Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 jan 2010 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Nog een weekje.... en dan ben ik rond deze tijd net wakker :lol:

+2

Heb er zoooooo'n zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net :bomb: :bomb: :bomb: X-Qlusive :bomb: :bomb: :bomb: achter de rug :yay: :thumbsup:

Op na Hardbass zaterdag!

Voor het eerst 2weken achter elkaar naar een groot feest :drool:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zware twijfel voor deze. Moet ook nog op vakantie en naar Brabant over 2 weekjes. Dus ik hoop het financieel dan te redden.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom je carnavallen?? :lol:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Kom je carnavallen?? :lol:

Jep, 21 Diner in Lienden en dan door naar een plek die diegene die dat diner geeft kent. Flink veel zin in!
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
Khadber schreef:
LoesJ schreef:
Kom je carnavallen?? :lol:

Jep, 21 Diner in Lienden en dan door naar een plek die diegene die dat diner geeft kent. Flink veel zin in!

Welke Lienden en waar in Lienden?

Ergens, hij heeft het altijd over "Liendt", maar als ik zo kijk ligt dat toch wel ver weg van de plaats van bestemming haha! Hij stapt namelijk altijd in boxtel uit en het lag vlak bij Eindhoven.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En je bedoeld niet Lierop Khadber?

Trouwens, je zou maar wonen in Zijtaart :')
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Owja, hier ook maar even:

Citaat:
Het programma:
Team Green – 23:00 tot 01:00
Technoboy
Crypsis
The Pitcher
Second Identity LIVE

Team Blue – 01:00 tot 03:00
D-Block & S-te-Fan
Coone
Wildstylez
Zany & The Beholder LIVE

Team Yellow – 03:00 tot 05:00
Tatanka
Pavo
Frontliner
Brennan Heart LIVE

Team Red – 05:00 tot 07:00
The Prophet
Zatox
Noisecontrollers
Deepack LIVE

Hard Bass wordt traditioneel vocaal ondersteund door MC DV8.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 12:33 
 

dat stond toch ook al lang op PF...
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en op de mainpage. Maar niet hier.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:35 
 

maarten1410 schreef:
en op de mainpage. Maar niet hier.

ah ok
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:51 
 
Hardtraxxer

Zaterdag is het zover! ZIN IN! :woot:
Dit was vorig jaar mn eerste grote feestje, en sinds dien heel wat bezocht! :bomb:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in! :woot:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan niet meer wachten!!!!!!!!!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 01 feb 2010 21:52 
 

ik heb er ook egt zin in :P
vooral omdat ik 2 dagen vantevoren [4 feb] jarig ben :D
het ultieme verjaardagsfeest :woot: !
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste Info dames en heren!

http://partyflock.nl/news/15850:Hard_Bass_GelreDome.html !!!

Ik kopieer 't maar niet, is iets teveel!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
De laatste Info dames en heren!

http://partyflock.nl/news/15850:Hard_Bass_GelreDome.html !!!

Ik kopieer 't maar niet, is iets teveel!

Ook dat stond dus al op de mainpage :P

Geeft niet, hoe meer ik erover lees, hoe meer zin ik der an krijg! Ik ga dus echt die hele vloer uit het Gelredome stampen :evil:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
G1LL schreef:
De laatste Info dames en heren!

http://partyflock.nl/news/15850:Hard_Bass_GelreDome.html !!!

Ik kopieer 't maar niet, is iets teveel!

Ook dat stond dus al op de mainpage :P

Geeft niet, hoe meer ik erover lees, hoe meer zin ik der an krijg! Ik ga dus echt die hele vloer uit het Gelredome stampen :evil:


Ik help je!!! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 01:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen :D

:beer:

Ben benieuwd naar de opbouw filmpjes de komende dagen ^^
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen :D


Stampmeeting @ hardbass..... :worship:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
maarten1410 schreef:
Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen :D

:beer:

Ben benieuwd naar de opbouw filmpjes de komende dagen ^^

Heb besloten er vanaf nu niks meer over te gaan lezen en/of bekijken. Kan het ook niet tegenvallen :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 01:41 
 
Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:
maarten1410 schreef:
Ik voel nu toch ineens een meeting opkomen :D


Stampmeeting @ hardbass..... :worship:

x 2734687324
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 04:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maarrre matties van het goede leven, waar en hoelaat gaan we meeten dan? Hoe deden jullie dat met Qlimax (als die mensen gaan)?
Wil mijn admin4life Jor-D natuurlijk wel eem spreken :D haha

ik ben dikke btw
Bericht Geplaatst op 02 feb 2010 11:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Maarrre matties van het goede leven, waar en hoelaat gaan we meeten dan? Hoe deden jullie dat met Qlimax (als die mensen gaan)?
Wil mijn admin4life Jor-D natuurlijk wel eem spreken :D haha

ik ben dikke btw


Bij Qlimax stonden we achter het regie plekje waar ze de lichten en het geluid regelen volgens mij.

Ik heb geen idee of dat er op Hard Bass is, want ben nog nooit op een B2S evenement geweest :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten