Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al aan het wachten op de 1e die die grap zou maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet naar Hard Bass maar heb het anthem net eens zitten luisteren met de uitleg van Adaro in mijn achterhoofd en vind het best een tof anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar zoals is gezegd, je laatste platen, Voice Of The Fire, The Sky Is The Limit, Godd Remix en setjes liggen mij een stuk beter dan die van de tijd na Open The Gates, The House Of Wax e.d.

Ga vooral zo door!

Eens :) Gaat de goede kant weer op.

Hou HB als optie, wie weet last-minute.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2018 19:17 
 
Hardtraxxer

Al iets bekend over de cd van dit jaar ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledige versie van het anthem is uit:



Moet zeggen dat Adaro het wel goed heeft gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Al iets bekend over de cd van dit jaar ?


hardstyle-releases/va-hard-bass-2018-t62273.html

Dus door sound rush, dbstf, b-front en rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig!11!!3!!321!23!!12!4!!541!!!34231

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
svenn15 schreef:
Al iets bekend over de cd van dit jaar ?


hardstyle-releases/va-hard-bass-2018-t62273.html

Dus door sound rush, dbstf, b-front en rebelion


Dat worden in ieder geval 3 hele fijne cd’s :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nog niet uitverkocht.. :huh: sinds 2013 volgens mij voor het laatste dat het niet 2 weken voor het feest al is uitverkocht.

Zo zie je maar, op safe spelen is ook geen garantie voor succes. En wellicht tijd om de formule iets aan te passen? Label teams, teams op jaartal. Teams met 1 artiest per label. Afstappen van de live concepten, of meer mee doen?

Wie of wat helpt b2s uit de brand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de ticketprijs ook een hele grote rol speelt. Hoor van ontzettend veel mensen dat ze wel graag willen gaan maar de ticketprijs té hoog vinden en daardoor het laten schieten. Ben alleen bang dat b2s hier niet heel veel aan kan doen aangezien de productie in het Gelredome wel ontzettend veel geld zal kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar 10k Facebook aanwezigen terwijl er vorig jaar 17k op aanwezig stonden

En ja dit is een richtlijn voor het aantal aanwezigen voor de mensen die denken dat t niet zo is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met RTM, een keertje het concept omgooien zou prima zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Eens met RTM, een keertje het concept omgooien zou prima zijn.


Het is wel b2s he, als die iets omgooien gaat dat vaak niet de goede kant op, zie Knock Out en Unlocked.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm lijkt wle nog minder te leven dan andere jaren, maar toch denk ik dat het allemaal wel mee gaat vallen, concept gooien ze echt niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier in mijn vriendengroep / zelfs de regio is de 'magie' (als je het zo mag noemen) van Hard Bass ook al even verdwenen. Wat die magie was weet ik overigens niet :lol: , maar het feest an sich was altijd wel prima. Waar ik / je bij andere feesten soms nog wel zoiets heb van: "Ah, daar ga ik heen, want heel vet / vaste prik" is dat bij Hard Bass gewoon niet (meer). Het komt misschien ook omdat het een dikke 2 uur rijden is etc etc maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat veel mensen ook gewoon altijd de overweging qlimax of Hard Bass maken, en dan denk ik dat de voorkeur toch vaak richting qlimax gaat. Snap op zich ook wel dat Hard Bass minder populair word. Het concept is al best oud, dus het enigste wat dit feest nog bijzonder maakt is de locatie. Verder zie je al deze namen wel elk weekend op elk festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat het ook gewoon te maken heeft met de verschillen in de scene tegenwoordig.
Er zijn maar weinig mensen die zowel team 1 als team 4 heel erg vet vinden. En om nou meer dan 70 euro uit te geven voor een feest waarvan je misschien de helft van de line-up niet zo boeiend vind gaat mij persoonlijk iets te ver...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

Na 4 jaar hard bass is het voor mij ook een combinatie van bovenstaande.

De prijs is te hoog, eerste gedeelte vind ik niet meer interessant. Maar in de laatste teams is het ook meer van het zelfde. De magie van het eerste feest van het jaar, in de gelredome notabene is ook wel weg. Maar goed zo'n productie in de gelredome ga je inderdaad niet meer klaar krijgen voor €55 per ticket.

Ik weet niet hoe de ins en outs zijn bij b2s.. Maar dit moet toch alle alarmbellen doen rinkelen. Mate waarin personen kaarten kopen daalt en daalt en als zelfs de knulletjes van hardtraxx.nl dat inzien verwacht ik toch wel dat ze eens moeten nadenken over de houdbaarheid van Hard-Bass in deze vorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Na 4 jaar hard bass is het voor mij ook een combinatie van bovenstaande.

De prijs is te hoog, eerste gedeelte vind ik niet meer interessant. Maar in de laatste teams is het ook meer van het zelfde. De magie van het eerste feest van het jaar, in de gelredome notabene is ook wel weg. Maar goed zo'n productie in de gelredome ga je inderdaad niet meer klaar krijgen voor €55 per ticket.

Ik weet niet hoe de ins en outs zijn bij b2s.. Maar dit moet toch alle alarmbellen doen rinkelen. Mate waarin personen kaarten kopen daalt en daalt en als zelfs de knulletjes van hardtraxx.nl dat inzien verwacht ik toch wel dat ze eens moeten nadenken over de houdbaarheid van Hard-Bass in deze vorm.


Dat hadden ze bij KnockOut ook door... Dus ben benieuwd dat als het concept daadwerkelijk veranderd gaat worden, wat ze er dan voor terug geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Er zijn maar weinig mensen die zowel team 1 als team 4 heel erg vet vinden. .


Precies de reden dat ik dit nog heel leuk vind, Als je een festival mainstage hebt met een uitlopende line-up zoals deze, dan pik je echt alles mee! Van Sound Rush tot Delete :love:

Wordt m'n 8e editie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardbass 2013 geweest, eerste uur Early vond ik vet, daarna bijna 2 teams lang gewoon muziek de me niet aansprak, zeker niet de mainstream van toen. Het verschil was toen ook al groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:20 
 
Hardtraxx Addict

Deze lineup is echt niks voor mij, de enige namen die ik vet vind zijn B-Front/Rebelion en Radical Redemption LIVE.

En toch ga ik er naar toe, Ik betaal eigenlijk 72.50 voor dat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het concept vind ik wel goed, maar zet er dan ook namen neer die een bijzondere set neer kunnen zetten. Kijk maar eens naar het topic 'Hoe zou jij de line-up maken?', hoe vaak wordt daar wel niet de Hard Bass constructie gebruikt? Prima concept, maar in elk team zit wel een naam waar ik niet veel mee heb.

Ook zo'n Delete - E-Force - Rebelion combinatie, dat is gewoon teveel van hetzelfde. Ook al zijn dit 3 van de populairste 'hardste' acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Het concept vind ik wel goed, maar zet er dan ook namen neer die een bijzondere set neer kunnen zetten. Kijk maar eens naar het topic 'Hoe zou jij de line-up maken?', hoe vaak wordt daar wel niet de Hard Bass constructie gebruikt? Prima concept, maar in elk team zit wel een naam waar ik niet veel mee heb.

Ook zo'n Delete - E-Force - Rebelion combinatie, dat is gewoon teveel van hetzelfde. Ook al zijn dit 3 van de populairste 'hardste' acts.


Idd, Rebelion begrijp ik wel waarom ze weer op Red staan, nieuwe album (The Empire) maar weer E-Force :/ en met Delete heb ik helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat laatste team is juist super uiteenlopend, allemaal wel heel lomp, maar vind de stijltjes echt heel erg verschillend.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten