Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn inderdaad best een paar techno namen die ik hardbass wel zou willen zien afsluiten. Helaas is dit niet realistisch, want trekt geen volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Er zijn inderdaad best een paar techno namen die ik hardbass wel zou willen zien afsluiten. Helaas is dit niet realistisch, want trekt geen volk.

Dat is wel nogal een switch qua BPM. Ik zou de switch qua flow in de muziek ook moeilijk kunnen maken eigenlijk zo laat op de nacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
TiMOTHYb schreef:
:lol:

Wat lach je? Dit gebeurt in de techno scene ook geregeld dat ze een half uur lang dezelfde plaat draaien, weinig geks aan.

Draaien ze de shortcut zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zamble schreef:
Er zijn inderdaad best een paar techno namen die ik hardbass wel zou willen zien afsluiten. Helaas is dit niet realistisch, want trekt geen volk.

Dat is wel nogal een switch qua BPM. Ik zou de switch qua flow in de muziek ook moeilijk kunnen maken eigenlijk zo laat op de nacht xd

Hoezo? Denk je dat alle techno op 130 BPM is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
RoyAPO schreef:
Zamble schreef:
Er zijn inderdaad best een paar techno namen die ik hardbass wel zou willen zien afsluiten. Helaas is dit niet realistisch, want trekt geen volk.

Dat is wel nogal een switch qua BPM. Ik zou de switch qua flow in de muziek ook moeilijk kunnen maken eigenlijk zo laat op de nacht xd

Hoezo? Denk je dat alle techno op 130 BPM is?

Maar is het dan geen industrial hardcore gewoon? Anders weet ik niet waar het verschil hem in zit

Ja oke Schranz is ook soort van techno maar waarom begrijp ik niet helemaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hoeft toch niet op elkaar te lijken om onder hetzelfde genre te vallen?
Industrial Hardcore en uptempo hardcore lijken nou ook niet bepaald op elkaar. Helemaal als je naar de trage industrial kant kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck BPM, gewoon hiermee afsluiten om iedereen helemaal in de war naar huis te sturen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 18:48 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Fuck BPM, gewoon hiermee afsluiten om iedereen helemaal in de war naar huis te sturen.



OOOHHHHH!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had liever Bananafliez LIVE gezien -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Fuck BPM, gewoon hiermee afsluiten om iedereen helemaal in de war naar huis te sturen.



Door die geluidjes doet het mij aan een jump plaat denken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wss aanwezig. Line-up is prima. Had misschien Heady gezien ipv Zatox maar voor de rest vind ik het een goeie line-up. Verstand op 0 en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De enige Techno die ik goed vind is die van B-freqz..


Kweenie, neem met deze ook wel genoegen

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/events/7596456 ... null%22%7D
Moet hier wel een klein beetje om lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 12:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maar is het dan geen industrial hardcore gewoon? Anders weet ik niet waar het verschil hem in zit

Ja oke Schranz is ook soort van techno maar waarom begrijp ik niet helemaal xd


Industrial Techno.

Zijn zat beuktechno artiesten die rond de 150 BPM draaien (Auxillarycompressorplant, Ayarcana, Noneoftheabove)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best wel een zaad line-up... Isaac en Psyko Punkz lijkt me echt een doodsaaie combi in het eerste team... Coone Live zit ik ook niet echt op te wachten. Dat wordt wss een halfuur lang hitjes.

DBSTF met Wildstylez is prima, maar Zatox ernaast is weer een flinke domper.. SOH Live is leuk, maar ook dat zal wss een hitjesparade worden..

B-Front, Ran-D & SZP is een prima team vind ik. Adaro Live kan alle kanten op gaan, maar tracks als Dark Universe etc. hoef ik niet te horen eigenlijk.

Het laatste team vind ik dikke prima, maar waarom wederom Rebelion en E-Force als die daar vorig jaar ook al stonden... Radical Live is dan weer erg vet.

Al met al staan er toch vrij weinig nieuwe namen t.o.v. vorig jaar :/
Atmoz, BM, NC, WS, Adaro, B-Front, E-Force, Rebelion, Radical stonden er vorig jaar ook al. Dat zijn 8 namen en dus twee complete teams..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Best wel een zaad line-up... Isaac en Psyko Punkz lijkt me echt een doodsaaie combi in het eerste team...


the motherf*cking edge of the future :mad: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erg benieuwd hoe de kaartverkoop dit jaar gaat lopen. Heb zoveel negatieve reacties over deze line-Up gelezen. Staan ook nog maar 8,3k mensen op aanwezig. Bij Qlimax waren het er 22k. Ook van mijn vriendenlijst staan er 4x zo weinig mensen op aanwezig dan een vergelijkbaar feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we stoppen met facebook evenementen als graadmeters gebruiken? Verschillen in tijd voor het evenement, bezoekersgroep (Nederlanders vs. buitenlanders) etc. spelen hier ook allemaal een rol in waardoor je geen oordeel kan vellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hatsee, kaartje gehaald en voor de 8e keer aanwezig :thumbsup: 1 teampje beetje doorkomen voor de rest helemaal top line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Fuck BPM, gewoon hiermee afsluiten om iedereen helemaal in de war naar huis te sturen.


Bij het horen van dit zou ik ook naar huis gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/officialhardba ... =3&theater

Morgen wordt bekend gemaakt wie het anthem maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ran-D heeft nog geen Hard Bass anthem, zie hem het dit keer wel doen.

Exterkate schreef:
Ik hoop ooit nog dat ze weer 1 artiest pakken die vervolgens 4 anthems maakt. Vond dat met Hard Driver heel vet ^^


Dit lijkt mij ook weer vet inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk nog steeds dat de kvk niet best gaat eigenlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is t altijd een liveact die de anthem maakt dus:
Coone, SoH, Adaro of Radical.
SoH zie ik niet zou gauw gebeuren, lijkt me raar met ze 6en een anthem te maken.
Ik denk dus Adaro. Radical zou mooi zijn maar anthem show om half 7 lijkt me ook raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik denk nog steeds dat de kvk niet best gaat eigenlijk :lol:


Denk dat dat wel goed komt joh, elk jaar denkt men dat het tegenvalt en uiteindelijk staat die hele toko weer bom vol.

Adaro anthem lijkt me vet en een goede kandidaat :)

Heeft hij uberhaupt wel eens een solo anthem gemaakt? Intents/Qapital/Qlimax allemaal collabs

Zelfs een keer een anthem gemaakt samen met the R3belz als ik het me goed herinner
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten