Ga zeker proberen aanwezig te zijn!
Even kijken hoe het met me geld zit dan! maar anders 100% aanwezig!!
zeker als ik me eigen filmpje nog eens terug bekijk!!
View on YouTube
Hard Bass hardstyle only...wrote:Ga lekker ergens anders als Hard Bass origineel zijn :pwrote:Iedereen loopt te zeiken voor innovatie en dan wordt er iets geopperd en dan wordt het volledig afgekeurd zonder het ook maar een kans te geven.
Wat zijn jullie eigenlijk bekrompen.
Hard Bass moet gewoon hardstyle only zijn
Het ligt meer aan B2S dat het een zooitje werd, dan aan de artiesten hoor. Volkomen logisch dat producers hun eigen (nieuwe) tracks willen draaien voor 25k man. Volkomen onlogisch dat je dan als organisatie met zo'n timetable aankomt. En dan heb ik het nog geen eens over de teamsamenstelling.wrote:Hard Bass hardstyle only...wrote:Ga lekker ergens anders als Hard Bass origineel zijn :pwrote:Iedereen loopt te zeiken voor innovatie en dan wordt er iets geopperd en dan wordt het volledig afgekeurd zonder het ook maar een kans te geven.
Wat zijn jullie eigenlijk bekrompen.
Hoe dom is dat dan?
2010 vond ik een veel betere editie van die van 2011.
2011 vond ik om te janken persoonlijk.
Showtje mooi hoor, maar de eerste twee teams deden hun werk goed en zette iets leuks neer.
De laatste twee teams maakte er een potje van.
Laat ze het maar een keer helemaal omgooien.
Altijd maar dat gezeur dat iets hardstyle moet blijven.
Jullie geven het niet eens een kans.
Nee hoor, als artiest zijnde hoor je je aant te passen aan de tijd waarop je draait.wrote: Het ligt meer aan B2S dat het een zooitje werd, dan aan de artiesten hoor. Volkomen logisch dat producers hun eigen (nieuwe) tracks willen draaien voor 25k man. Volkomen onlogisch dat je dan als organisatie met zo'n timetable aankomt. En dan heb ik het nog geen eens over de teamsamenstelling.
En dan alsnog is er geen wet die voorschrijft dat je soft moet beginnen en hard moet eindigen. Het is een voorkeur van de doorgewinterde hardstyler, maar de potentiële hardstyle-liefhebber (ik zal ze maar niet Dagjesmensen noemen) interesseert het geen ene drol. En laat op Hard Bass nou net die groep ook redelijk groot zijn.wrote:Nee hoor, als artiest zijnde hoor je je aant te passen aan de tijd waarop je draait.wrote: Het ligt meer aan B2S dat het een zooitje werd, dan aan de artiesten hoor. Volkomen logisch dat producers hun eigen (nieuwe) tracks willen draaien voor 25k man. Volkomen onlogisch dat je dan als organisatie met zo'n timetable aankomt. En dan heb ik het nog geen eens over de teamsamenstelling.
Tuurlijk kan de organisatie erop in spelen, maar uiteindelijk ligt de keus bij de artiest en niet de organisatie.
wrote:Dus daarom volgend jaar
Hardtrance
Early/Melo Hardstyle
Raw Hardstyle
Hardcore/industrial
daar gaat de hele discussie al overwrote:Dat is ook goed
Nou ik wel...wrote:daar gaat de hele discussie al overwrote:Dat is ook goed![]()
maar niemand vind het kunne
Dat ligt niet aan de hardstyler, maar aan de artiest die maar doet waar hij zin in heeftwrote:En dan alsnog is er geen wet die voorschrijft dat je soft moet beginnen en hard moet eindigen. Het is een voorkeur van de doorgewinterde hardstyler, maar de potentiële hardstyle-liefhebber (ik zal ze maar niet Dagjesmensen noemen) interesseert het geen ene drol. En laat op Hard Bass nou net die groep ook redelijk groot zijn.wrote:Nee hoor, als artiest zijnde hoor je je aant te passen aan de tijd waarop je draait.wrote: Het ligt meer aan B2S dat het een zooitje werd, dan aan de artiesten hoor. Volkomen logisch dat producers hun eigen (nieuwe) tracks willen draaien voor 25k man. Volkomen onlogisch dat je dan als organisatie met zo'n timetable aankomt. En dan heb ik het nog geen eens over de teamsamenstelling.
Tuurlijk kan de organisatie erop in spelen, maar uiteindelijk ligt de keus bij de artiest en niet de organisatie.
Zolang B2S de artiest geen opdracht meegeeft qua tracksoort (melo/raw/etc), kan de artiest doen en laten wat hij wil.
Ik zou het iig geweldig vindenwrote:daar gaat de hele discussie al overwrote:Dat is ook goed![]()
maar niemand vind het kunne
Serieus?wrote:Hard Bass hardstyle only...wrote: Ga lekker ergens anders als Hard Bass origineel zijn :p
Hoe dom is dat dan?
Showtje mooi hoor, maar de eerste twee teams deden hun werk goed en zette iets leuks neer.
Serieus en dat terwijl ik helemaal niet van de melodieuze hardstyle benwrote:Serieus?wrote:Hard Bass hardstyle only...wrote: Ga lekker ergens anders als Hard Bass origineel zijn :p
Hoe dom is dat dan?
Goed planwrote:zullen we even een briefje schrijven
Iig leuker publiek.wrote:Denk dat het ook wel meer publiek trekt..
Achja..dat kan.wrote:Ik vond juist Green om te huilen, over de rest hoor je mij niet klagen
The Anim0l laten afsluitenwrote:Dus daarom volgend jaar
Early hardstyle
Melo Hardstyle
Raw Hardstyle
Hardcore/industrial
Wat The Anim0l al zei
jij snapt hetwrote:The Anim0l laten afsluitenwrote:Dus daarom volgend jaar
Early hardstyle
Melo Hardstyle
Raw Hardstyle
Hardcore/industrial
Wat The Anim0l al zei
wrote:Er moet sowieso een harde afsluiting zijnDit jaar was echt hmm drama
Ja inderdaad, eigenlijk zijn er geen woorden voorwrote:wrote:Er moet sowieso een harde afsluiting zijnDit jaar was echt hmm drama
haha 'drama' verwoord het nog te goed eigenlijk
Vind 'bagger' meer op zn plaatswrote:wrote:Er moet sowieso een harde afsluiting zijnDit jaar was echt hmm drama
haha 'drama' verwoord het nog te goed eigenlijk
Ja, leuk, dat vind ook weer niet iedereen geweldig.wrote:Vind 'bagger' meer op zn plaatswrote:wrote:Er moet sowieso een harde afsluiting zijnDit jaar was echt hmm drama
haha 'drama' verwoord het nog te goed eigenlijk![]()
Gewoon Theracords Showcase Live als afsluiting