Hoop het niet.wrote:Denk dat G4H Live ook wel bijna zeker is.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
T
Jepwrote:Denk dat G4H Live ook wel bijna zeker is.
Hopelijk dan in het team voorafgaand aan Team Blue.
Wat heeft iedereen opeens tegen Gunz for Hire?wrote:Hoop het niet.wrote:Denk dat G4H Live ook wel bijna zeker is.
Wat chuckels zegt zou nog niet eens zo heel raar zijn
!
word weer lekker speculeren hier
word weer lekker speculeren hier
-
T
Ik heb er nooit wat mee gehad. Vind persoonlijk een Adaro solo of een Ran-D solo beter dan G4H live.wrote:Wat heeft iedereen opeens tegen Gunz for Hire?wrote:Hoop het niet.wrote:Denk dat G4H Live ook wel bijna zeker is.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Hoop van niet, als dit toch zo ver komt, neem ik dat moment even pauze. Hopelijk draaien ze misschien is wat anders i.p.v. die gangsters parade steeds weer opnieuw...wrote:Denk dat G4H Live ook wel bijna zeker is.
En heir ga ik volledig mee akkoord, zo houden we het nog een beetje diverswrote:Ik heb er nooit wat mee gehad. Vind persoonlijk een Adaro solo of een Ran-D solo beter dan G4H live.
Last edited by Ox_Ite on , edited 1 time in total.
@ Edwin
Volgens mij wordt Hard Bass toch een beetje gezien als de Qlimax van b2s, waar je voornamelijk bekende populaire namen ziet. Dus ik had niet verwacht dat Chris One hier al zou komen te staan. Ik zeg niet dat ie het niet verdiend of dat het niet logisch is. Maar verbaas je niet over hoeveel 'dagjesvolk' op Hard Bass afkomt hoor, daarom vind ik de keus best verrassend.
Volgens mij wordt Hard Bass toch een beetje gezien als de Qlimax van b2s, waar je voornamelijk bekende populaire namen ziet. Dus ik had niet verwacht dat Chris One hier al zou komen te staan. Ik zeg niet dat ie het niet verdiend of dat het niet logisch is. Maar verbaas je niet over hoeveel 'dagjesvolk' op Hard Bass afkomt hoor, daarom vind ik de keus best verrassend.
G4H Live kan best wel vet zijn dan hoor. We leven dan 3 maand later, dan is er genoeg tijd voor nieuwe tracks die nog niet uitgekauwd zijn.
Met early hardstyle openen (een half uur/uur) zou ik niet erg vinden 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Vorig jaar kon ik team red toch niet verklaren als een DJ's die al behoorlijk populair waren hoor. Van Alphaverb & Josh & Wesz kennen die dagjesmensen bijna geen enkele track (dat denk ik tenminste).wrote:@ Edwin
-
T
Gebeurt wel, de teams beginnen pas om 00.00 uur daarvoor draait iemand anders en meestal is dat early.wrote:Met early hardstyle openen (een half uur/uur) zou ik niet erg vinden
Dat was ten eerste het openende team, dan heb je dat wel vaker, Alphaverb had net zijn album uitgebracht volgne smij dus was al een stuk bekender (maar ik had hem idd nog niet verwacht). J&W zijn best bekend onder mainstreamliefhebbers volgens mij, iedereen kent Like This wel
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
wrote:Gebeurt wel, de teams beginnen pas om 23.00 uur daarvoor draait iemand anders en meestal is dat early.wrote:Met early hardstyle openen (een half uur/uur) zou ik niet erg vinden
Jij snapt hetwrote:G4H Live kan best wel vet zijn dan hoor. We leven dan 3 maand later, dan is er genoeg tijd voor nieuwe tracks die nog niet uitgekauwd zijn.
En de platen die ze nu hebben zijn toch ook gewoon megadik?
Put it On/ Evolution Complete/ The Cycle/ Sorrow/ Kings OTU en in mindere mate (ook wel tof, maar niet echt iets voor mij) Gangsters Don't Dance & De Weg Kwijt.
Daarnaast hebben ze nog een repertoir aan Ran-D & Adaro platen waar je u tegen zegt, dat maakt het voor mij persoonlijk wel echt een act om naar uit te kijken.
-
T
Meningen kunnen erover verschillen blijkbaar.wrote:Jij snapt hetwrote:G4H Live kan best wel vet zijn dan hoor. We leven dan 3 maand later, dan is er genoeg tijd voor nieuwe tracks die nog niet uitgekauwd zijn.
Put it On/ Evolution Complete/ The Cycle/ Sorrow/ Kings OTU en in mindere mate (ook wel tof, maar niet echt iets voor mij) Gangsters Don't Dance & De Weg Kwijt.
Daarnaast hebben ze nog een repertoir aan Ran-D & Adaro platen waar je u tegen zegt, dat maakt het voor mij persoonlijk wel echt een act om naar uit te kijken.
Nog een paar vette namen en ik ben er toch wel bij
. Haha.
Daar heb ik alle vertrouwen in, als Chris One bij je in het team zit moeten er toch wel een paar eindbazen a la Zany of Crypsis bij staan om het hardheid gehalte hoog te houdenwrote:Nog een paar vette namen en ik ben er toch wel bij. Haha.
Ach ik ben er sowieso wel, of Brennan Heart, The Prophet, Da Tweekaz & Abyss & Judge moeten opeens in team Green komen te staan.
De enige echte Profeet moet hier gewoon staan. Het begint namelijk zo vet te worden dat de zekere man vast weer even wat roet in het eten moet gaan gooien.wrote:Daar heb ik alle vertrouwen in, als Chris One bij je in het team zit moeten er toch wel een paar eindbazen a la Zany of Crypsis bij staan om het hardheid gehalte hoog te houdenwrote:Nog een paar vette namen en ik ben er toch wel bij. Haha.
Ach ik ben er sowieso wel, of Brennan Heart, The Prophet, Da Tweekaz & Abyss & Judge moeten opeens in team Green komen te staan.
Ja natuurlijk, mijn post was dan ook gebaseerd op mijn mening (logischwrote:Meningen kunnen erover verschillen blijkbaar.wrote:Jij snapt hetwrote:G4H Live kan best wel vet zijn dan hoor. We leven dan 3 maand later, dan is er genoeg tijd voor nieuwe tracks die nog niet uitgekauwd zijn.
Hoop wel dat er ook melodietjes staan, zoals hhz etc.
-
T
Hoop dat Scope DJ er zal staan die heeft een vrij goed jaar gehadwrote:Hoop wel dat er ook melodietjes staan, zoals hhz etc.
Second identity ofzo :pwrote:Hoop dat Scope DJ er zal staan die heeft een vrij goed jaar gehadwrote:Hoop wel dat er ook melodietjes staan, zoals hhz etc.
Dat was super vet in 2010 _0_
View on YouTube
Wees maar gerust hoor, artiesten als Frontliner/ Wildstylez/ Noisecontrollers/ Headhunterz staan er heus wel bij.wrote:Hoop wel dat er ook melodietjes staan, zoals hhz etc.
Dat zal trouwens een best lekker teampje zijn
Line-Up waar ik op hoop:
* Early Hardstyle uurtje.
* Eerste Team:
Tuneboy/ AVIO/ Geck-O/ The Machine.
Live: Frontliner.
* Tweede Team:
Headhunterz/ Noisecontrollers/ Wildstylez/ Zatox.
Live: Frequencerz.
* Derde Team:
Code Black/ Toneshifterz/ E-Force/ Alpha Twins.
Live: Gunz for Hire.
* Vierde Team:
Chris One/ B-Front/ Crypsis/ The R3belz.
Live: Zany & The Beholder.
Heerlijk dat speculeren soms
* En dan kom je er achter dat elk team maar 4 acts in totaal heeft, 1 live-act en 3 die een dj-set neerzetten
Last edited by Daveytl on , edited 1 time in total.