Ik ook, maar dat geldt dus blijkbaar niet voor elk team. (Of jij moet mij de collabs/link tussen toneshifterz en brennan uit kunnen leggen)wrote: vind het anders nog best logisch
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nou in brennan heart zit een T op het einde en bij Toneshifterz een T op het begin.wrote:Ik ook, maar dat geldt dus blijkbaar niet voor elk team. (Of jij moet mij de collabs/link tussen toneshifterz en brennan uit kunnen leggen)wrote: vind het anders nog best logisch
Dus ze deden een spelletje !
Zo veel namen die eindigen op een Z en nog is Zany niet van de partij 
dj's with no friends?wrote:Ik ook, maar dat geldt dus blijkbaar niet voor elk team. (Of jij moet mij de collabs/link tussen toneshifterz en brennan uit kunnen leggen)wrote: vind het anders nog best logisch
Waarschijnlijk wel aanwezig gister iemand gesproken die het wel ziet zitten om heen te gaan.
Brennan Heart & Wildstylez hebben wel friends, dumb friends.wrote:dj's with no friends?wrote:Ik ook, maar dat geldt dus blijkbaar niet voor elk team. (Of jij moet mij de collabs/link tussen toneshifterz en brennan uit kunnen leggen)wrote: vind het anders nog best logisch
met als gevolg nog 3 keer een torture edit zoals bij crypis vorig jaarwrote:wrote:Je maakt de fout door de conclusie te trekken dat alle teams om een DJ('s) heen gebouwd is. Denk dat yellow de avond gewoon wat melodieus mag beginnen en blauw hem raw af mag sluiten.
Eerste team zal ook wel raw beginnen net zoals vorig jaarTorture als 4é plaat
Haha vond je het erg?wrote:met als gevolg nog 3 keer een torture edit zoals bij crypis vorig jaarwrote:wrote:Je maakt de fout door de conclusie te trekken dat alle teams om een DJ('s) heen gebouwd is. Denk dat yellow de avond gewoon wat melodieus mag beginnen en blauw hem raw af mag sluiten.
-
G
wrote:Loudness & Thunderdome & Qountdown voor mijwrote:Eerst nog maar Hardnation en Qlimax.
Komt vast nog wel wat bij in Januari trouwens xDwrote:wrote:Hardnation & Awakenings Amsterdam & Qlimax & Nightmare & Loudness & Thunderdome & Bass Academy Lesson 4 & Qountdown & Awakenings Eindhoven voor mijwrote:Eerst nog maar Hardnation en Qlimax.
-
G
geld teveel?
Hmm Hardnation, Qlimax, Loudness en Qountdown als bezoeker, valt nog mee tochwrote:geld teveel?
Was niks mis meewrote:met als gevolg nog 3 keer een torture edit zoals bij crypis vorig jaarwrote:wrote:Je maakt de fout door de conclusie te trekken dat alle teams om een DJ('s) heen gebouwd is. Denk dat yellow de avond gewoon wat melodieus mag beginnen en blauw hem raw af mag sluiten.
Brennan Heart - Musical Impressions (Toneshifterz Remix)wrote:Ik ook, maar dat geldt dus blijkbaar niet voor elk team. (Of jij moet mij de collabs/link tussen toneshifterz en brennan uit kunnen leggen)wrote: vind het anders nog best logisch
-
AHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Cool trailer, but boring anthem ;/
Team blue gaat wel ernstig worden vóór de live -act:
gokje laatste drie nummers:
Pattern 2 - Psycho - Magic

En daarna wil je toch geen a2 meer horen?wrote:Team blue gaat wel ernstig worden vóór de live -act:
Ik weet niet wat het met Psycho is maar die wordt nu wel echt te pas en te onpas gedraaid. Zaterdag weer om 2 uur langs horen komen, sta je elkaar toch wel ff gek aan te kijken.
-
A
Pattern 2 in het Gelredomewrote:Team blue gaat wel ernstig worden vóór de live -act:
wrote:Pattern 2 in het Gelredomewrote:Team blue gaat wel ernstig worden vóór de live -act:
Misschien gaat Zatox m ook wel draaien op Qlimax, evenals Psycho ??
Hoop het wel iig
Gok van niet, zal wel weer zijn dat 15 van de 16 liedjes die die draait van zichzelf zijn net als dit jaar...wrote:Misschien gaat Zatox m ook wel draaien op Qlimax, evenals Psycho ??![]()
Hoop het wel iig

Ja dat was echt kansloos... En dan Feel my Fire op het einde haha 
Op 160bpm.wrote:Ja dat was echt kansloos... En dan Feel my Fire op het einde haha
Zo mixen wij ook in ons hok van hardstyle naar hardcore, alleen dan niet met Feel my Firewrote:Op 160bpm.wrote:Ja dat was echt kansloos... En dan Feel my Fire op het einde haha