+2wrote:Nog een weekje.... en dan ben ik rond deze tijd net wakker
Heb er zoooooo'n zin in!
+2wrote:Nog een weekje.... en dan ben ik rond deze tijd net wakker
Jep, 21 Diner in Lienden en dan door naar een plek die diegene die dat diner geeft kent. Flink veel zin in!wrote:Kom je carnavallen??
Ergens, hij heeft het altijd over "Liendt", maar als ik zo kijk ligt dat toch wel ver weg van de plaats van bestemming haha! Hij stapt namelijk altijd in boxtel uit en het lag vlak bij Eindhoven.wrote:Welke Lienden en waar in Lienden?wrote:Jep, 21 Diner in Lienden en dan door naar een plek die diegene die dat diner geeft kent. Flink veel zin in!wrote:Kom je carnavallen??
Het programma:
Team Green – 23:00 tot 01:00
Technoboy
Crypsis
The Pitcher
Second Identity LIVE
Team Blue – 01:00 tot 03:00
D-Block & S-te-Fan
Coone
Wildstylez
Zany & The Beholder LIVE
Team Yellow – 03:00 tot 05:00
Tatanka
Pavo
Frontliner
Brennan Heart LIVE
Team Red – 05:00 tot 07:00
The Prophet
Zatox
Noisecontrollers
Deepack LIVE
Hard Bass wordt traditioneel vocaal ondersteund door MC DV8.
ah okwrote:en op de mainpage. Maar niet hier.
Ook dat stond dus al op de mainpagewrote:De laatste Info dames en heren!
http://partyflock.nl/news/15850:Hard_Ba ... eDome.html !!!
Ik kopieer 't maar niet, is iets teveel!
Ik help je!!!wrote:Ook dat stond dus al op de mainpagewrote:De laatste Info dames en heren!
http://partyflock.nl/news/15850:Hard_Ba ... eDome.html !!!
Ik kopieer 't maar niet, is iets teveel!
Geeft niet, hoe meer ik erover lees, hoe meer zin ik der an krijg! Ik ga dus echt die hele vloer uit het Gelredome stampen
wrote:Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen
Stampmeeting @ hardbass.....wrote:Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen
Heb besloten er vanaf nu niks meer over te gaan lezen en/of bekijken. Kan het ook niet tegenvallenwrote:wrote:Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen
Ben benieuwd naar de opbouw filmpjes de komende dagen
x 2734687324wrote:Stampmeeting @ hardbass.....wrote:Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen
Bij Qlimax stonden we achter het regie plekje waar ze de lichten en het geluid regelen volgens mij.wrote:Maarrre matties van het goede leven, waar en hoelaat gaan we meeten dan? Hoe deden jullie dat met Qlimax (als die mensen gaan)?
Wil mijn admin4life Jor-D natuurlijk wel eem sprekenhaha
ik ben dikke btw