard Bass wordt heel ziek, moet jij je niet aanstellen met je moe- en verkoudheid :yawn:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik ga gewoon hoor. Ik moet ook wel :P. Ben zaterdag wel weer beter
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Erin getrapt. Tot zaterdag, losers. Ticket binnen.
A
9 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Hoorde net dat Hard Bass is uitverkocht. De overige kaarten zijn gekocht door de ego van Rebelion

"You're not ready." :bomb: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Wat hoop ik stiekem op Seeker Of Fire door het GelreDome maar de kans is klein denk ik
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Krijg er potverdikkie veel zin in.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
RoyAPO wrote:Wat hoop ik stiekem op Seeker Of Fire door het GelreDome maar de kans is klein denk ik
Ik neem al genoegen met Relentless en Explosions. Zie hem Roll Up misschien nog wel draaien, ligt er aan hoe veel nieuw spul die heeft. Level VIP edit zou ook zeker niet verkeerd zijn :drool:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Hoe controleren ze die pendelbussen naar het station na afloop? Er staat dat je een retourkaartje voor 5 euro kan halen, echter moet ik alleen terug de terugweg met de pendelbus. Controleren ze daar op ofzo?
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Exterkate wrote:
THArdstyler wrote: Dat is toch juist zwaar bagger? Nu krijg je alleen maar nieuwe nummers te horen en is er geen ruimte meer voor oudere plaatjes of plaatjes van andere artiesten..
Ik vind het juist tof om op zulke grote events de primeurs te horen ^^
Amen to stef
S
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2015
last seen Oct 2018
STVK wrote:Hoe controleren ze die pendelbussen naar het station na afloop? Er staat dat je een retourkaartje voor 5 euro kan halen, echter moet ik alleen terug de terugweg met de pendelbus. Controleren ze daar op ofzo?
Hardbass zaterdag alweer. Zin in godverdomme. :lol: Gewoon met de menigte doorlopen. 4 jaar achter elkaar qlimax en hardbass geen kaartje gehaald. Kans dat het fout gaat dit jaar :lol: